onkohan tuo kasvojen ultraäänipuhdistus ihan huijausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siru"

Vieras
kun sen käsittelyn jälkeen kosmetologi puristeli joka ikisen millimetrin mun kasvoista eli finniraudalla puristeli ne mustapäät pois.Eli mitä se uä siinä käytännössä tekee?

Sain joskus lahjakortin kaupungin fiineimpään kauneushoitolaan. Kasvohoito kaikilla herkuilla, hintaa reippaasti toistasataa. Ihana, rentouttava hoito, johon kuului kaikenlaisia hoitoaineita, juurikin tuota ultraääntä ja (ainoa ei-rentouttava) rauta. Mutta. Hoidon jälkeen mulle puhkesi pariksi kuukaudeksi kunnon akne. Joo, tiedän että ideana on saada iho poistamaan epäpuhtaudet, mutta ei sen nyt varmaan akneksi kuulu muuttua! Mulla on aina ollut paljon pieniä mustapäitä, muttei finnejä juuri koskaan (ehkä yksi pimpula kuukaudessa) ja hoidon jälkeen punaisia tai keltaisia näppyjä oli kasvoissa kymmeniä! Meni ohi vasta kesän tullen. Ihan ka-ma-laa enkä todellakaan mene kasvohoitoon never ever uudestaan.

Se ultraääni sopii hyvin pienille mustapäille, ainakin minulla se poistaa hyvin sellaiset joita ei kannata/viitsi puristella pois. Loput puristetaan hellävaraisesti käsin eli mekaanisesti.

Eron huomasin parhaiten kun menin raskaana pelkkään mekaaniseen puhdistukseen, niin kyllä siinä erilailla jäi pienet mustapäät kasvoille kuin ilman ultraääntä.

Jos kosmetologi puristelee jokaisen millimetrin naamasta ja se sattuu paljon, niin ei ole silloin kokenut kosmetologi.

Alkuperäinen kirjoittaja Useilla käynyt;30031642:
Se ultraääni sopii hyvin pienille mustapäille, ainakin minulla se poistaa hyvin sellaiset joita ei kannata/viitsi puristella pois. Loput puristetaan hellävaraisesti käsin eli mekaanisesti.

Eron huomasin parhaiten kun menin raskaana pelkkään mekaaniseen puhdistukseen, niin kyllä siinä erilailla jäi pienet mustapäät kasvoille kuin ilman ultraääntä.

Jos kosmetologi puristelee jokaisen millimetrin naamasta ja se sattuu paljon, niin ei ole silloin kokenut kosmetologi.

Minulle on tehty kerran ultraäänikasvohoito ja tykkäsin. Muutaman mustapään kosmetologi puristi käsin, mulla on tosin kuiva iho, eli juurikaan siinä ei mitään näppyjä/mustapäitä edes ole. Aiemmin kasvohoitoon on kuulunut mustapäiden poisto raudalla ja se on kamalaa, uä-hoidin tehnyt kosmetologi sanoi että raudat on kamalia ja vanhanaikaisia, kenenkään ei niitä tulisi käyttää.

Yhteistyössä