Onkos noi Rela-tipat huonoja vauvaiän jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
:ashamed: Hoomoilasena täällä kyselen kun tuli mieleeni että onko noi tipat jotekin tehottomampia kuin esim.gefiluskapselit?Ajattelin ku niitä voi antaa jo vastasyntyneestä niin onko ne sitten jotenkin miedompia?Meillä 3kk ja 2v10kk saa niitä päivittäin ja mietin että pitäskö esikoiselle ostaa jotakin muuta?

Rela-tabletteja on aikuisillekin, että eiköhän ne ole ihan hyviä parivuotiaillekin.
Itse annan Probiootti Baby jauhetta. Jotenkin helpompi annostella. Ok, ehkä minulla on vähän huonot hermot ja en jaksanut odottaa kun se jääkaappikylmä Rela-tippa tuli niin huonosti sieltä pullosta ulos!!! Jauhe paljon helpompi laittaa puuron päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Rela-tabletteja on aikuisillekin, että eiköhän ne ole ihan hyviä parivuotiaillekin.
Itse annan Probiootti Baby jauhetta. Jotenkin helpompi annostella. Ok, ehkä minulla on vähän huonot hermot ja en jaksanut odottaa kun se jääkaappikylmä Rela-tippa tuli niin huonosti sieltä pullosta ulos!!! Jauhe paljon helpompi laittaa puuron päälle.

Sama vika täällä |O Vaik puteli olis just avattu niin saa odotella ties kuinka kauan että suostuu ne kirotun 5 tippaa antamaan.Ja ootas sitten kun se pullo on tyhjentyny melkein kokonaan |O Joskus on valehtelematta menny 10min ku odotellu.Ja kaikki on tietenkin pakko käyttää ku on niin pirun kallista :whistle: Onko toi jauhe minkähintasta?Voisin aloittaa sen kunhan tuo nuorin siirtyy kiinteeseen ruokaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Sama vika täällä |O Vaik puteli olis just avattu niin saa odotella ties kuinka kauan että suostuu ne kirotun 5 tippaa antamaan.Ja ootas sitten kun se pullo on tyhjentyny melkein kokonaan |O Joskus on valehtelematta menny 10min ku odotellu.Ja kaikki on tietenkin pakko käyttää ku on niin pirun kallista :whistle: Onko toi jauhe minkähintasta?Voisin aloittaa sen kunhan tuo nuorin siirtyy kiinteeseen ruokaan.

Luontaistuotekaupasta saa Probiootti Babyä ja se paketti maksoi about parikymppiä. Mutta siitä paketista riittää ainakin pariksi kuukaudeksi. Sen myyjän mukaan tuollaselle alle vuoden ikäiselle riittää ihan 1/4 tl, joten yhdestä annospussista riittää ainakin viideksi päiväksi.

Yhteistyössä