Onkos jo syyskuussa mahdollisesti syntyviä paikalla?

Hyvää Joulua kaikille! :heart:

ah, tänään pääsee mummon joulupöytään herkuttelemaan. Meillä kun on ollu kova tohina päällä sen vuoksi, että muutetaan vuoden vaihteessa toiseen asuntoon, ja ollaan nyt maalailtu yms. uudella asunnolla, niin jäänyt noi joulujärjestelyt vähän vähäselle ja paetaan aattona tätä muuttolaatikkovuorta ja mennään mummolaan rentoutumaan..

Oon vähän ristiriitaisissa tunnelmissa, tuhruvuoto alkoi 23.12., mutta on jo loppunut, välillä häivähtää. Menkkamaiset kivut on ohi, kohtua vaan pistelee kuin neuloilla välillä tökkis. Menkat mulla on ihan järkyttävän runsaat, joten niitä noi vuodot ei olleet, joten ihmeissäni vähän olen. Taitanen ostaa digin ja katsoa mitä asiasta sanonee....jännittäessä menee.

Heipähei kaikki ja onnea plussauksesta! Täälähän on jo pari tuttua tuolta vauvakiume osastolta. Mä sain ekan haamun viime sunnuntaina ja selvän haamun ti tai ke,eilen aamulla digi raskaana 1-2..la ois ilmeisesti 4.9. Ensimmäinen oire oli pahoinvointi joka kesti kaks päivää,sitten vatsaa on nipistellyt/jomotanut, lämpöö ollu kohta viikon ja järkky palelu ja nenä ihan tukossa, huimausta ja pahaa makua suussa, nivusia repii ja menkkamaisia tuntemuksia, eilen havaitsin että nännit on normaalia aremmat ja tissit vähän turvoksissa....johan tässä on jo aika läjä näitä..muutoin vointi on mitä mahtavin...viime kierrossa plussasin mut menkat tuli sit kolme päivää myöhässä....kaks tyttöö mulla on entuudestaan et kolmas ois tulossa.ikää mulla 27 ja synnäri jorvi. Nii ja yk tais olla kolme.

Heippa ja hyvää joulua kaikille!
Eilen jouluaattona, tasan 2 viikkoa inseminaatiosta, tein liuskatestin, katsoin aluksi että negatiivinen mutta kun tarkemmin katsoin ja mieheni myös, niin huomasin heikon haalean viivan testipaikalla :) En oikein uskonut tulosta, kun meillä lapsettomuutta takana ja tämä oli kolmas inseminaatiohoitomme, josta ei odotukset kovin korkealla. Tänään varmistin digitestillä, ja tulos oli RASKAANA 1-2 :heart::heart:

Raskauslaskurin mukaan laskettu aika olisi 2.9.
Pelottaa ihan hirveästi, selvitäänkö sinne asti! Mutta kyllä tässä iloitaan :)

Oireina mulla : heikonlaista kuvotusta, metallin maku suussa eilen ja tänään. Rinnat kipeät.

Moikka!

Täällä huomaa, että aika moni on varmistellut vielä noilla digitaalisilla jotka antavat tuloksen "raskaana" tai "ei raskaana". Itse sorruin samaan. :) Vaikka tekee ihan normi testillä ja kaksi ihmistä näkee siinä sen viivan, niin silti mulle jää aina tosi epävarma olo, että jos siinä nyt kuitenkin on tapahtunut joku virhe. Sitten kun saa digillä vastauksen "raskaana" niin sitä tuntee olevansa 100% varma tuloksesta. Kumma juttu vaikka kummatkin ovat ihan yhtä tarkkoja! :D:D

Meillä on nyt kolmas tulossa, jos siis tämä raskaus tästä jatkuupi. Mulla on ollut 3 km, siten että ensin syntyi poika 05 syksyllä, km x2 07-vuonna, tyttö syntyi 08 joulukuussa ja sitten kolmas km 09-vuonna. Mulla on tehty kaavintoja keskenmenojen takia ja synnytyksen jälkeen, kun oli kohtutulehdus. Silloin varoittelivat, että olivat joutuneet kaapimaan aika rankasti koko kohdun läpi, joten joten pelottaapi ettei sielä mikään matkassa pysy :'(

No eipä tässä auta muu kuin toivoa...

-Jennae ja huikeat 4+1 :LOL:

Tervetuloa kaikki uudet! :wave:

Testeissä edellisellä kerralla en "sortunut" digiin. Tein apteekin oman ja sen jälkeen pari herkkyys 25 liuskaa ja noihin kaikkiin sain viivat. Nyt dippailin herkkyys 25 tikkuja, mutta niihin en saanut mitään ja sit aloinkin dippailla herkkyys 10 tikkuja ja sain haamun. Digin tein pari päivää myöhemmin tuosta haamun saamisesta.

Keskenmenoista, että kaksi niitä takana (08/08 tuli itestään ulos noin rv 5 ja 08/10 lääkkeillä kotona rv 8) Kaavinnoilta olen ainakin tähän asti "säilynyt" ja niitä pelkäänkin ylikaiken.

G: Mitäs teidän joululautasilta löytyi? :)

Ite söin peruna, lanttu ja porkkanalaatikoita, kinkkua ja herneitä :D Graavilohet, sillit, puna/perunasalaatit, maksat jätin pois. Graavilohi taitaa olla ainut mitä jäin "kaipaamaan." Lohi on niin mun herkkua, mutta eiköhän sitä ehdi syömään myöhemminkin ;)

Viimeksi muokattu:
Minäkin voisin tänne ilmoittautua. Kirjoittelen tuolla elukuun pinossakin kun la on 29.8. Saan kai silti porukkaanne tulla? Täällä on toinen lapsi tulossa, esikoinen on tammikuussa 2010 syntynyt. Synnäri on joko Vas tai Tyks. Ja ikää mulla on 31v.

Tutustun pinoon illaan aikani nin opin teidät tuntemaan.

Sandemar, tuttavalla oli alkuraskaudessa 2 päivää tuhruvuotoa, meni ohi ja kaikki oli kunnossa. Terkkarin mukaan oli jotain "vanhaa menkkavuotoa" Pidän peukkuja hyvän puolesta!

Joululautaselta löyty kyllä kalaa, kotijuustoo, piimäjuustoo, fetaa, pakastevihanneksia, maksaa, punajuurta yms... Kotikaljan jätin väliin. Tunnustan että vähän kyllä pieni pelko perseen alla söin niitä :ashamed:

Ihan tosi varovasti kurkkaan, vasta dpo 13 menossa ja rv 3+5. Plussattu eilen ja tänään, tänään jo vahvempi viiva Davidin 10-herkkyys. Huomiseks olis CB:n tavispuikko, ja jos sekin on plussa niin ma aamusta digi. :) LA olis sit kai 4.9.2011, jos pysyy kyydissä.

Oireita on lähinnä noita erilaisia alavatsatuntemuksia. Menkat pitäis alkaa huomenna tai ma.

Räpä, mulla on sitä ollut jo pari viikkoa! Vasemmalla puolella nivusessa taitaa olla ne "pahimmat". Mielestäni ihan normaalia. On toki toisellakin puolella, mutta eniten jomottelee/juilii/viiltelee vasempaan. Just nyt kyllä jomottaa molempiin tai oikeelle enemmän :D Älä huoli. Ihan normaalia se on :) Enemmän mä säikähtäisin sitä, ettei olis mitään tuntemuksia nivusissa :D

Lunea, onnittelut plussasta! :)

