onks iha kauhee nimi?:/

• Viestiketjun aloittaja piu taas
  • Ensimmäinen viesti
aaapee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Musta toi Amanda ei sovi tonne perään..
Jasmin Tinja Mimosa
Jasmin Tinja Maria
Jasmin Tinja Ilona

Joku mis on i-kirjain..
Jep. Näin ajattelen myös. Amanda on niin erilainen nimi tonne perään, että ei se sinne asetu. Eri aikakauden nimiä.
noooh antakaa lisää nimivaihtoehtoi ton amandan tilalle?:)

aaaaaap
Alkuperäinen kirjoittaja aaapee:
Alkuperäinen kirjoittaja oona:
tinja ei ole kaunis. Keksikää joku muu tilalle
mul käy melkeen mikä vaan..tua tinja ärsyttää..:/
ei siinä pakosti amandaa tarvii lopussa olla se on vaan mun suvusta..jasmin tinja amanda jotenki tökkii:/ jenny ja jennikin ex ukol kävis..ääh ei vaan nappaa oikee mikää noista,mut pakko kai se o johonki tyytyä..

aaaaaap
Jenny Jasmin, kutsut Jasminiksi.

Jasmin Jenny Matilda
Jasmin Jenny Aurora

Jasmin on niin pehmeä ja Tinka niin kova :ashamed:

Jenni Tinka Julia
Jenni Tinka Anniina
Jenni Tinka Jasmina
joo mut ukko haluaa edelleen sen tinjan jonnekki välii:/ :D

Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaap:
Jenny Jasmin, kutsut Jasminiksi.

Jasmin Jenny Matilda
Jasmin Jenny Aurora

Jasmin on niin pehmeä ja Tinka niin kova :ashamed:

Jenni Tinka Julia
Jenni Tinka Anniina
Jenni Tinka Jasmina
joo mut ukko haluaa edelleen sen tinjan jonnekki välii:/ :D
No hemmetti :LOL: Se oli Tinja eikä Tinka :LOL: Anteeks.
Noh, vaihdat noi Tinkat Tinjaksi :D Tosin sit ne ei oo niin hyviä.. Ootas, mietin vielä.

Tinja Anni Jasmiina (kutsut Jasmiksi)
Tinja Jenny Jasmiina
Jenni Tinja Alisa
Jenni Tinja Amanda

Mitä nimiä sä sit haluat? Jos mies haluaa Tinjan?? Vai eikö yhteistä ole kun jenni/jasmin? Koittakaa miettiä vielä. Koska on ristiäiset? :hug:

ap
mulle ko käy melkee mikä vaan milja,neea, milla,jemina,sofia,moona,viivi, emmi,emma,joanna,emilia jne jne.. ja onhan ristiäisiin vielä aikaa mut olis kiva päättää jotai valmiiks:/ mille nimelle toi tinja sit sopis toiseks nimeks?? jos se vaik antaiski mun sit päättää etunimen?:D ko siihe pitäis sit saada viel kolmaskin nimi??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulle ko käy melkee mikä vaan milja,neea, milla,jemina,sofia,moona,viivi, emmi,emma,joanna,emilia jne jne.. ja onhan ristiäisiin vielä aikaa mut olis kiva päättää jotai valmiiks:/ mille nimelle toi tinja sit sopis toiseks nimeks?? jos se vaik antaiski mun sit päättää etunimen?:D ko siihe pitäis sit saada viel kolmaskin nimi??
No toihan helpotti! Sanot vaan, et etunimi on.. ja toka nimi on Tinja ja kolmas...!!!

Katsotaans. Mitäs sieltä suvusta tulis??

manne
No mun mielestä noi ei soinnu yhteen. Mutta mitä sillä on merkitystä, jokainen antaa lapsellensa sen nimen, minkä parhaaksi näkee. Minusta eka nimi "pitää" olla lyhempi kuin toka, muuten töksähtää.

Jasmin on mun korvaan mustalaisen nimi. Mutta ei kai se sitä ole.

Terveisin "Juhani Aki Virtanen"

ap
noh kolmanneks olis kiva sit suvusta jotai hmm..noh se amanda,aino,johanna,ellen, tai oikeestaa mikä vaan:/ mikä noist ylemminst sopis tinjan kans? ja jos sais jonku suvust tulleist nimist siihe viel..:D

Minusta nimien sointuvuus on yksi ja sama - yhtä niistä vain käytetään. Ja toinen nimi voi vallan mainiosti olla lyhyempi kuin ensimmäinen.

Mutta se, mistä ei pitäisi tinkiä on se, että KUTSUMANIMI ENSIMMÄISEKSI nimeksi.
Ja älä laita väli-viiva -nimeä jos et aio käyttää molempia kutsumanimenä.

terv. Minulla on väliviivanimi, josta käytetään vain alkuosaa ja miehen kutsumanimi on se toinen nimi. Mulle on jopa väitetty vakuutusyhtiössä, että mun miestä ei ole olemassa! Että joku on huijannut minua!

Siis pliiiiiiiis, älkää tehkä lapsienne elämästä vaikeaa. Tietokoneet on tunnetusti maailman nopeimpia idiootteja... (eivät siis tunnista kutsumanimeä rimpsusta, vaan ottavat aina sen ekan)

Tinja on ihan nätti nimi. Amanda on kaunis nimi.... Mutta Jasmin.... SANANA ihan kaunis, nimenä minusta EI. Saan siitä jotenkin puistatuksia..... On muuten jännää, että joku esim. nimi voi olla nimenä ei niinkään ok, mutta sanana sinällään ihan kaunis (jos sen siis voi mieltää muutenkin kuin vain nimenä) ... Tajuskohan KUKAAN :eek: B)

Yhteistyössä