Rontto Aktiivinen jäsen 28.09.2004 6 773 4 38 30.04.2008 #1 Mulla on ropleema........................ Jos oot ni paiskaa yv jookos :xmas:
Rontto Aktiivinen jäsen 28.09.2004 6 773 4 38 30.04.2008 #3 Tulo nimittäin hiukan viivästyy... Se huoltoheppu ei ole vieläkään tullut ja mun oma kone on huolossa......Siski en pääse meseenkään
Tulo nimittäin hiukan viivästyy... Se huoltoheppu ei ole vieläkään tullut ja mun oma kone on huolossa......Siski en pääse meseenkään
Rontto Aktiivinen jäsen 28.09.2004 6 773 4 38 30.04.2008 #5 Alkuperäinen kirjoittaja Pinki: voiks mää kilahuttaa? Click to expand... juu, niin sekin on mahdollista =) Että mä olen loistava :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki: voiks mää kilahuttaa? Click to expand... juu, niin sekin on mahdollista =) Että mä olen loistava :headwall: :headwall: