onks kellään samaa ongelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CC-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CC-

Aktiivinen jäsen
09.04.2008
1 139
0
36
Siis, ennen raskautta olin himotreenari. Kävin salilla ja spinningissä n.4-5 kertaa viikossa! Mutta nyt, kun olen raskautunut (10+3), niin olisin vaan kotona istumassa. Onko siis kellään samanlaisia kokemuksia. Harmittaa, kun ei ole enää sama liikunnallinen ihminen, mut ehkä tää on ihan normaalia luonnon toimintaa...

jep, ei kiinnostanut liikunta pätkääkään. Eikä vauvan jälkeenkään. 10kiloo jäi :ashamed: Kannattaa ottaa niskasta kiinni heti kun pystyt!!! =)

*muoks, tarkoitan, että olin todella aktiivinen. Lenkkeilin, kävin spinningissä, bodybumpissa...nyt vaikee aloittaa kun painoo on 60kg ja kunto heikentynyt. Ei oo oikeen sitä "puhtia"

Niin se luonto toimii. Raskaus vaatii äitiä ottamaan rauhallisemmin ja levontarve lisääntyy :) Kyllä se siitä puoliväliä kohti helpottaa useimmiten... Ja liikunta on raskausaikanakin hyväksi, esim. kävelylenkit ja uinti tekevät tosi eetvarttia

Sopivasti aihe, josta halusinkin kysyä myös itse. Eli olen vasta aloittamassa kuntosaliharjoittelua, muuten olen vain lenkkeillyt tai kotona jumpannut pari kertaa viikkoon. Niin kysymys: olen vauvakuumeinen ja jos aloitan nyt kovemman treenin pikkuhiljaa niin onko haittaa jos raskautuu. Siis jos jaksaa, niin millainen treeni sopii vielä raskaana ollessa. Esim. vatsoja tuskin kannattaa paljon tehdä??

No vähän sama homma ennen raskautta kiskoin kaveritkin puoli väkisin lenkille useita kertoja päivässä ja sitten kun se väsymys iski homma kääntykin niin päin että kaikki muut sai kiskoa ja suostutella mua lenkille :D

viime viikolla kävin uimassa, salilla ja poljin kerran omalla spinupyörällä kotona. Lisäksi menin muutaman kerran pyörällä kouluun (5km suuntaansa). Tällä viikolla ehkä huomenna ehdin ekan kerran liikkumaan...

Jos tulee raskaaksi, niin kyllä alussa voi harrastaa liikuntaa entiseen malliin, mutta kovat treenit kannattaa jättää tekemättä tai sitten tehdä tilalle kevyempi...

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
olin alkuraskaudesta todella väsynyt. Nukuin parhaimpina/pahimpina päivinä jopa kahdet päiväunet. Onneksi se sitten alkoi helpottaa jossain vaiheessa.

Sama se oli mulla, mie vaan nukuin ja nukuin ja nukuin..

mä olin ennen kuin aloin vauvaa oottaa tosi himo urheilija:)
kävin 4-5 kertaa salilla viikossa ja lisäksi harrastin potku ja kuntonyrkkeily,lenkkeilin ja uin..
jaksoin aika pitkälle odotusaikana jatkaa,mutta neuvolassa käskivät lopettaa kun mun painoni ei noussut ollenkaan..koko raskauden aikana sain lisä kiloi 5 ja nekin olivat kadonneet kun sairaalasta pääsin kotio..
mä laiskistuin vasta enempikin ku vauva syntyi..
nyt olis sit tavote samaan ku ennen odotusaikaa...
jostain vaan viel pitäis sen innostuksen kipinä saada..mistäköhän se viimeksi läks:D