[QUOTE="ap";28301255]No ei oo Cheek sentään

Ja voin vakuuttaa et se ei oo homo vaan tosiaankin naisten perään. Tää mun kiikarissa oleva mies tuntee meinaan Cheekin. Ja tuntee muutenkin suomalaisen hiphop scenen kuin omat taskunsa. Mut joo... Kyl tuo Faces huomaa että kun se laittaa jotain päivitystä, niin siellä on kaikenlaista hempukkaa heti tykkäämässä...
No en onneksi ole alkanut sekoilemaan... mutta kun pistää pikkuhousut pyörimään jaloissa toi tyyppi. Kaikki siinä on niin mahtavaa. Tarttee ny frendien kanssa jutella taktiikkaa... Ja siis ei mulla miehistä oo pulaa, ottajia riittää useempi kaikille sormille. Mut nyt vaan tuli pitkästä aikaa tämmönen tapaus.
Ja ei täs oo kysymys mistään antamisesta ja helppoudesta. Hei se on nykyaikaa, että voi sekstailla kun tykkää. Ei kaikki haluu elää nunnanelämää. Oon mäkin mennyt pari kertaa semmosenkin kanssa sänkyyn kun on itekkin ajatellut koko ajan, että tää on vaan tätä... Eikä se silti tarkoita, että koko ajan olis yhen yön juttuja.
No sekavaa, mutta niin on mun ajatuksetkin. Silti paljon hyvii vihjeitä täällä, tosin tietty suoraa vittuiluakin, mutta ne jätän omaan arvooni.[/QUOTE]
Voisitko nyt kertoa miten vanha itse olet? Ulosantisi mukaan epäilen sua alaikäiseksi. Erittele nyt mikä siinä miehessä on niin mahtavaa? Jotain muita ominaisuuksia siis kuin sen tuntemat "julkkikset". Sitä paitsi suomen "räppiskene"

laugh

on yksi iso visti, mua ainakin hävettäis myöntää jos ketään siihen liittyvää tuntisin. "se tuntee Cheekin" uhhh, oikeasti vaan joku 14wee olis fileissä tollaisesta asiasta.