onkos mussuja paikalla... ajoissa oon..ku *tärkeetä* asiaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Meillä tuo muksu leikki yksi päivä laboratoriohoitajaa. Sillä oli kipsitulppia, jotka oli koeputkia oleviaan. Se otti verikokeita, ja laittoi putkiin veren, sitten muka tulosti niihin tarrat, ja laittoi ne keinumaan ettei ne sakkaannu. Ja tietysti siellä oli myös peppi-laastareita, joita pitää aina laboratoriossa käydessä kysyä :xmas:

Hänpäs teki tarkkaa työtä! :)

Rupesi häiritsemään itseäni "sehän" sanan käyttö... *MUoks, muoks, muoks, muoks*

Kyllä on fiksu lapsi.. taitaa olla omia kokemuksia labrasta.. noinhan ne lapset just niitä asioita työstää ja se on hienoa!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Laastarit ja tarrat on äärimmäisen tärkeitä :D

Ei siellä paljon muuta iloa olekaan. Paitsi staasit, joissa on kivoja kuvioita. Niilläkin pitää aina leikkiä.

Tuo muuten käy hakemassa aina mun ompelutavaroista tarranauhaa, ja kiristää muka sillä suonen esiin potilailta :D

Jahas, ja mun mies myöhästyi intistä... ei teinnyt taas vaihteeksi olevansa päivystäjänä...

Todella kiva jos lomat palaa, jää tytön synttärit väliin :|

Nyt me pidetään peukkuja pystyssä, ettei niin pääse käymään!

:(

Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
okei... en mä tiedä miks mulle semmonen kuva oli tullu.... se ei siis todellakaan ollu mitenkään pahalla tarkotettu.. :) :heart:

Varmaan siksi kun mä aina täällä kailotan lähteväni maalle mun vanhemmille. Loogista on kai olettaa että mäkin olen joskus asunut siellä.
Mutta en mä nyt siitä loukkaannu jos joku luulee että mä olen maalta, kun eihän siinä maalaisuudessa mitään vikaa ole.

juu ei tosiaankaan.. mä oon aina haaveillu maalle muutosta... :heart:

mutta tosta se mielikuva varmaan on tullu...

Alkuperäinen kirjoittaja annika:
Mikäs muuten annika sinun lapsen nimi on. Jos saan udella :D
Terveisin: höperönä nimiin

Minja Ava Alexandra näin kokonaisuudessaan. ENsimmäinen nimi on miehen päästä, toinen minun päästä ja Alexandra on suvussa kulkeva.

oijoi... Avakin on ihana nimi.. peistä piti tulla ada tai ava, mutta sitten oli niin Peppi-Lotan näkönen ettei voinut muuta nimeä ees harkita.. :) Ja Alexandra on meilläkin toinen nimi... :heart:

Peppi-Lotassa pidän siitä pirtsakuudesta jonka nimi pitää sisällään. Se on minusta raikas, nätti ja hauska :)

Noita samoja asioita se toi munkin mieleen.. ja tietty tolla oranssilla tukallakin oli vaikutusta.. :) kaverit ja perhe ensin hiukan vierasti ajatusta, mutta nyt ovat sitä miletä etten kauniimpaa nimeä olisi voinut tytölle antaa... :heart:

tietty olen miettinyt että onko tytön mielestä nimi hauska enää aikuisena, mutta sitten voi käyttää ehkä Lottanimeä.... nytkin siitä väännettyä lempparinimeä käytetään paljon...

meidän tytön oli tarkoitus saada nimekseen lumi. siitä mun äiti sano että ei kai lapselle mitään sellasta voi nimeksi laittaa. olisin kyllä laittanut, jos tytölle olisi yhtään se sopinut :D oma mielipide on se tärkein. ja tietysti miehen :)

Jahas, ja mun mies myöhästyi intistä... ei teinnyt taas vaihteeksi olevansa päivystäjänä...

no voi harmi... toivotaan kummiski ettei niin käy!!!

en muuten huomannu vastasitko jo.. mut minkäs ikäsiä lapsukaisia sulla olikaan...?? :whistle:

en muuten huomannu vastasitko jo.. mut minkäs ikäsiä lapsukaisia sulla olikaan...?? :whistle:

Toinen on itsenäisyyspäivänä 3v ja toinen on nyt 1v4kk

Mikäs muuten annika sinun lapsen nimi on. Jos saan udella :D
Terveisin: höperönä nimiin

Minja Ava Alexandra näin kokonaisuudessaan. ENsimmäinen nimi on miehen päästä, toinen minun päästä ja Alexandra on suvussa kulkeva.

oijoi... Avakin on ihana nimi.. peistä piti tulla ada tai ava, mutta sitten oli niin Peppi-Lotan näkönen ettei voinut muuta nimeä ees harkita.. :) Ja Alexandra on meilläkin toinen nimi... :heart:

Peppi-Lotassa pidän siitä pirtsakuudesta jonka nimi pitää sisällään. Se on minusta raikas, nätti ja hauska :)

Noita samoja asioita se toi munkin mieleen.. ja tietty tolla oranssilla tukallakin oli vaikutusta.. :) kaverit ja perhe ensin hiukan vierasti ajatusta, mutta nyt ovat sitä miletä etten kauniimpaa nimeä olisi voinut tytölle antaa... :heart:

tietty olen miettinyt että onko tytön mielestä nimi hauska enää aikuisena, mutta sitten voi käyttää ehkä Lottanimeä.... nytkin siitä väännettyä lempparinimeä käytetään paljon...

