Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:Suti multakin sulle!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:Suti multakin sulle!![]()
Ihanaa säkin oot täällä!:hug:
Mites teitin Tirri voi? Se on varmaan jo kauhian iso :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja BV:Mä en pääse kirjautumaan per**le!
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Mä en pääse kirjautumaan per**le!
:hug: :hug: ei kanti lähteä pois :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:NP ei kurjuutta kummempaa. Mulla oli silloin tammikuussa viimeisin km ja jouduin vielä maaliskuussa (vai helmikuussa) kaavintaan, kun tuli kohtutulehdus ja pala istukkaa oli jäänyt kohtuun. No minäpä sitten lääkäriltä pyysin pillerireseptin ja nyt torstaina ne aloitin.
Oltiin kylllä miehen kanssa eri mieltä tosta asiasta, mutta ymmärsi kyllä sitten mun kannan, en halua nyt viidettä km:a tähän putkeen..
Syksyllä alkais opiskelut ja kestää vuoden. Sen jälkeen voi taas uudestaan miettiä asiaa, jos silloin enää huvittaa. Mulla kyllä toi vauvakuume on niin kaukana, kuin vaan olla ja voi :kieh:
Ja voi kun teitin pieni on jo iso.
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi utelu:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:NP ei kurjuutta kummempaa. Mulla oli silloin tammikuussa viimeisin km ja jouduin vielä maaliskuussa (vai helmikuussa) kaavintaan, kun tuli kohtutulehdus ja pala istukkaa oli jäänyt kohtuun. No minäpä sitten lääkäriltä pyysin pillerireseptin ja nyt torstaina ne aloitin.
Oltiin kylllä miehen kanssa eri mieltä tosta asiasta, mutta ymmärsi kyllä sitten mun kannan, en halua nyt viidettä km:a tähän putkeen..
Syksyllä alkais opiskelut ja kestää vuoden. Sen jälkeen voi taas uudestaan miettiä asiaa, jos silloin enää huvittaa. Mulla kyllä toi vauvakuume on niin kaukana, kuin vaan olla ja voi :kieh:
Ja voi kun teitin pieni on jo iso.
Voi, aika kovaa teillä ollutOnkos yhtään lasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Onko täällä nyt aamusta sutinaa, kun illalla ei oikeen ollu :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Onko täällä nyt aamusta sutinaa, kun illalla ei oikeen ollu :saint:
sutinasta en tiiä mut levotonta täällä ainaki eilen oli :xmas: