Nyt jotain sutinaa, täällä on tylsää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sutinasussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:
Suti multakin sulle! :D

Ihanaa säkin oot täällä!:hug:
Mites teitin Tirri voi? Se on varmaan jo kauhian iso :heart: :heart:

Iso on. :) Painaa 10kg, omistaa 2 hammasta ja lattialla pyörii & hyörii. Kova yritys on liikkua, "puhuu" kirkuen jne jne... Ihana pakkaus on. :)
Mites sä?

NP ei kurjuutta kummempaa. Mulla oli silloin tammikuussa viimeisin km ja jouduin vielä maaliskuussa (vai helmikuussa) kaavintaan, kun tuli kohtutulehdus ja pala istukkaa oli jäänyt kohtuun. No minäpä sitten lääkäriltä pyysin pillerireseptin ja nyt torstaina ne aloitin.
Oltiin kylllä miehen kanssa eri mieltä tosta asiasta, mutta ymmärsi kyllä sitten mun kannan, en halua nyt viidettä km:a tähän putkeen..
Syksyllä alkais opiskelut ja kestää vuoden. Sen jälkeen voi taas uudestaan miettiä asiaa, jos silloin enää huvittaa. Mulla kyllä toi vauvakuume on niin kaukana, kuin vaan olla ja voi :kieh:

Ja voi kun teitin pieni on jo iso.

Mymmyryy Voi itku. :( Tuokin vielä. Tulehdus. :headwall:
Tajuun ton kyllä. Luovaa taukoa itse kukin tarttee kun on saanut tarpeekseen. Mullahan oli sillo kans vika kerta, mut kohtalo päätti muuten. Elämä vie... ja yllättää. :heart:
Muutes jos sua kiinnostaa pitää yhteyttä oon naamakirjassa, lähetä yv:tä mulle. Mä kun harvemmin tääl seikkailen nykyään.
Tos on sulle muuten kuunneltavaa. Aivan loistava biisi: http://www.youtube.com/watch?v=0xaz6vtcvPI&feature=fvst

NP ei kurjuutta kummempaa. Mulla oli silloin tammikuussa viimeisin km ja jouduin vielä maaliskuussa (vai helmikuussa) kaavintaan, kun tuli kohtutulehdus ja pala istukkaa oli jäänyt kohtuun. No minäpä sitten lääkäriltä pyysin pillerireseptin ja nyt torstaina ne aloitin.
Oltiin kylllä miehen kanssa eri mieltä tosta asiasta, mutta ymmärsi kyllä sitten mun kannan, en halua nyt viidettä km:a tähän putkeen..
Syksyllä alkais opiskelut ja kestää vuoden. Sen jälkeen voi taas uudestaan miettiä asiaa, jos silloin enää huvittaa. Mulla kyllä toi vauvakuume on niin kaukana, kuin vaan olla ja voi :kieh:

Voi, aika kovaa teillä ollut:( Onkos yhtään lasta?

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi utelu:

Voi, aika kovaa teillä ollut:( Onkos yhtään lasta?

On meillä kaksi elävääkin lasta, onneksi.

Yhteistyössä