meidän tytön oli tarkoitus saada nimekseen lumi. siitä mun äiti sano että ei kai lapselle mitään sellasta voi nimeksi laittaa. olisin kyllä laittanut, jos tytölle olisi yhtään se sopinut :D oma mielipide on se tärkein. ja tietysti miehen :)

näin juuri... tosin mulle ei miehen mielipidekään paljon merkannu, kun ei ollut juuri kuvioissa tuohon aikaan... Lumikin on kyllä nätti nimi... meillä tutut lapset lumi, lukas ja linus... siinä musta nätit nimet... :heart:

toivottavsti niin ei käy! toivotaan parasta

juu ei tosiaankaan.. mä oon aina haaveillu maalle muutosta... :heart:

mutta tosta se mielikuva varmaan on tullu...

Mä en ole, mulle riittää viikoloppu korvessa :D

no voi olla etä jos mä muuttaisin oikeesti maalle niin mieli vaihtuis... :D Oon mäki sen verran kaupunkilaistyttö kummiski.. :D kesät tyllään kummiski maalla viettää!! :)

meillä tyttö täyttää myös nyt torstaina 3 :D

no meillä onkin sitten sun kuopuksen kanssa melkein samaan aikaan synttärit.. :)

Toivotaan että pääsette viettämään synttärikekkereitä ajallaan... :)

No sinällään ihan oikein jos lomat palaa, niin käy kaikille muillekin myöhästyneille yleensä koska ihan sama miksi myöhästyy, sillä ei ole mitään väliä siellä.
Mutta kun nyt oli syynä se että perjantain päivystäjän kuuluu hoitaa sunnuntain lomaltapaluut ja mun mies ei tiennyt sitä... mutta siis se ei takaa sitä että rangaistusta ei tulisi että jotain ei tiedä siksi ettei kukaan ole kertonut |O

Kyllä on fiksu lapsi.. taitaa olla omia kokemuksia labrasta.. noinhan ne lapset just niitä asioita työstää ja se on hienoa!! :)

Meillä on tosiaan niin, että kun käydään omassa tk:ssa labroissa, niin siellä hoidetaan asiat vaan etunimellä. Samoin apteekissa :D

Se on muuten hauska seurata, että kuinka tuo on niin isoa tyttöä aina lääkärin vastaanotolla. Ulkopuolella saattaa heittää ihan raivarit jostain pienestä, mutta siellä kiltisti menee vaa'alle, kääntää päänsä valmiiksi sopivasti kun pitää katsoa korvat, kiipeää itse tutkimuspöydälle jne.

Labrassakin kiltisti ojentaa kätensä, vaikka se kokeen ottaminen alkaakin itkettää :/

täytyy varmaan hommata munkin se tiimarivihko, että varmasti pysyy mukana :D oon vissiin jääny jotenkin koukkuun teihin :D

mutta nyt hyvät yöt teille. täytyy hipsiä nukkumaan, aamulla tentti.

meillä tyttö täyttää myös nyt torstaina 3 :D

nonni...me voidaanki sit palstalla juhlia oikeen kunnolla synttäreitä!! :) :flower:

tosin mä saatan olla to pois, kun ollaan lähössä espooseen päin... :whistle:

ja vielä ultriksellakin... kylläpäs teillä nyt on samanikäisiä... :) :heart:

[quote="metsänpeitto"

Labrassakin kiltisti ojentaa kätensä, vaikka se kokeen ottaminen alkaakin itkettää :/ [/quote]

meillä itkettää verenpaineen mittaus, labrat ei ollenkaan.

Paitsi pacista otettavat näytteet silloin jos pacneula pitää laittaa vaikka sen neulanlaiton taas ei pitäisi sattua ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Meillä on tosiaan niin, että kun käydään omassa tk:ssa labroissa, niin siellä hoidetaan asiat vaan etunimellä. Samoin apteekissa :D

Se on muuten hauska seurata, että kuinka tuo on niin isoa tyttöä aina lääkärin vastaanotolla. Ulkopuolella saattaa heittää ihan raivarit jostain pienestä, mutta siellä kiltisti menee vaa'alle, kääntää päänsä valmiiksi sopivasti kun pitää katsoa korvat, kiipeää itse tutkimuspöydälle jne.

Labrassakin kiltisti ojentaa kätensä, vaikka se kokeen ottaminen alkaakin itkettää :/

reipas tyttö sulla!! :heart:

No sinällään ihan oikein jos lomat palaa, niin käy kaikille muillekin myöhästyneille yleensä koska ihan sama miksi myöhästyy, sillä ei ole mitään väliä siellä.
Mutta kun nyt oli syynä se että perjantain päivystäjän kuuluu hoitaa sunnuntain lomaltapaluut ja mun mies ei tiennyt sitä... mutta siis se ei takaa sitä että rangaistusta ei tulisi että jotain ei tiedä siksi ettei kukaan ole kertonut |O

no vähän harmillista kyllä jos tosta saa rangaistuksen... mutta eihän ne armeijan kuviot aina niin mukavia ookkaan..

Yhteistyössä