Hei nyt jotain sutinaa!

Mun on pakko jättää lapset n. 2 tunniksi illalla yksin nukkumaan, mies saunaillassa ja mun on mentävä töihin. Lapsenvahti pääsee tulemaan vasta 22.30 ja mun työ alkaa 20.30.
Lapset 1 ja 3 vuotiaat. Eivät ole koskaan heränneet öisin ja huoneen oven lukitsen, etteivät pääse siltä JOS sattuvat heräämään. Ulko-ovi on takalukossa tietysti.
Tää ei ole provo, vaan totisinta totta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Mun on pakko jättää lapset n. 2 tunniksi illalla yksin nukkumaan, mies saunaillassa ja mun on mentävä töihin. Lapsenvahti pääsee tulemaan vasta 22.30 ja mun työ alkaa 20.30.
Lapset 1 ja 3 vuotiaat. Eivät ole koskaan heränneet öisin ja huoneen oven lukitsen, etteivät pääse siltä JOS sattuvat heräämään. Ulko-ovi on takalukossa tietysti.
Tää ei ole provo, vaan totisinta totta!

Tää on kyllä paha.. :whistle:
Kandee lukita noi ovet, että KUN se tulipalo syttyy niin ei oo toivoa poispääsystä :ashamed:
No joo, ei tää nyt oikeen oo sitä lajia mihin mä jaksaisin lähteä mukaan. Jotain muuta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Mun on pakko jättää lapset n. 2 tunniksi illalla yksin nukkumaan, mies saunaillassa ja mun on mentävä töihin. Lapsenvahti pääsee tulemaan vasta 22.30 ja mun työ alkaa 20.30.
Lapset 1 ja 3 vuotiaat. Eivät ole koskaan heränneet öisin ja huoneen oven lukitsen, etteivät pääse siltä JOS sattuvat heräämään. Ulko-ovi on takalukossa tietysti.
Tää ei ole provo, vaan totisinta totta!

Tää on kyllä paha.. :whistle:
Kandee lukita noi ovet, että KUN se tulipalo syttyy niin ei oo toivoa poispääsystä :ashamed:
No joo, ei tää nyt oikeen oo sitä lajia mihin mä jaksaisin lähteä mukaan. Jotain muuta?



Rsaatkaise palstan miesten taustat
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Mun on pakko jättää lapset n. 2 tunniksi illalla yksin nukkumaan, mies saunaillassa ja mun on mentävä töihin. Lapsenvahti pääsee tulemaan vasta 22.30 ja mun työ alkaa 20.30.
Lapset 1 ja 3 vuotiaat. Eivät ole koskaan heränneet öisin ja huoneen oven lukitsen, etteivät pääse siltä JOS sattuvat heräämään. Ulko-ovi on takalukossa tietysti.
Tää ei ole provo, vaan totisinta totta!

Tää on kyllä paha.. :whistle:
Kandee lukita noi ovet, että KUN se tulipalo syttyy niin ei oo toivoa poispääsystä :ashamed:
No joo, ei tää nyt oikeen oo sitä lajia mihin mä jaksaisin lähteä mukaan. Jotain muuta?



Rsaatkaise palstan miesten taustat

Voi keke keke, liian helppoo. Ne on ratkaistu jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
Mun on pakko jättää lapset n. 2 tunniksi illalla yksin nukkumaan, mies saunaillassa ja mun on mentävä töihin. Lapsenvahti pääsee tulemaan vasta 22.30 ja mun työ alkaa 20.30.
Lapset 1 ja 3 vuotiaat. Eivät ole koskaan heränneet öisin ja huoneen oven lukitsen, etteivät pääse siltä JOS sattuvat heräämään. Ulko-ovi on takalukossa tietysti.
Tää ei ole provo, vaan totisinta totta!

Tää on kyllä paha.. :whistle:
Kandee lukita noi ovet, että KUN se tulipalo syttyy niin ei oo toivoa poispääsystä :ashamed:
No joo, ei tää nyt oikeen oo sitä lajia mihin mä jaksaisin lähteä mukaan. Jotain muuta?



Rsaatkaise palstan miesten taustat

Voi keke keke, liian helppoo. Ne on ratkaistu jo.

Ai kaikki
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
No ihan kaikki.
Aksusta alkaen.

Luettele ratkaistut, niin katsotaan kuka puuttuu

:D
En mie nyt jaksa sun kanssas

Just kun aloin kiinnostumaan sun aivoista

:laugh: :laugh:
Loistavaa
*lähtee etsimään lisähymiöitä*
:xmas:
 

Yhteistyössä