Onks kukaan kokeillu tätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja finninen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen kokeillut samaa tuotetta nimeltä Bactosan ja niitä saa luontaistuotekaupasta, ihan sama sisältö.
Toimi tosi hyvin ja iho parani kuukaudessa ihan uskomattoman hyvännäköiseksi, suosittelen lämpimästi :D Itse en voi sitä tällä hetkellä käyttää kun olen raskaana.

Eipä tuo aurinko ole mikään ihmelääke kun aknesta on kysymys.. Vähän se parantaa hetkellisesti mutta ei sen kummempaa. Tuolla Bactosanilla saa tosi hyvän ihon eikä tarvitse kärsiä lainkaan finneistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Ootkos kokeillut tätä?: Aurinko sopivassa määrin pitkin vuotta finnien ehkäisyksi ja jo tulleiisiin hammastahnaa yöksi :)

Tiesitkös sen, että aurinko voi auttaa hetkellisesti mutta jopa aiheuttaa aknen pahenemisen ajan kuluessa.

Hammastahna on yhtä tyhjän kanssa minulla...

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Ootkos kokeillut tätä?: Aurinko sopivassa määrin pitkin vuotta finnien ehkäisyksi ja jo tulleiisiin hammastahnaa yöksi :)

Tiesitkös sen, että aurinko voi auttaa hetkellisesti mutta jopa aiheuttaa aknen pahenemisen ajan kuluessa.

Akneen pitäisikin hakea oikeat lääkkeet, mutta pieniä finnejä aurinko pukkaa ulos ja fluorillinen hammastahna kuivattaa pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ss:

Akneen pitäisikin hakea oikeat lääkkeet, mutta pieniä finnejä aurinko pukkaa ulos ja fluorillinen hammastahna kuivattaa pois.

Ainakaan mulla hammastahna ei auta yhtään mihinkään näppyihin, jopa pahentanut niiden "ulkonäköä"... en itse suosittele kaikille todellakaan hammastahnan laittoa, olkoot pieni tai iso finni.

Ja, kaikille ei auta lääkkeetkään.
Roa usein auttaa, muttei sovi monille näiden lapsiasioiden vuoksi (raskaus ym)

Yhteistyössä