No itse oikeasti pidän suurperheenä jotain kymmentä muksua(+vanhemmat) ehkä, mut "nykyisten mittakaavojen" mukaan varmaan enemmän kuin 5 lasta on jotain tooooosi suurta...onko sellasia täällä paljon? Ja montako lasta?

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Meillä 7 lasta,kasi toivon mukaan saanut alkunsa=)
pidetään peukkuja ,meille kaikille toivoville!!=)Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Meillä 7 lasta,kasi toivon mukaan saanut alkunsa=)
Ja minä toivon, et seiska... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:pidetään peukkuja ,meille kaikille toivoville!!=)Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Meillä 7 lasta,kasi toivon mukaan saanut alkunsa=)
Ja minä toivon, et seiska... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Miten kestätte synnytykset?
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Miten kestätte synnytykset?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meil on vasta viisi..
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meil on vasta viisi..
Jätä pois tuo "vasta"...ei mikään ole "vasta/vain". Yksikin on paljon. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meil on vasta viisi..
Jätä pois tuo "vasta"...ei mikään ole "vasta/vain". Yksikin on paljon. :heart:
Komppi tälle=)
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Miten kestätte synnytykset?
Kestätte? Synnytys on aina synnytys. Oli se ensimmäinen tai kymmenes...eikä koskaan voi etukäteen tietää, mitä tuleman pitää.
Tähän asti kaikki mennyt kuitenkin hyvin ja viimeisin synnytys oli aivan superhelppo. :heart: Ei vaikeita kyllä muutkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Miten kestätte synnytykset?
Kestätte? Synnytys on aina synnytys. Oli se ensimmäinen tai kymmenes...eikä koskaan voi etukäteen tietää, mitä tuleman pitää.
Tähän asti kaikki mennyt kuitenkin hyvin ja viimeisin synnytys oli aivan superhelppo. :heart: Ei vaikeita kyllä muutkaan.
Meille kuudes tulossa ja voin sanoa et synnytykset on kerta kerralta vaan pahentuneet. Et älä yleistä tota et helppoo on.