V*tuttaa ankarasti! Huomisesta tilipäivästä aiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyrpiintynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyrpiintynyt

Vieras
Taas näyttäis siltä että tili ei tule silloin kuin kuuluisi.
Ennenkin on käynyt näin että kun raha ei tilillä näy etukäteen niin ei se sitten huomenna siellä ole.
Siis normaalisti palkka näkyy tilitiedoissa aina edellisenä päivänä ja on nostettavisa sitten varsinaisena tilipäivänä.
Äsken vilkaisin verkkopankkiin ja verenpaine nousi. Taas joku siellä sählää!!!
Ja oon vieläpä niska limassa painanu duunia ja oli hyvät tunnit tähän tiliin.
Ei me nyt mitenkään taloudellisesti suistuta raiteiltamme ja rahaa kyllä on tilillä ettei nälkäänkään kuolla, mutta silti harmittaa!
Sitä varten mä käyn töissä että rahaa on sillon kun pitäiskin!

Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:
Mun isälläkin oli kerran sellainen paikka ettei koskaan raha ollut tilillä kun sen piti! aina sitten soitella sinne että milloinkahan se mahtaa tulla. :whistle:

Miehellä kyllä tullut aina kun pitää.

Niin ja sulla itselläs, mites sulla..?

:o

Mun isälläkin oli kerran sellainen paikka ettei koskaan raha ollut tilillä kun sen piti! aina sitten soitella sinne että milloinkahan se mahtaa tulla. :whistle:

On niin perseestä! Ja tosiaan vaikka se raha sitten "jo" maanantaina tuliskin niin silti se harmittaa! KUn sitä myy oman aikansa työnantajalle ja menee itse sovittuina päivinä ja aikoina duuniin niin odottaisi kyllä saavansa sen palkkansa myö silloin kun on sovittu

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mites tää nyt asiaan liittyy :laugh:

No jotenkin aika outoa kertoa isän ja MIEHEN palkasta. Jotenkin se oma olis luontevampi...

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

Mites tää nyt asiaan liittyy :laugh:

No jotenkin aika outoa kertoa isän ja MIEHEN palkasta. Jotenkin se oma olis luontevampi...

Jos ei oo omaa palkkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Onko jonkulla kokemusta tosta korota jos palkka ei ole tilillä sovittuna päivänä?

No eipä se korko kovin paljoa muutamassa päivässä ehdi nousta. Meillä oli auton maahantuontiverossa vai mikä lie vajaat 50e, kun pari vuotta odotimme sitä takaisin maksettavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Onko jonkulla kokemusta tosta korota jos palkka ei ole tilillä sovittuna päivänä?

No eipä se korko kovin paljoa muutamassa päivässä ehdi nousta. Meillä oli auton maahantuontiverossa vai mikä lie vajaat 50e, kun pari vuotta odotimme sitä takaisin maksettavaksi.

Niin ja summa oli siis himpun vajaat 1000 e mitä jemmasivat.

itse lasken aina että raha olisi työntekijän tilillä juuri palkkapäivänä.
Ilmeisesti sinulla on eri pankki kuin työnantajallasi, kun olet rahaa ennakkoon saanut..

Alkuperäinen kirjoittaja Palkanlaskija:
itse lasken aina että raha olisi työntekijän tilillä juuri palkkapäivänä.
Ilmeisesti sinulla on eri pankki kuin työnantajallasi, kun olet rahaa ennakkoon saanut..

En siis ole rahaa saanut ennakkoon vaan se on aina näkynyt siellä verkkopankin tiliotteella päivää ennen että on tulossa. Ja niinä kertoina kun tili ei ole tullut ei ole myöskään näkynyt.
Mutta siis eikö palkan pidä olla tilipäivänä tilillä oli pankki mikä hyvänsä?

Yhteistyössä