että mua ärsyttää:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piu

Vieras
Eks ukko.Erottiin jo enne ko sain tietää olevani raskaana jne nyt mietitään nimeä pikkuselle, ja hän on saanu päähänsä tinja nimen eka mun reaktio oli et onks se ees nimi,luulin et se sen itte väänteli...en pidä siitä siis yhtään. Noh sen on kuulemma pakko saada se johonkin väliin...hemmetti,haluisin et toinen nimi tulis sen suvusta ja kolmas multa ja sen varsinaisen nimen keksittäs yhdessä ja sopis molemmille. On mullakin paljon vaiks mitä vaihtoehtoja mut mikää ei sovi sille:/ menee hermo...ko se ei suostu kattelee netist tai mistää nimee mist kumpiki tykättäs.. eikä jousta! en mä halua sitä itekkään mennä päättämää mut en mä mitää tinjaakaa halua:/ eikä kyl kukaa muukaa meilt,mut ko tää ukko! mul käy melkee mikä vaan et sillai vaikeet oo mut tua ei:D oli pakko kirjottaa, vaihtoehtoiki voi antaa:D

Alkuperäinen kirjoittaja piu:
mutko mä en halua päättää sitä yksinään:/

Älä päätä yksinään, mutta kyllä sinä saat hylätä silti hänen ehdotuksen jos kerran hänkin on hylännyt sinun ehdotuksiasi. Miksi hän sitten saisi päättää yksinään, että tuo nimi tulee jos et kerran tykkää.

sit vaan aikuisten oikeasti sovitte,että tällä hetkelä olevia nimiä EI oteta käyttöön ollenkaan..vaan etsitte yhdessä uudet..tällöin kumpikin tulee puoliväliin vastaan riidassa.

mä olisin halunnut meidän neidiksi Ella..isännästä nimi Sonja olisi ollut hyvä..mulla taas kauheita traumoja Sonja nimeä kohtaan..Lahdessa oli 80-luvun lopulla Sonja,joka oli ihan kauhea teini..

..hylkäsimme kummankin nimen..ja sit mä aloin huutelemaan netistä nimiä..ja yhtäkkiä yhden nimen kohdalla isäntä kysyi,että haluatko nimen S- vai C-kirjaimella..Alisa vai Alice?? Sanoin,että mulle aivan sama..joten meiltä löytyy nyt sit Alisa..

Yhteistyössä