Onkohan mun pankkitili seonnu

Onko sulla toisella tilillä säästöjä? Mä en ikinä uskaltais elää noin, että tilillä ei euroakaan. Mitä jos jotain tapahtuu?

No ei ole säästöjä, ei mun tuloilla pahemmin säästetä. Kukkarossa on 60€ eli en ole rahaton. Jos jotakin tapahtuu vaikka likalle, niin kyllä hänellä on isä ja mulla on vanhemmat. Kyllä sitä apua saa jos hätä tulee.

[QUOTE="zenn";23763752]Johtuisikohan katevarauksista? Edellisellä kerralla näit saldon katevarauksella vähennettynä ja toisella kerralla tilillä konkreettisesti olevan rahamäärän.[/QUOTE]

Ei kun olen kattonut just sen mitä on käytettävissä ja se oli eilen 81 senttiä. Tilitapahtumissa ei näy mitään.

[QUOTE="vieras";23763791]Oho, enpä uskois että tilille voi ilmestyä tai tililtä lähtee rahaa ilman, että siirrosta on merkintä tiliotteessa..? Seonnu se on.[/QUOTE]

Viimeisin merkintä on parin päivän takaa kun olen maksanut kortilla kaupassa ja se summa oli alle 3 euroa.

[QUOTE="vieras";23763813]plussa pisteet tullu tilille.jos ei vain näy vielä tilitiedoissa[/QUOTE]

En usko koska mulle tulee plussaa todella harvoon ja silloonkin vain 5€.

Eilen oli tilillä 81 senttiä, mutta nyt siellä on 10,58 eikä tilitiedoissa näy mitään mistä olis voinu rahaa tulla. :O :O

Mitä hittoa?!?

Mä en voi käsittää miten joku voi elää noin kädestä-suuhun.
Kaikki mitkä tulee, pistetään menemään.
Kyllä kaikkilla pitäs muutama satanen olla tilillä koko ajan pahanpäivän varuulta. Tai jos sattuu jotain odottamatonta.
Kai sulla on sentää luottokortti millä voi hoitaa jonkun äkillisen menon.
Vastuutonta käytöstä jo sun lapsenkin takia!

[QUOTE="vieras";23763818]Onko ollut ongelmia kortin kanssa, että jos tosiaan on tehnyt varauksen tuplana?[/QUOTE]

Joskus kolmisen viikkoa sitten oli yhteyksissä vikaa kaupassa ja oli kuulemma takunnut koko päivän korttien kans. Ei onnistunut maksaa joten maksoon käteisellä. Mutta se ostos taisi olla vajaa 10€.

Tuon jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia.

Kyllä kaikkilla pitäs muutama satanen olla tilillä koko ajan pahanpäivän varuulta. Tai jos sattuu jotain odottamatonta.

mitä väliä sillä on onko rahat tilillä vai kukkarossa kuten ap lla kunhan pärjää?

Eli saat palkkaa, opintotukea, lapsilisät ja elatusmaksut, mutta silti ei rahat riitä. Edelleenkin, ei ne suuret tulot, vaan pienet menot.

Kuulepas nyt, meidän tulot on alle köyhyysrajan. Ja kysyynkö mä jotakin ohjeita tai mielipiteitä mun raha-asioosta? Nyt taisi taas joillakin juosta helvetin lujaa ohitte mikä oli mun alootuksen pointti.

Muutama satanen varulta vai? :D Voi päivää. :D
Mä olen köyhä kuin kirkonrotta, olen kht:llä syksyyn saakka ja mies opiskelee, ei noista tuloista pidellä muutamia satoja tileillä säästössä.

[QUOTE="vieras";23763853]oot varaamassa koko ajan matkoja, risteilyitä yms. ja käyt katsomassa bändejä?
jos luovut netistä säästät pari kymppiä kuussa, sitä sä et tarvii mihinkään[/QUOTE]

Varaamassa koko ajan matkoja? :O Onko matkojen kattelu varaamista??????? Laivalle mennään mun kesätienesteillä ja kai meillekin sallitaan pieni lomareissu????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Miten niin en tarvitte nettiä? Se on kyllä aika tarpeellinen koulun kannalta enkä todellakaan netistä luovu.

Pitäkää vain huolta omista asioostanne.

Yhteistyössä