Onkop vihkisormus kallis jos maksaa 220 e?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häitä odotteleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häitä odotteleva

Vieras
Anoppi tokas, että olipa kallis sormus kun kerroin... Sanoin että itseasiassa se oli sieltä halvimmasta päästä. Eli onko kallis? Mielestäni ei ole, etenkin kun on kyse vihkisormuksesta. Enkä nyt mollaa anoppia vaan kyselen mielipidettä hinnasta

No ei todellakaan ollut kallis, on kai sitä nyt tarkotus hyvänen aika pitää loppuelämä sormessa, siihen nähden halpa. Ja toivottavasti pysyykin sormessa loppuelämän, onnea tuleviin häihin :)

En muista mitä vihkisormus aikoinaan maksoi, mutta mieheni ostaa mulle hääpäivänä aina sormuksen. Hintaluokka on näissä ollut n. 1000?. Ja ollaan siis ihan normaalituloisia. Mielestäni ei todellakaan ole kallis vihkisormukseksi. Onhan sun tarkoitus pitää sitä joka päivä loppuelämäsi. Ei tule paljoa hintaa per päivä.

ei kallis munkaan mielestä, tosin ite löysin mieleiset, toisella hintaa 160? ja toisella 76? :o näillä näkymin poäädyn tuohon halvempaan ni eipähän kaikilla oo samanlaista.
mekkoki on siis kalliimpi ku sormus :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
halpa!!! itse en varmaan alle 10 000 löytäisi sellaista sormusta minkä haluan. tiedän siis millaisen haluan ja kallis on.. ehkä en koskaan pääse naimisiin!

No, ehkä naimisiin menemiselle on kuitenkin muut syyt tärkeämpiä kuin sormus tai sen hinta. Mä kyllä uskon, että unelmasormuksesi löydät reilusti alle kymppitonnin =)

Yhteistyössä