onkos sellasia patjansuojia jotka ei päästä kosteutta (pissaa) läpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

johku

Vieras
tyttö on päivisin ihan kuiva,mutta yöllä käyttää vaippaa kun ei herää pissalle,tai on sit vaa nii tottunu siihen et on se vaippa yöllä. liikaa tulis patkapyykkiä ilman suojaa.
paljonkohan maksaa ja mistä saa?

Kangaskaupassa myydään metritavarana sellasta muovitettua froteeta. Sitä reilu palanen lakanan alle vaan. Silleen, että sen saa kietastua patjan alle hyvin. Hintaa en muista, mutta ei se hirveesti maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Suosittelen hahtuvavillaista suojusta, on tosi pitävä ja kiva vauvalle, ei hiosta. Voit sitten käyttää sitä vaikka ilmakylpyjenkin aikana vauvan alla, ei haittaa vaikka tulisi pisut.

Mistä tätä saa?Nuo muovitetut froteet hiostavat jonkin verran.Ainakin kesällä.

Meillä 2 vuotias poika ja lakanat lähes joka aamu märkä, vaippa falskannu.
Sellainen muovifrotee on lakanan alla. Laitan vielä petarin allekin suojan. Helpompi pestä petari, kuin koko patja. Talvella ollu käytössä vanha täkki joka taiteltu patjan kokoiseksi. Helppo sit pestä koneessa jos kastuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Suosittelen hahtuvavillaista suojusta, on tosi pitävä ja kiva vauvalle, ei hiosta. Voit sitten käyttää sitä vaikka ilmakylpyjenkin aikana vauvan alla, ei haittaa vaikka tulisi pisut.

Mistä tätä saa?Nuo muovitetut froteet hiostavat jonkin verran.Ainakin kesällä.

Lempi-set.net ainakin myy... ja sitten voit tietty tehdä itse, jos haluat, hahtuvasta, jota saa myös monista nettikaupoista ja usein hyvillä tarjouksilla... Meillä on itsetehty:)

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Meillä 2 vuotias poika ja lakanat lähes joka aamu märkä, vaippa falskannu.
Sellainen muovifrotee on lakanan alla. Laitan vielä petarin allekin suojan. Helpompi pestä petari, kuin koko patja. Talvella ollu käytössä vanha täkki joka taiteltu patjan kokoiseksi. Helppo sit pestä koneessa jos kastuu.

Oksutautejakin silmällä pitäen hyvä olla petarin allakin muovifrotee.Tai sitten niin iso pala että menee petarin+patjan alle.

Juu tuota tarkoitin. En ite tehnyt tuota mun, kun se on kaverilta vauvalahjana saatu, hän on tehnyt sellaiset myös omille tytöilleen. Se on siis ihan normaalisti neulottu, aika paljon huovutettu, reilunkokoinen neliö, joka sängyssä on mulla vielä kaksinkerroin. Sen voi myö käsitellä lanoliinilla aika-ajoin, niin pitää paremmin.

Sitten mulla on ihan tavallinen villapeitto, mitä käytän suojana vaunuissa ja meidän sängyssä päiväunilla. Sen olen ostanut muistaakseni Nestorin ja Sinikellon puodista.

Yhteistyössä