Näin tulevan kesän kunniaksi karvakysymys: Kuinka moni ei ajele jalkakarvojaan? Entäs kainalo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Mä olen hirmu laiska nuita luomukalsareita harventamaan mutta kyllä pyrin siihen että edes muutaman kerran kesässä saisin aikaiseksi harvennuksen. Tosin en paljon kuljekaan julkisilla paikoilla niin että koivet näkyis. :whistle: Ja miestä mun mehtäläisyys ei haittaa. :D Kainalot ajelen sit kyllä joka suihkureissulla. :D Etupyllyt ja muut saanee jäädä tässä kyselyssä nyt rauhaan. :laugh:

Mä ajelen kainalokarvat suhtkoht usein aina kun näkyy että on enemmän karvaa niin äkkiä otettava veks, pääsee pitämään hihattomia paitoja. Säärikarvoja en oo koskaan ajanut joten jos tekis tänä kesänä poikkeuksen muttei niitä kyllä hirveesti olekaan ja ne on niin huomaamattomia muutenkin.

Jaloista en ajele kun siellä ei kasva, on niin kuiva autiomaaiho ettei edes karvat siinä kasva.
Kainaloista riuhtaisen vahalla, paitti viimeeks höylällä ja kylläpä tuli äkkiä takaisin.

kainalot on pakko ajaa! en voi antaa yhtään kasvaa ja kinttukarvat yleensä vedän vahalla, kestää pidempään sileänä eikä kasva heti kauhealla sängellä takas... Nyt vaan tuo maha eessä sen verran paljon, että taitaa mies joutua tänä kesänä vahaajan hommiin ;)

Uusimmat

Yhteistyössä