Ihanaa, clearblue piirsi välittömästi niin selkeän plussan, ettei kyllä jäänyt mitään arvailujen varaan! Olen jo kolmatta päivää ihan todistettavasti raskaana, joten jospa uskaltaisin jo vähän iloitakin. Serkku oli sitä mieltä, että heti huomenna pitäisi soittaa jo neuvolaan, mutta jotenkin mielelläni katsoisin vielä yhden viikon, pysyykö kyydissä. Vaikka eihän se viikosta ole kiinni. Katsotaan, muuttuuko mieli. Tällä hetkellä tuntuu, että tahtoisin kuukautisten olevan ihan selvästi myöhässä, ennen kun alan reuhtomaan näitä järjestelyjä. Nyt vaan nautin masukistani. :heart:

Lunea ja Joku Tyyppi 3+6

Mä vielä vähän varovaisesti olen mukana. Katson ensi viikolla mitä digitesti näyttää ja sitten rupean kirjoittelemaan enempi. jos siltä näyttää Meinaatteko mennä alkuraskauden ultraan?

Minttumi <3 mini 4+2

minttumi, kyllä meinaan! Maksaa vähän yli 70€ ja edellisellä kerralla se mielenrauha siitä, että pieni oli oikeessa paikassa ja että siellä edes oli jotain oli korvaamaton (vaikka km sainkin). Just meinaan huomenna soitella sinne ajan.

Neuvolan varasin jo tällä viikolla ja se on 10.1. Ihan sen takia myöskin, että saadaan tämä raskaus kirjoille ja jos km tulee, niin se on kolmas ja pääsen tutkimuksiin! :)

Lunea, ihanaa! :) Ihan rennosti vaan. Viikot niin vähäiset.

(.) Aivastin äsken kunnolla ja AI HEL*etti! Mies ihmetteli, että mitä mä kiroilen täällä heti aamusta :D Nyt olis kp 41(32)42. Joo saas nähdä mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään. Ei edellisellä kerralla ainakaan tiputellut mtn tässä vaiheessa. Kiertokin tosiaan heittelee, että uskon, että nyt mulla oli lyhyempi kiertokin, kun toi 42.

Huomenta!

Mä luulen, että mä kuulun la:n puolesta tänne vaikka menkoista laskettuna oliskin 31.8. Tänään digi vielä näytti raskaana 1-2, mutta jos ovis on ollu vasta kp18 (kuten ff piirtää) niin hedelmöityminen on voinu tapahtua vasta kp19:n joten en nyt hirmuisesti ole huolissaan, koska siitä tulis tänään vasta se 2 viikkoa. Tilaan varmaan uuden digin tai sitten ostan jonkun noista tikuista mitä olen jo tehnyt ja katson tummuuko vielä. Eiliseen oli kyllä tummunut ihan hyvin edellisestä. :heart: Mä ehdin jo vähän huolestua, mutta nyt kun vähän mietti niin eiköhän kaikki ole ihan hyvin. Ei ainakaan tule mitään vuotoja. :heart:

la 31.8, kolmas lapsi, SeKS synnytän.

Kuin myös, haluiaisin alkuraskauden ultraan.

Asutaan pienellä paikkakunnalla missä TK "lomailee" joulut, pääsiäiset ja muut pyhät monta viikkoa... Onhan täällä sille ajalle päivystys 20km päässä, mut sinnekään ei huolita kun akuutit tapaukset ja oman seudun potilaat. :kieh: Piti mennä verikokeille plussauksen jälkeen, kun mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Enpäs pääse sinnekkään sitten kun vasta tammikuun puolivälissä kun oma TK aukeaa loman jälkeen. Viime kontrollista jo on aikaa, ja sillon arvot ailahteli.

Fiksuna naisena kun vielä menee netistä lukemaan kaiken maailman "kauhutarinoita" noista kilppariarvoista ja niiden vaikutuksesta kaikkeen, niin hulluks tässä tulee. Tiedän kyllä että ikinään ei saisi lukea netistä eikä selata lääkärikirjaa :D

Yhteistyössä