Essie !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ticotico
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ticotico

Aktiivinen jäsen
21.12.2007
2 664
0
36
Olisitko kenties vielä paikalla vastaamaan mun kysymyksiin!?!
Ymmärsinkö oikein tuosta yhdestä ketjusta, että olet ostanut tangon tanssimista varten (miten tuon nyt muuten kirjoittaisi) :D ? Ja ootko käyny ihan tunneilla sitä harjoittelemassa? Mä kävin viimme viikolla eka kertaa ja tykkäsin kovasti. Tosin en ihan täysillä pysty viä harrastaa, ku ranne reistaa, mutta sen mitä pystyin hillumaan tangolla nii jeeeee :laugh: .
Kaveri vetää niitä tunteja ja sitä kautta oon innostunu...
Ja olis jossain vaiheessa tarkotus hommata itekkin tanko kotiin.

En oo ollu tunneilla, enkä varsinaiseen tanssikouluun ole menossa, mutta mahdollisesti saatan ehkä saada opetusta eräältä alan ammattilaiselta :D
Tangon ostin kotiin siksi että mä oon aina ollu kovin hyvä kopioimaan vaikka netistä tanssiliikkeita niin uskon aika nopeasti oppivani liikkeet ja tekniikat vaikka dvd:lta :D
Oonhan mä ennen kuopuksen odotusta tankotanssia testannut ja hauskaa oli :D

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Oon kuullu että toi homma pitää kropan kunnossa...
Joutuu ehkä miehelle vihjasee että haluun tangon :D

Joo, sen takia mäki tangon hommasin. Koska salitreeni ei kiinnosta, lenkkeiltyä tulee pakostakin niin ei se oon niin hauskaa enää :D Tanssista tykkään mutten kehtaa mennä tunneille...

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:

Joo, sen takia mäki tangon hommasin. Koska salitreeni ei kiinnosta, lenkkeiltyä tulee pakostakin niin ei se oon niin hauskaa enää :D Tanssista tykkään mutten kehtaa mennä tunneille...

Näin mullakin...
Joudun ehkä sit uhraamaan tietsikkahuoneen tangolle, jos päädyn siihen että ostan sen :D

Näin mullakin...
Joudun ehkä sit uhraamaan tietsikkahuoneen tangolle, jos päädyn siihen että ostan sen :D

Mulla tulee ihan olkkariin :D Ja viikon päästä kun muutetaan niin sielläkin varmaan ihan olkkariin tulee :D

Eihän se paketti painanu ku 20 kg |O

Eikös siinä oo säädettävä pituus, että saapi haluttuun huonekorkeuteen sen laittaa? Ja tuliko siinä kiinnityspultit sun muut mukana?

Juu, ja jatkopaloilla saa aina lisää, tää on sellainen mitä ei tartte pultata kiinni mihinkään.

Eikös siinä oo säädettävä pituus, että saapi haluttuun huonekorkeuteen sen laittaa? Ja tuliko siinä kiinnityspultit sun muut mukana?

Juu, ja jatkopaloilla saa aina lisää, tää on sellainen mitä ei tartte pultata kiinni mihinkään.

Jos sitä ei tartte pultata kiinni, nii kui se sit pysyy ettei romaha just pyörähdyksessä niskaan :D
Siis onx siinä sellanen kiristyssysteemi niinku leuanvetotangossa mikä tulee karmeihin kiinni? Jopas tulee tyhmä olo, ku tällasia kyselen :laugh:

Jos sitä ei tartte pultata kiinni, nii kui se sit pysyy ettei romaha just pyörähdyksessä niskaan :D
Siis onx siinä sellanen kiristyssysteemi niinku leuanvetotangossa mikä tulee karmeihin kiinni? Jopas tulee tyhmä olo, ku tällasia kyselen :laugh:

Vähän sen tyyppinen :D En oikein osaa viel selittää kun en oo ehtiny ite vielä perehtymään siihen :D

Yhteistyössä