Monelleko kumppanille olet ollut ensimmäinen kokemus?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oletko mies vai nainen ja mitä sukupuolta kumppanit ovat olleet?
Aloitan itse. Olen mies ja neljä naista ovat kertoneet minulle etukäteen että ne oli kokemattomia, tosin yhden kanssa sormetin sen verran että kalvot venyi ennen varsinaista yhdyntää. Olen voinut korkata muitakin tietämättäni. Omalla ekalla kerralla nainen oli kokenut ja hyvä niin.
 
vierailija
Nainen. Tuskin yhdellekään, mutta aloitin vasta 17-vuotiaana. 15 vuotta vanhempi viulunopettajani alkoi eri tekosyiden nojalla käydä läheiseksi (mm. korjasi soittoasentoani seisoen selkäni takana). Yksi juttu johti toiseen ja eräänä iltana päädyttiin soittotunnilla vinguttamaan viulun sijasta minua. Vasta aikuisena ymmärsin että hän pyrki siihen määrätietoisesti.
 
r0s
Kolmelle tietääkseni.

Sille, jonka kanssa mullakin oli eka kerta ja sit myöhemmin nuoruudessa kahdelle muulle. Toinen heistä jäi lukioajan poikaystäväksi.

Myöhemmin ei oo tullut mieleen kysyä eikä kukaan moista ole spontaanisti kertonutkaan.
 
vierailija
Nyt kun sopiva ketju tuli niin täytyy kysyä että monellako naisella tai tytöllä "eka" on ollut urheilu- tai harrastusseuran valmentaja tai opettaja? Minulle kävi niin 90-luvulla, kun harrastin judoa. Ehdin hädintuskin täyttää 16 kun valmentaja alkoi käyttää minua treeneissä eri heittojen esittelyyn. Usein treenien jälkeen hän varmisti ettei käynyt pahasti ja lupasi heittää minut kotiin autolla. Sillä tavalla hän teki tuttavuutta ja yllättävän nopeasti sai minut manipuloitua sänkyyn.
Vasta melkein 10 vuotta myöhemmin, Oulun taekwondo-skandaalin jälkeen ymmärsin että valmentaja hyväksikäytti minua raadollisesti.
 

Yhteistyössä