Onkohan tää vakavaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Mä kuulin ihan selvästi, että herästyskello soi kello 6.10. Koska se soi oikeasti 7.30, luulin tietty et kello on 7.30 ja nousin ylös. En sit viittiny mennä takas nukkumaan, kun huomasin.
Mutta että minä hereillä viikonloppu-aamuna...jo on yhtälö!
Vaan pitää lähte liikkeelle 8.00, joten ei kai tää ny niin vaarallista oo olla hereillä.

Hyvä, jos käy noin päin. Mä usein luulen herätyskellonäänen kuuluvan uneen, sammutan kellon ja herään puolentunnin päästä paniikissa, ku meinaan myöhästyä. Nyt saat rauhassa lähteä, eikä tarvi hosua, vaikka onhan se ärsyttävää herätä viikonloppuna aikaisin :) Mä oon nyt odotusaikana heränny joka aamu kuuden aikoihin, vaikka menisin kuinka myöhään nukkumaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Hyvä, jos käy noin päin. Mä usein luulen herätyskellonäänen kuuluvan uneen, sammutan kellon ja herään puolentunnin päästä paniikissa, ku meinaan myöhästyä. Nyt saat rauhassa lähteä, eikä tarvi hosua, vaikka onhan se ärsyttävää herätä viikonloppuna aikaisin :) Mä oon nyt odotusaikana heränny joka aamu kuuden aikoihin, vaikka menisin kuinka myöhään nukkumaan |O

Joo, totta et on kiva herätä rauhassa. Siksipä mä nousinkin ylös, enkä menny takas sänkyyn.
8.00 pitää lähteä ajelemaan Pohjanmaalle, pitäs olla 12.00 Seinäjoella ja matkaseurue on katastrofi...Siis me ollaan kaksi ihan oman aikamme mukaan elävää ihmistä...Viimeksi kun meillä oli treffit 10.00 Ikeassa, tavattiin 13 jälkeen Myllyssä :laugh:

Yhteistyössä