Hei vaan kaikille!
Otattekos mut mukaan?
Toissapäivänä tein testin ja plussahan siihen tuli. Tänään aamulla tein digitestin johon tuli "Raskaana 2-3 viikkoa", hieman enemmän kuin ajattelin
Meillä taustalla on 3,5 vuoden lapsettomuus. Hoitoja ei ole aloitettu, mutta mitään hormonaalista tai rakenteellista vikaa/vikaa siittiöissä ei ole todettu.
Tasan vuosi sitten olin myös raskaana (kaksoset) mutta varhaisultrassa ennen joulua todettiin että eivät vastaa viikkoja ja se varmistettiin sitten joulun jälkeen. Vuodot aloivat sitten 1.1.2010 ja 4.1. jouduin vielä lääkkeelliseen tyhjennykseen.
Nyt siis epävarmoin fiiliksin ollaan kohdattu tää raskaus. Kierto on heitelly km:n jälkeen, luulen että 34 päivää ois aika lähellä. Tuon mukaan laskettuna nyt olisi siis 4+3 päivää, digitestin mukaan 4-5 viikkoa, la 3.9 joka on myös miehen syntymäpäivä
Viimeksi mulle luvattiin sairaalasta alkuraskauden ultra, joten pitää varmasti sinne soitella ja varata se tammikuun puoliväliin.
Oireita ei oo minkäänlaisia. Toissayönä aamuyöstä alavatsassa jonkin verran jomotteli, mutta sen jälkeen ei mitään. Ei väsytä, ei oo lämmöt koholla, ei yökotä eikä rinnatkaan oo kipeet... Yhtä piinaa siis tämä miettiminen...
Onnea kuitenkin kaikille meille odotukseen!