Onkohan tää huutismyyjä nyt ihan tosissaan?

No oli tuossa muutama juttu ainakin,mistä meijänkin tyttö ois tykänny, mut aika paljon myös roinaa, mikä ois joutanut suoraan roskakoriin..
Ja tuolla hinnalla, en lähtis huutelemaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikuttaa siltä, että hän on haalinut kaikki vähänkin käyttökelpoiset tavarat ja koittaa ansaita niillä muutaman euron. Huh huh.

Mutta ei kai kukaan ota metallisia keksipurkkeja edes ilmaiseksi. Meillä ainakin keittiön kaapit jo pursuilee niitä, eikä tulisi mieleenkään myydä niitä??? Ei tervettä... jos teen jotain hyvää jouluksi vaikka naapurille, voisin toki viedä metallirasiassa, ja siksi niitä säästänkin, mutta että myydä????

Ja kaikki muukin tavara oli hyödytöntä, ja myyjän pitäisi maksaa, jos joku ne ottaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No oli tuossa muutama juttu ainakin,mistä meijänkin tyttö ois tykänny, mut aika paljon myös roinaa, mikä ois joutanut suoraan roskakoriin..

Mikä oli hyödyllistä? Tuossa ei ollut mitään mitä meillä ei olisi liikaa, ja jos jollekin saisin menemään, voisin maksaa siitä hyvästä, että ei tarvitse kuormittaa kaatopaikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

Mikä oli hyödyllistä? Tuossa ei ollut mitään mitä meillä ei olisi liikaa, ja jos jollekin saisin menemään, voisin maksaa siitä hyvästä, että ei tarvitse kuormittaa kaatopaikkoja.

No esim jotain kirjoja, palapelejä, yms. Tyttö on siinä iässä et on alkanu kiinnostaa..ja kirjaimet kans.
Niitä keksipurkkeja ja loppuunkäytettyjä vesivärejä ei kyl tarvita mekään.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja neja:
ei he*****...ei voi olla täysjärkinen!!!kuka edes säästää tollasta krääsää!?!?!?!?!??!

No tuota kyllä minä säästän, mutta ei todellakaan ole käynyt mielessä alkaa myydä niitä (käytettyjä vesivärejä en säästä, mutta metallipurkeissa säästän omia pikkutavaroita, ja vien leivonnaisia tuliaisiksi, ja lapset eivät luovu vanhoista pehmoista ...

Alkuperäinen kirjoittaja VierasVain:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

No esim jotain kirjoja, palapelejä, yms. Tyttö on siinä iässä et on alkanu kiinnostaa..ja kirjaimet kans.
Niitä keksipurkkeja ja loppuunkäytettyjä vesivärejä ei kyl tarvita mekään.. =)

Meillä on jo kämppä täynnä kirjoja, ja palapelejä, ja muistipelejä ja pelikortteja. Ovat tosi halpoja uutenakin.

Melkoinen paketti! Ei kait kukaan täysilläkäyvä kuvaa tuollaista määrää roinaa ja laita myyntiin?!

Styroksinen omppu, teepurkki, keksipurkkeja, käytetyt vesivärit,kylkiäislahjoina tulleita pikkupehmoleluja plus reppu jne. jne. Miksei anna kenellekään tarvitsevalle ilmaiseksi??

Niin yhtä hyvin vois miettiä onko ne ihmiset tosissaan jotka myy huutiksessa jotain hiton pilttipurkkien etikettejä, saati ne jotka niitä ostaa jotta saavat "ilmasiksi" jonkun parin euron muovilelun lapselleen.
Parasta mitä olen ehkä huutiksessä nähnyt myytävän oli kasa tyhjiä piltti + bonapurkkeja askarteluun :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Niin yhtä hyvin vois miettiä onko ne ihmiset tosissaan jotka myy huutiksessa jotain hiton pilttipurkkien etikettejä, saati ne jotka niitä ostaa jotta saavat "ilmasiksi" jonkun parin euron muovilelun lapselleen.
Parasta mitä olen ehkä huutiksessä nähnyt myytävän oli kasa tyhjiä piltti + bonapurkkeja askarteluun :snotty:

Asiaa!

.

parasta mitä mä olen nähnyt huutiksessa myynnissä oli oikea käsi sekä vielä banaaninpidike-teline.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
.

parasta mitä mä olen nähnyt huutiksessa myynnissä oli oikea käsi sekä vielä banaaninpidike-teline.

No se käsi oli musta hyvä vitsi =) Ja niitä banaaninpidekeittä myydään ihan kaupoissakin :whistle: Samoin kun banaaninkuljetuskoteloita. Ne menee jo osastoon turhat krääsät tyyliin samppanjasekotin yms.

Ajatelkaapa hetki ihan vakavasti. Jos ko. henkilöllä on ihan järkyttävä rahan tarve eikä oikeasti ole mitään muuta myytävää ja kaikkensa yrittää saada ruokarahaa. Voi olla toisilla hymy herkässä kun tuollaista katselee, mutta minulla käy lähinnä sääliksi.

No se käsi oli musta hyvä vitsi =) Ja niitä banaaninpidekeittä myydään ihan kaupoissakin :whistle: Samoin kun banaaninkuljetuskoteloita. Ne menee jo osastoon turhat krääsät tyyliin samppanjasekotin yms.

mä pidin niitä molempia vitseinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajatelkaapa hetki ihan vakavasti. Jos ko. henkilöllä on ihan järkyttävä rahan tarve eikä oikeasti ole mitään muuta myytävää ja kaikkensa yrittää saada ruokarahaa. Voi olla toisilla hymy herkässä kun tuollaista katselee, mutta minulla käy lähinnä sääliksi.

No mutta onhan toi nyt aivan kohtuuton hintapyyntö silkasta roskasta. Ei kai nyt kukaan edes säälistä tuollaista summaa noista maksa.

Yhteistyössä