noooh antakaa lisää nimivaihtoehtoi ton amandan tilalle?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jep. Näin ajattelen myös. Amanda on niin erilainen nimi tonne perään, että ei se sinne asetu. Eri aikakauden nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Musta toi Amanda ei sovi tonne perään..
Jasmin Tinja Mimosa
Jasmin Tinja Maria
Jasmin Tinja Ilona
Joku mis on i-kirjain..
Alkuperäinen kirjoittaja aaapee:mul käy melkeen mikä vaan..tua tinja ärsyttää..:/Alkuperäinen kirjoittaja oona:tinja ei ole kaunis. Keksikää joku muu tilalle
ei siinä pakosti amandaa tarvii lopussa olla se on vaan mun suvusta..jasmin tinja amanda jotenki tökkii:/ jenny ja jennikin ex ukol kävis..ääh ei vaan nappaa oikee mikää noista,mut pakko kai se o johonki tyytyä..
EipäolluttarkoituskaanAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Eipä tässäkään kaikki ole ihan kunnossa, kieliopillisesti siisAlkuperäinen kirjoittaja höh:Olipahan kamala nimi ja kamala juttu lukea kun ei ole välimerkkejä päähän ottaa tuollainen kun ei osata kirjoittaa..
joo mut ukko haluaa edelleen sen tinjan jonnekki välii:/Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Jenny Jasmin, kutsut Jasminiksi.
Jasmin Jenny Matilda
Jasmin Jenny Aurora
Jasmin on niin pehmeä ja Tinka niin kova :ashamed:
Jenni Tinka Julia
Jenni Tinka Anniina
Jenni Tinka Jasmina
No hemmetti Se oli Tinja eikä Tinka Anteeks.Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaap:joo mut ukko haluaa edelleen sen tinjan jonnekki välii:/Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Jenny Jasmin, kutsut Jasminiksi.
Jasmin Jenny Matilda
Jasmin Jenny Aurora
Jasmin on niin pehmeä ja Tinka niin kova :ashamed:
Jenni Tinka Julia
Jenni Tinka Anniina
Jenni Tinka Jasmina
No toihan helpotti! Sanot vaan, et etunimi on.. ja toka nimi on Tinja ja kolmas...!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulle ko käy melkee mikä vaan milja,neea, milla,jemina,sofia,moona,viivi, emmi,emma,joanna,emilia jne jne.. ja onhan ristiäisiin vielä aikaa mut olis kiva päättää jotai valmiiks:/ mille nimelle toi tinja sit sopis toiseks nimeks?? jos se vaik antaiski mun sit päättää etunimen? ko siihe pitäis sit saada viel kolmaskin nimi??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:noh kolmanneks olis kiva sit suvusta jotai hmm..noh se amanda,aino,johanna,ellen, tai oikeestaa mikä vaan:/ mikä noist ylemminst sopis tinjan kans? ja jos sais jonku suvust tulleist nimist siihe viel..