onkos sillo ylipainoinen jos painaa 65-69 ja pituutta on 158?

Toi paino kun ei aina kerro kaikkea,toisilla se paino jakautuu kauniisti oikeisiin paikkoihin ja toisilla taas...nii :/

Rohviilissa on nyt hetken minun 158cm/59kg runkoni
Jokainen olkoon noistakin kiloista omaa mieltänsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BigFatMama:
Toi paino kun ei aina kerro kaikkea,toisilla se paino jakautuu kauniisti oikeisiin paikkoihin ja toisilla taas...nii :/

Rohviilissa on nyt hetken minun 158cm/59kg runkoni
Jokainen olkoon noistakin kiloista omaa mieltänsä.
Taas yksi, jonka nimimerkki huijaa aika roimasti :D
 
läski
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Minusta on =) Itse oon 158cm pitkä ja jos painoa ois 69 kiloa niin vaatteet saisin vaihtaa armotta 5 numeroa suurimpiin :/ Mutta toisilla painaa myös luut,eikä läski =)
housut on 170cm- jotain ja paidat yleensä m
Ainakin siinä selluliitti kuvassa näytit just sopivalta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja läski:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Minusta on =) Itse oon 158cm pitkä ja jos painoa ois 69 kiloa niin vaatteet saisin vaihtaa armotta 5 numeroa suurimpiin :/ Mutta toisilla painaa myös luut,eikä läski =)
housut on 170cm- jotain ja paidat yleensä m
Ainakin siinä selluliitti kuvassa näytit just sopivalta...
Ikinä en tälle palstalle ole kuvaani laittanut enkä laita :eek:
 
läski
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja läski:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Minusta on =) Itse oon 158cm pitkä ja jos painoa ois 69 kiloa niin vaatteet saisin vaihtaa armotta 5 numeroa suurimpiin :/ Mutta toisilla painaa myös luut,eikä läski =)
housut on 170cm- jotain ja paidat yleensä m
Ainakin siinä selluliitti kuvassa näytit just sopivalta...
Ikinä en tälle palstalle ole kuvaani laittanut enkä laita :eek:
Sori ton oli tarkotus mennä ap:lle
 
158/63
Olen kanssasi samanmittainen ja nyt painan 63 pienen repsahduksen jälkeen. Olen kyllä lihaksikas, mutta selvästi nyt turhaa rasvaa lihasten päällä, silti olen ihan sutjakan näköinen. Ja onhan se kiva, kun on upeat rinnat ja pyöreä takamus. 19-v tyttösenä painoin 48-50 (en ollut kuin luuta ja lihasta) ja olisi kyllä makeata päästä vielä esim. 52:een, mutta ei se enää 35-v niin helposti onnistu (vettä ja leipää kuukausia, ei jaksa). Tavoite on nyt pudottaa heti 5 kg, kun alkoi heti päälle 60 kg:n tuo kuorsaus!
 
harmaa vakkari
Tällä palstalla ei tod kannata kysellä mitään painoon liittyvää. Hoikkien mammojen mielestä kaikki joilla bmi on yli 23, ovat ylipainoisia.
Terkuin eräs jolla bmi 33, mut enpä anna teille sitä iloa että pääsisitte julkisesti pilkkaamaan, kun harmaana kirjoitan tämän.
 
harmuliini
Mie oon 162 cm ja painan öbaut 63 kg... Synnytystä edeltäneeseen painoon olisi vielä n.7 kg, mutta ihan tyytyväinen olen nyt painooni. Jos jotain vielä lahtee, niin saa lähtä. Jos paino jää tähän niin saa jäädä :) Pientä kiinteytystä mahamakkaroihin ja jenkkakahvoihin ajattelin kuitenkin yrittää :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vakkari:
Tällä palstalla ei tod kannata kysellä mitään painoon liittyvää. Hoikkien mammojen mielestä kaikki joilla bmi on yli 23, ovat ylipainoisia.
Terkuin eräs jolla bmi 33, mut enpä anna teille sitä iloa että pääsisitte julkisesti pilkkaamaan, kun harmaana kirjoitan tämän.
Oiskohan tuo oletus ihan siellä sun pään sisälläs? Laihoja täällä haukutaan, tikuikisi, laudoiksi ja luikuiksi, ootas jos meet ylipainoiselle sanomaan jotain tuollaista niin johan on kaikki kimpussa, laihoja taas saa haukkua niin paljon kuin sielu sietää!!
 
No kyllä minun ainakin pitäisi laihtua, pituutta on 155cm ja painoa 64kg. Vuosi sitten olin 8kg hoikempi ja se oli ihan hyvä paino. No nyt ne entiset kesävaatteet odottaa kaapissa, eikä toivettakaan niihin mahtua...
 
vieras
On ylipainoa. itse olen 173 cm ja 68 kg ja siinä on n. 10 kg ylimäärästä. Kaks vuotta sitten painoin 48 kg, se johtui elämäntilanteesta, en laihduttanut. Normaalipaino mulla ollu 55 kg.
Mut itelläni menee niin että jos yritän laihduttaa niin lihon, laihdun helpommin kun en niin paljon ajattele koko asiaa.
 

Yhteistyössä