onks iha kauhee nimi?:/

• Viestiketjun aloittaja piu taas
  • Ensimmäinen viesti
??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mikä ihmeen alisa?? :D mä en haluu mitää tinjaa etunimeks ainakaa mielummin en minnekkää...blaah..on tää vaikeeta! vitsit ko ei se suostu siitä luopumaan..

Luulin et toi seuraava on sun keskustelu ja ketju päättyy Alisa nimeen. Sorry jos et olekkaan sinä.....
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1363309

vieras
Miehen päättää yks, itse yks, ja yksi yhdessä. Järjestyksellä ei ole väliä, kun kutsumanimeksi voi ottaa minkä tahansa nimen mistä kohtaa tahansa rimpsua. Esim. mummoni on ollut ikänsä Nea kaikille, vaikka hänen kastenimensä on Linnea. En itsekään tiennyt kuin vanhempana, että oikea nimi on Linnea :D

minä
Tinja on nätti nimi. Jasmin ihan yök. Mun mielestä se on sellanen teiniäitien tyttärilleen antama prinsessa-nimi.. Mutta mitä kysymykseen tulee, niin Jasmin Tinja Amanda on kyllä mun mielestä ihan yhteen sointuva nimi.

nep
Jasmin on vaan aivan kauhea nimi... Epäilenpä, että suurimmalla osalla ihmisillä tulee negatiivinen mielikuva tästä nimestä. Tinjakaan ei ole mikään kivoin nimi, mutta voittaa kyllä Jasminin täysin.

vieras
Amanda on kaunis, samoin Tinja mutta Jasmin ei. Tulee mieleen vain Jasmin Mäntylä ja se nyt ei ehkä ole paras mielikuva jos ajattelen oman lapseni nimeämistä. Äitini ehdotti meidän kuopukselle Jasminia. No hänestä tuli Olivia.

aaapee
Alkuperäinen kirjoittaja oona:
tinja ei ole kaunis. Keksikää joku muu tilalle
mul käy melkeen mikä vaan..tua tinja ärsyttää..:/
ei siinä pakosti amandaa tarvii lopussa olla se on vaan mun suvusta..jasmin tinja amanda jotenki tökkii:/ jenny ja jennikin ex ukol kävis..ääh ei vaan nappaa oikee mikää noista,mut pakko kai se o johonki tyytyä..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Musta toi Amanda ei sovi tonne perään..
Jasmin Tinja Mimosa
Jasmin Tinja Maria
Jasmin Tinja Ilona

Joku mis on i-kirjain..
Jep. Näin ajattelen myös. Amanda on niin erilainen nimi tonne perään, että ei se sinne asetu. Eri aikakauden nimiä.

Yhteistyössä