A
"aapee"
Vieras
On mullakin taas tilanne! Ku yksi erittäin pitkäaikainen ystäväni, ollaan siis tunnettu jotain 15 vuotta.. ja 10 vuotta sitten tulin raskaaksi silloiselle miehelleni, ja se suhde päättyi ennen lapsen syntymää eroon, koska mies petti mua useita kertoja... tosin tietääkseni ei tämän ystäväni kanssa......... nooh silloin 10v. sitten kun olin tullut raskaaksi ni tää ystävä ilmoitti että hänkin on raskaana, mutta hänellä oli epäselvyyttä lapsen isästä, kun oli juuri aloittanut uuden suhteen ja siltikään ei ollut varma jne..
No nyt yksi toinen kaverini katteli facebookissa tän mun lapsuudenystävän lapsen kuvia ja oli laittanu mulle viestin, että kiinnitä huomiota samannäköisyyteen oman tyttösi kanssa. Ja totta. Lapsilla on paljon samoja piirteitä ja jotkut ilmeet ovat hämmästyttävän samanlaisia :/
voiko tällästä nyt siis 10 vuoden päästä kysyä kaveriltani. lapset on niin saman näkösiä, että musta tuntuu että mun on pakko saada tähän selvyys! miten tälläsestä voin ystävälleni kertoa/kysyä, ilman että välit menee poikki??
No nyt yksi toinen kaverini katteli facebookissa tän mun lapsuudenystävän lapsen kuvia ja oli laittanu mulle viestin, että kiinnitä huomiota samannäköisyyteen oman tyttösi kanssa. Ja totta. Lapsilla on paljon samoja piirteitä ja jotkut ilmeet ovat hämmästyttävän samanlaisia :/
voiko tällästä nyt siis 10 vuoden päästä kysyä kaveriltani. lapset on niin saman näkösiä, että musta tuntuu että mun on pakko saada tähän selvyys! miten tälläsestä voin ystävälleni kertoa/kysyä, ilman että välit menee poikki??