Kyllä kaikkilla pitäs muutama satanen olla tilillä koko ajan pahanpäivän varuulta. Tai jos sattuu jotain odottamatonta.
Mitä jos se paha päivä oli juuri tai jotain odottamatonta sattui?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä kaikkilla pitäs muutama satanen olla tilillä koko ajan pahanpäivän varuulta. Tai jos sattuu jotain odottamatonta.
Kuulepas nyt, meidän tulot on alle köyhyysrajan. Ja kysyynkö mä jotakin ohjeita tai mielipiteitä mun raha-asioosta? Nyt taisi taas joillakin juosta helvetin lujaa ohitte mikä oli mun alootuksen pointti.
Niin ne on meidänki tulot reippaasti alle köyhyysrajan, mutta olen saanut vuosien aikana tuhansia euroja säästöön, luulis, että sinäkin olisit saanut edes pari kymppiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23763864:Mitä jos se paha päivä oli juuri tai jotain odottamatonta sattui?
Suomessa kyllä jokaikisellä on mahdollisuus säästää, jos vain haluaa. Aloittajalla on onneksi hyvä tilanne, että muut auttaa, niin ei tarvi itse säästää vaan voi tuhlata.
Sitten alotetaan säästämään uudelleen seuraavan pahan päivän varalle.
Mitä minä nyt olen ap:n juttuja lukenut niin hän käy kai kerran vuodessa risteilyllä. Onko tuo sinusta paljon reissaamista?