Eilen oli tilillä 81 senttiä, mutta nyt siellä on 10,58 eikä tilitiedoissa näy mitään mistä olis voinu rahaa tulla. :O :O
Mitä hittoa?!?
Mitä hittoa?!?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sulla toisella tilillä säästöjä? Mä en ikinä uskaltais elää noin, että tilillä ei euroakaan. Mitä jos jotain tapahtuu?
Onko sulla toisella tilillä säästöjä? Mä en ikinä uskaltais elää noin, että tilillä ei euroakaan. Mitä jos jotain tapahtuu?
Ei kun olen kattonut just sen mitä on käytettävissä ja se oli eilen 81 senttiä. Tilitapahtumissa ei näy mitään.
Ei kun olen kattonut just sen mitä on käytettävissä ja se oli eilen 81 senttiä. Tilitapahtumissa ei näy mitään.
Ei niin, sen eteen pitäs kato käydä töissä.
Viimeisin merkintä on parin päivän takaa kun olen maksanut kortilla kaupassa ja se summa oli alle 3 euroa.
No ei ole säästöjä, ei mun tuloilla pahemmin säästetä. Kukkarossa on 60 eli en ole rahaton. Jos jotakin tapahtuu vaikka likalle, niin kyllä hänellä on isä ja mulla on vanhemmat. Kyllä sitä apua saa jos hätä tulee.
Kyllä mäkin käyn osa-aikaasesti töissä. Mutta kun olen päätoimisesti opiskelija niin ei onnistu vielä kokoaikaanen työ. Jos tajuat.
Eilen oli tilillä 81 senttiä, mutta nyt siellä on 10,58 eikä tilitiedoissa näy mitään mistä olis voinu rahaa tulla. :O :O
Mitä hittoa?!?
Mä en voi käsittää miten joku voi elää noin kädestä-suuhun.
Kaikki mitkä tulee, pistetään menemään.
Kyllä kaikkilla pitäs muutama satanen olla tilillä koko ajan pahanpäivän varuulta. Tai jos sattuu jotain odottamatonta.
Kai sulla on sentää luottokortti millä voi hoitaa jonkun äkillisen menon.
Vastuutonta käytöstä jo sun lapsenkin takia!
Eli saat palkkaa, opintotukea, lapsilisät ja elatusmaksut, mutta silti ei rahat riitä. Edelleenkin, ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.
Eli saat palkkaa, opintotukea, lapsilisät ja elatusmaksut, mutta silti ei rahat riitä. Edelleenkin, ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.
Mä en voi käsittää miten joku voi elää noin kädestä-suuhun.
Kaikki mitkä tulee, pistetään menemään.
Kyllä kaikkilla pitäs muutama satanen olla tilillä koko ajan pahanpäivän varuulta. Tai jos sattuu jotain odottamatonta.
Kai sulla on sentää luottokortti millä voi hoitaa jonkun äkillisen menon.
Vastuutonta käytöstä jo sun lapsenkin takia!
Joskus kolmisen viikkoa sitten oli yhteyksissä vikaa kaupassa ja oli kuulemma takunnut koko päivän korttien kans. Ei onnistunut maksaa joten maksoon käteisellä. Mutta se ostos taisi olla vajaa 10.
Tuon jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia.