Joku laittaa jonkun kivan provon, jonka kimpussa mulla (ja muilla) menis mukavasti tää ilta, jookos? :saint: :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Mun on pakko jättää lapset n. 2 tunniksi illalla yksin nukkumaan, mies saunaillassa ja mun on mentävä töihin. Lapsenvahti pääsee tulemaan vasta 22.30 ja mun työ alkaa 20.30.
Lapset 1 ja 3 vuotiaat. Eivät ole koskaan heränneet öisin ja huoneen oven lukitsen, etteivät pääse siltä JOS sattuvat heräämään. Ulko-ovi on takalukossa tietysti.
Tää ei ole provo, vaan totisinta totta!
Alkuperäinen kirjoittaja Miehesi:Tekemisen puutettako?
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Mun on pakko jättää lapset n. 2 tunniksi illalla yksin nukkumaan, mies saunaillassa ja mun on mentävä töihin. Lapsenvahti pääsee tulemaan vasta 22.30 ja mun työ alkaa 20.30.
Lapset 1 ja 3 vuotiaat. Eivät ole koskaan heränneet öisin ja huoneen oven lukitsen, etteivät pääse siltä JOS sattuvat heräämään. Ulko-ovi on takalukossa tietysti.
Tää ei ole provo, vaan totisinta totta!
Tää on kyllä paha..![]()
Kandee lukita noi ovet, että KUN se tulipalo syttyy niin ei oo toivoa poispääsystä :ashamed:
No joo, ei tää nyt oikeen oo sitä lajia mihin mä jaksaisin lähteä mukaan. Jotain muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo:Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Mun on pakko jättää lapset n. 2 tunniksi illalla yksin nukkumaan, mies saunaillassa ja mun on mentävä töihin. Lapsenvahti pääsee tulemaan vasta 22.30 ja mun työ alkaa 20.30.
Lapset 1 ja 3 vuotiaat. Eivät ole koskaan heränneet öisin ja huoneen oven lukitsen, etteivät pääse siltä JOS sattuvat heräämään. Ulko-ovi on takalukossa tietysti.
Tää ei ole provo, vaan totisinta totta!
Tää on kyllä paha..![]()
Kandee lukita noi ovet, että KUN se tulipalo syttyy niin ei oo toivoa poispääsystä :ashamed:
No joo, ei tää nyt oikeen oo sitä lajia mihin mä jaksaisin lähteä mukaan. Jotain muuta?
Rsaatkaise palstan miesten taustat
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo:Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Mun on pakko jättää lapset n. 2 tunniksi illalla yksin nukkumaan, mies saunaillassa ja mun on mentävä töihin. Lapsenvahti pääsee tulemaan vasta 22.30 ja mun työ alkaa 20.30.
Lapset 1 ja 3 vuotiaat. Eivät ole koskaan heränneet öisin ja huoneen oven lukitsen, etteivät pääse siltä JOS sattuvat heräämään. Ulko-ovi on takalukossa tietysti.
Tää ei ole provo, vaan totisinta totta!
Tää on kyllä paha..![]()
Kandee lukita noi ovet, että KUN se tulipalo syttyy niin ei oo toivoa poispääsystä :ashamed:
No joo, ei tää nyt oikeen oo sitä lajia mihin mä jaksaisin lähteä mukaan. Jotain muuta?
Rsaatkaise palstan miesten taustat
Voi keke keke, liian helppoo. Ne on ratkaistu jo.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:No ihan kaikki.
Aksusta alkaen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo:Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:No ihan kaikki.
Aksusta alkaen.
Luettele ratkaistut, niin katsotaan kuka puuttuu
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo:Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:No ihan kaikki.
Aksusta alkaen.
Luettele ratkaistut, niin katsotaan kuka puuttuu
![]()
En mie nyt jaksa sun kanssas
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo:Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo:Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:No ihan kaikki.
Aksusta alkaen.
Luettele ratkaistut, niin katsotaan kuka puuttuu
![]()
En mie nyt jaksa sun kanssas
Just kun aloin kiinnostumaan sun aivoista