vierailija
En tarkoita ihan lapsia vaan vähintään 16-vuotiaita. Minulla oli tuollainen lyhytaikainen juttu ja myöhemmin sain tietää että sama mies yritti myös kaveria.
Mikä oli harrastuksesi?En tarkoita ihan lapsia vaan vähintään 16-vuotiaita. Minulla oli tuollainen lyhytaikainen juttu ja myöhemmin sain tietää että sama mies yritti myös kaveria.
Olin N ja ohjaaja M. Kyllä.Mikä oli harrastuksesi?
Kumpi ohjaaja oli: M vai N?
Ja kumpi sinä olet? Ja panitko?
Mikä oli harrastuksesi?Olin N ja ohjaaja M. Kyllä.
Millä tavalla liittyy asiaan?Mikä oli harrastuksesi?
No, kyllä se liittyy. Ei kai kaikissa harrastuksissa ole tuollaisia mahdollisuuksia. Ja toisekseen, kiinnostaisi tietää.Millä tavalla liittyy asiaan?
Käytittekö ehkäisyä?En tarkoita ihan lapsia vaan vähintään 16-vuotiaita. Minulla oli tuollainen lyhytaikainen juttu ja myöhemmin sain tietää että sama mies yritti myös kaveria.
Jos jollakin muulla on tällaisia fantasioita niin se on hyväksikäyttöä. Minua ei painostettu tai juotettu känniin mutta nämä miehet saalistaa heikossa elämäntilanteessa olevia nuoria ja teeskentelee kaveria. Ne on taitavia puhumaan ja tietää tasan tarkkaan miten hyväksikäyttää nuoren elämänkokemuksen puutetta. Se on hyväksikäyttöä.No, kyllä se liittyy. Ei kai kaikissa harrastuksissa ole tuollaisia mahdollisuuksia. Ja toisekseen, kiinnostaisi tietää.
Älä yleistä. Minä miehenä olen OIKEASTI jo vuosikaudet etsinyt naispuolista kaveria/ystävää, jonka kanssa jutella myös seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Ei minulla ole mitään panotarvetta siinä projektissa, koska voin saada vaimoltakin.nämä miehet saalistaa heikossa elämäntilanteessa olevia nuoria ja teeskentelee kaveria.
Tähän lisäyksenä: tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että olen sellaisen juttukaverin löytänyt, ja hän muuten on sit alastonmalli... ja kuvauksia olemme myös suunnitelleet.Minä miehenä olen OIKEASTI jo vuosikaudet etsinyt naispuolista kaveria/ystävää, jonka kanssa jutella myös seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Ei minulla ole mitään panotarvetta siinä projektissa,