K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja annika:mutta täytyy vähän hehkuttaa, että meillä oli tänään lunta!! asun siis käytännössä helsingin keskustassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:ps. Annikalle piti jo aiemmin kommentoida, että nätti nimi sun tytöllä...:heart:
kiitoksia, samoin sun tytöllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:tottakai.. haittaaks jos on ruottiks?!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annika:mutta täytyy vähän hehkuttaa, että meillä oli tänään lunta!! asun siis käytännössä helsingin keskustassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:tottakai.. haittaaks jos on ruottiks?!?![]()
Ei ei![]()
Meillä oli muuten aika persoonallinen ruotsinopettaja lukiossa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mikäs muuten annika sinun lapsen nimi on. Jos saan udella![]()
Terveisin: höperönä nimiin
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:tottakai.. haittaaks jos on ruottiks?!?![]()
Ei ei![]()
Meillä oli muuten aika persoonallinen ruotsinopettaja lukiossa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mikäs muuten annika sinun lapsen nimi on. Jos saan udella![]()
Minja Ava Alexandra näin kokonaisuudessaan. ENsimmäinen nimi on miehen päästä, toinen minun päästä ja Alexandra on suvussa kulkeva.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja annika:mutta täytyy vähän hehkuttaa, että meillä oli tänään lunta!! asun siis käytännössä helsingin keskustassa![]()
oli vai on? Ajoin siitä läpi tänään ja kovin musta oli maa. Täällä naapurikaupungissakin tuli, mutta ei sitä enää juurikaan ole :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mä olin tänään kamalan huono äiti.
Mä kävin ostamassa tytölle synttärilahjaksi leikkilääkärivälineet ja kun tulin kotiin, laskin kassin eteisen lattialle ja rupesin riisumaan kenkiä. Jolloi ntyttö löysi ne sieltä kassista ja kun yriti nselittä ä että ei nyt vielä saa niitä vaan synttäreillä, alkoi tappohuuto. Joten mä annon ne sille nyt, ja mun pitää lähteä huomenna ostamaan uusi lahja :ashamed: :headwall:
Totesin olevani joskus erittäin epäjohdonmukainen kasvattaja. Alkää kertoko mun äidille tai anopille (joka palstailee täällä mutta näköjään viimeksi kirjautunut aikoja sitten)
Mä kävin ostamassa tytölle synttärilahjaksi leikkilääkärivälineet ja kun tulin kotiin, laskin kassin eteisen lattialle ja rupesin riisumaan kenkiä. Jolloi ntyttö löysi ne sieltä kassista ja kun yriti nselittä ä että ei nyt vielä saa niitä vaan synttäreillä, alkoi tappohuuto. Joten mä annon ne sille nyt, ja mun pitää lähteä huomenna ostamaan uusi lahja :ashamed: :headwall:
Totesin olevani joskus erittäin epäjohdonmukainen kasvattaja. Alkää kertoko mun äidille tai anopille (joka palstailee täällä mutta näköjään viimeksi kirjautunut aikoja sitten)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mikäs muuten annika sinun lapsen nimi on. Jos saan udella![]()
Minja Ava Alexandra näin kokonaisuudessaan. ENsimmäinen nimi on miehen päästä, toinen minun päästä ja Alexandra on suvussa kulkeva.
Erittäin kiva nimi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Mikäs muuten annika sinun lapsen nimi on. Jos saan udella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja annika:mutta täytyy vähän hehkuttaa, että meillä oli tänään lunta!! asun siis käytännössä helsingin keskustassa![]()
oli vai on? Ajoin siitä läpi tänään ja kovin musta oli maa. Täällä naapurikaupungissakin tuli, mutta ei sitä enää juurikaan ole :/
Mä kävin ostamassa tytölle synttärilahjaksi leikkilääkärivälineet
Alkuperäinen kirjoittaja annika:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja annika:mutta täytyy vähän hehkuttaa, että meillä oli tänään lunta!! asun siis käytännössä helsingin keskustassa![]()
juu aamulla oli. piti sitten äkkiä lähteä ulos ja ostoksille ettei vaan ehdi sulaapienet on mulla ilot
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Mä olin tänään kamalan huono äiti.
Mä kävin ostamassa tytölle synttärilahjaksi leikkilääkärivälineet
Arvaa vaan, saatko kohta olla 20 kertaa päivässä potilaana :kieh: Meillä tuo käy tosi usein kuuntelemassa stetarilla mun sydäntäni![]()