Onkohan vielä toivoa, että

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
huoltomies tulisi tänään? Nimittäin soitin puolen päivän aikaan ja sieltä sanottiin, että tullaan tänään. Aikaa ei osattu sanoa.

Tekeekö ne töitä vielä näin illemmallakin? Kyseessä siis ihan taloyhtiön huolto, muistaakseni L&T.

L&T toiminnan tietävänä voin sanoa että niiden tänään on tulevaisuudessa :) todella hidasta porukkaa .Ja eivät tänään enään tule viimeistään klo 16 on työt päättynyt ja vain päivystykseen kuuluvat työt tehdään joten varmaankin huomiselle ainakin meneen jos ei pitemmällekkin :)

Viimeksi muokattu:
ap.
L&T toiminnan tietävänä voin sanoa että niiden tänään on tulevaisuudessa :) todella hidasta porukkaa .Ja eivät tänään enään tule viimeistään klo 16 on työt päättynyt ja vain päivystykseen kuuluvat työt tehdään joten varmaankin huomiselle ainakin meneen jos ei pitemmällekkin :)
Aijaahas, no ei kai tässä mikään sitten auta. Pitää vaan tyytyä tilanteeseen.

ap.
Meillä on siis vessanpönttö tukossa ja pelkään helvetisti, että mulla tulee paskahätä. Kusellakaan en ole käynyt. Jossain vaiheessa pissitti mutta sekin meni ohi kun ei vaan ole paikkaa minne kusea. Tai tietysti olisi esim. suihku, mutta se on viimeinen vaihtoehto kuitenkin. Pidätän mielummin. Mutta minne mä voin paskoa? Tämä on ihan hirveä tilanne.

ap.
Jos asut kerrostalossa nii oisko kellarikerroksessa vessaa? Yleensä on, jos on saunatilatki.
Ei ole, kun asunnoissa on saunat. Kinkkinen tilanne. Olen yrittänyt kaikkeni pöntön avaamiseksi. Tai mitään aineita en ole vielä heitellyt. Mä luulen et se tukos on kauempana, ettei sitä ite voi saada auki. Antakaa mulle toimivia vinkkejä pöntön avaamiseksi? Olen laittanut ämpärillä vettä, myös käsisuihkulla olen täysillä suihkuttanut kuumaa vettä ja vetänyt samalla. Ja kepillä monta kertaa sohinut, se meneekin koko pituudeltaan, oisko metrin. Ja veskiharjalla tökkinyt myös.

Mitä aineta vois yrittää? Tosiaan en usko et muut kun järeät aineet vois sen tukoksen irrottaa ja sellaisia mulla ei ole.

"vieras"
eikös monessa huoltoyhtiössä oo ihan 24h päivystyskin? soita vielä ja sano että on tosiaan kiireellinen juttu kun ei voi vessaa käyttää! tai sit avaat sen tukoksen itse, onnistuu helposti kun tökkii jollain pitkällä kepillä, jäykällä rautalangalla tai vaikka taivutetulla metallihenkarilla - tai jos sulla on semmonen karhupumppu.. sekin on hyvä.

ap.
Soittaisin sinuna sinne päivystysnumeroon ja kysyisin. Naapuriin kakkalle? :)
En tunne naapureita niin hyvin, että kehtais kysyä saanko tulla kakalle. Mulla sattuu olemaan muutenkin ujo suoli, että kakka tulee useiten vaan kotona.

Ei olisi mitään hätää jos olisin käynyt kakalla lähiaikoina. Mutta kun siitä on varmaan kolmisen päivää. Mutta ei pidä ainakaan syödä mitään.

ap.
[QUOTE="vieras";25756931]eikös monessa huoltoyhtiössä oo ihan 24h päivystyskin? soita vielä ja sano että on tosiaan kiireellinen juttu kun ei voi vessaa käyttää! tai sit avaat sen tukoksen itse, onnistuu helposti kun tökkii jollain pitkällä kepillä, jäykällä rautalangalla tai vaikka taivutetulla metallihenkarilla - tai jos sulla on semmonen karhupumppu.. sekin on hyvä.[/QUOTE]

En tiedä luitko aikasemman viestini, mutta olen tosiaan pitkällä kepillä yrittänyt tökkiä. Mulla ei ole metallihenkareita tai rautalankaa. Mutta keppi kyllä sujahtaa melko pitkälle, sitten tulee stoppi kaiketi.

Mietin vaan et jos soitan päivystykeen, niin maksaakohan se sitten kauheesti? Vai onko nämä asukkaille ilmaista?

Harmittaa jos tulee sadan euron lasku.

ap.
[QUOTE="vieras";25756939]jos muistan oikein niin pönttöön ei sais mitään viemärinavausaineksia edes laittaa kun pilaavat pöntön..[/QUOTE]

Ainakin niissä pulloista lukee ettei saa pönttöön laittaa. Eipä siinä ei mulla sitä nyt oliskaan.

Harmittaa todella tämä tilanne. Mä varmaan illalla pissin ämpäriin. Ja kyllä se on kakatkin sinne tehtävä jos tulee kauhea hätä. Eikö niin?

Tosin tuo pönttö kyllä vetää hieman, eli jos sinne heittää vettä, niin laiskasti sen vetää pois. Mutta ei silti tee mieli pissiä sinne?

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä vitun kakkalle?;25757050:
Oletko noin sivitymätön ja tietämätön että se ei ole kakkalle kahdella koolla vaan yhdellä kakalle jos haluaa lapsellisesti puhua. Että ärsyttää kaltaises idiootit!
Noh, etkö nyt vähän liiottele? Itseäni ei ainakaan ärsyttänyt.

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä vitun kakkalle;25757086:
En. Vahingossa uteliaisuuttani avasin ketjun ja heti pahoitin mielen jonkun typerän kielioppivirheen takia, osaisi edes kirjoitta aoikein mutta ei!
Harmi, että pahoitat mielesi noin pienestä asiasta.

Yhteistyössä