Huomionhakua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Minusta on hassua, kun toisessa keskustelussa joku sanoi sanoi, että korkeat korkokengät on huomionhakua.:D Pitkä tukkakin on. Nätit vaatteet on. Verkkosukkahousut on.

Entä miksi sitten kaupassa on valikoimaa, jos ihmiset ei saa hakea vaatteilla huomiota? Miksi ei pukeuduta pelkästään puhtaasti kylmyyden takia, kaikki vois pukeutua vaikka haalareihin. Kaikki poikkeava on huomionhakua.

Käytätkö punaista paitaa?

Huomoinhakua!

Oletko laittanut tukkaasi?

Huomionhakua!

Et kai vain meikkaa yhtään? Et kai suinkaan katso vartalollesi edullista vaatetta haalarin sijaan? Senkin huomiohuora, olen ihan järkyttynyt.:O

Ette kai te sentään käytä koruja? Mokomat pröystäilijät.:D

Tuntuu, että on olemassa jotain kirjottamattomia sääntöjä siitä, minkä verran on sallittua herättää huomiota. Kukaan ei kyseenalaista esimerkiksi punaisia lenkkareita, vaikka yhtälailla ne huutaa huomiota, kun eivät kerran ole peruslenkkarit, varmaan olisi edullisempaa valmistaa harmaita kenkiä, jos kerran haetaan puhtaasti käytännöllisyyttä.

En minä nää siinä kyllä mitään väärää, että nautin huomiosta ja tiedän sitä saavani kun olen laittautunut ja pukeutunut kauniisiin vaatteisiin.
En minä siltikään nokka pystyssä kulje ja koita jokapaikassa kalastella huomiota, vaikka joskus tietoisesti pukeudun vähän provosoivasti(enkä nyt kyllä puhu mistään verkkosukista ja reiteen asti ulottuvista saappaista vaikka mikäs siinä jos tykkää). :D

Rrrrakastan korkokenkiä ja mua on harvinaista nähdä ilman niitä ..edes raskausaikana :D En myöskään 99,99% varmuudella lähde ilman meikkiä ja korvakoruja ulos.
Olen varmasti täysi huomiohuora. :D

Tiedättekös mitä.. kyllähän se onkin huomionhakua. Mitä muuta ihmiset tekiskään kun huomiota hakisivat, kuka milläkin tavalla. Väitän, että tosi harvassa on kuitenkin ne ihmiset, jotka eivät koskaan miettisi mitä päällensä laittavat ja tulisivat yökerhoonkin ihan missää vaatetuksessa vaan. Kyllähän yökerhoissa ollaan huomionhakuisesti pukeuduttu, ns. parhaimmissaan kuintenkin. Miksiköhän sanasta huomionhakuisuuskin tuli tässä kulttuurissa kirosana. Niin monta asiaa suomalaiset heti leimaa negatiiviseksi. Ihmiset on kuitenkin seksuaalisia olentoja ja siihen seksuaalisuuden ilmaisemiseen kuuluu tietynlainen huomionhaku. Se ei välttämättä kuitenkaan ole yhtään huono asia.

[QUOTE="vieras";22167175]Sen nyt vaan näkee ihmisestä 100km päähän jos yrittää olla jotain mitä ei ole ja se pistää pahasti silmään. Kaikille ei sovi samat jutut.[/QUOTE]

Yrittää olla jotain mitä ei ole? Esim? :D
Mitä vaikka korkokengillä yritetään olla?

Tiedättekös mitä.. kyllähän se onkin huomionhakua. Mitä muuta ihmiset tekiskään kun huomiota hakisivat, kuka milläkin tavalla. Väitän, että tosi harvassa on kuitenkin ne ihmiset, jotka eivät koskaan miettisi mitä päällensä laittavat ja tulisivat yökerhoonkin ihan missää vaatetuksessa vaan. Kyllähän yökerhoissa ollaan huomionhakuisesti pukeuduttu, ns. parhaimmissaan kuintenkin. Miksiköhän sanasta huomionhakuisuuskin tuli tässä kulttuurissa kirosana. Niin monta asiaa suomalaiset heti leimaa negatiiviseksi. Ihmiset on kuitenkin seksuaalisia olentoja ja siihen seksuaalisuuden ilmaisemiseen kuuluu tietynlainen huomionhaku. Se ei välttämättä kuitenkaan ole yhtään huono asia.

Tätäpä yritin sanoa, kiitos.:D Tuntuu vaan, että joku voi muka määrittää, milloin joku hakee huomiota liikaa. Se on vähän outoa, jokainenhan pukee mitä lustää ja on mitä haluaa.

[QUOTE="vieras";22167175]Sen nyt vaan näkee ihmisestä 100km päähän jos yrittää olla jotain mitä ei ole ja se pistää pahasti silmään. Kaikille ei sovi samat jutut.[/QUOTE]

Miten ollaan jotain, mitä ei olla? Ei se niin mene. Jos mä puen kumisaappaat, mä olen nainen kumisaappaissa. jos mä puen korkokengät ja nahkahousut, mä olen nainen korkokengissä ja nahkahousuissa. Se, mitä mä puen, sopii minulle itselleni oikein mainiosti, vaikka muille asia ei olisikaan okei. Itse päätän, mikä minulle sopii.

Jaa että pukeutumisesta täälläkin jauhetaan?

Tiedättekös tyttöset mitä? Tämä äippä saa aina huomiota vaikka ei isommin meikkaa, ei juuri käytä koruja ja päälläkin on yleensä farkut, T-paita ja sandaalit. How is it possible?

Olenko minäkin huomiohuora? Vaiko vain vanha huora?

Uusimmat

Yhteistyössä