Onkohan toi vauva photoshopattu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mun mielestä molemmat lapaset näyttää siltä että kuvat on leikattu toisista kuvista ja vaan liitetty samaan kuvaan istumaan sohvalle.
Ja mitä sitten?

Mä en silti usko sitä, koska se leikkaaminen on aika hankalaa. Noi lapset ei ole kulmikkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä molemmat lapaset näyttää siltä että kuvat on leikattu toisista kuvista ja vaan liitetty samaan kuvaan istumaan sohvalle.
Ja mitä sitten?

Mä en silti usko sitä, koska se leikkaaminen on aika hankalaa. Noi lapset ei ole kulmikkaita.

Ei se tietokoneella hyvällä ohjelmalla niin vaikeaa ole!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja mitä sitten?

Ei se tietokoneella hyvällä ohjelmalla niin vaikeaa ole!

Teepä yksi kuvamuokkaus malliksi. =)

Tuossa sohvassa on samanlaiset varjot ja nallessa myös.

kai tuon tänne voi linkittää... netissähän ne kuvat on kaikkien saatavilla.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Afairytale&image_id=68449646

...niin ja musta näyttää muokatulta.

Miks muuten ei saisi linkittää, tietäähän toki kuvien nettiin laittaja, että ne on kaikkien nähtävillä.

Mä näen siinä kaksi vauvaa istumassa, mutta ei ne siinä sohvalla oikeasti istu, mutta en näe mitään syytä, miksi eivät voi istua samassa kuvassa kuitenkin. Tietty, jos he ovat sisko ja veli, on kuvat otettu eri vuosina.

Yhteistyössä