Onkohan mitään mahiksia tämmöseen mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NickiMinaJ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huhhuh";28301145]Ootko vähän tyhmä, on multakin kysytty oonko raskaana vaikka olin vaan lihonut? Mitä se todistaa kenenkään homoudesta tai heteroudesta että joku on kysynyt hänen naismaustaan? :laugh:[/QUOTE]

Ja se on sitten todettu,että ON homo?Voi että sentäs.
Ainii,mut onhan Ellen Jokikunnaskin oikeesti mies.

Mun mielestä se mies kertoi oikein nätillä tavalla ettei halua enää tavata, kenties satunnaisen seksin merkeissä mutta hän ottaa sitten yhteyttä tarvittaessa.

Älä jää roikkumaan tyyppiin.

Pistät vain hauskan illan muistot sinne muistolokerikkoon talteen ja pää pystyssä kohti uusia seikkailuja.
Meri on täynnä musiikkimiehiä.

[QUOTE="viirus";28301161]Ja se on sitten todettu,että ON homo?Voi että sentäs.
Ainii,mut onhan Ellen Jokikunnaskin oikeesti mies.[/QUOTE]

4605.jpg

[QUOTE="viirus";28301161]Ja se on sitten todettu,että ON homo?Voi että sentäs.
Ainii,mut onhan Ellen Jokikunnaskin oikeesti mies.[/QUOTE]

Sanoinko mä mitään cheekin homoudesta? En, vaan totesin ettei naismausta kysyminen mitään todista. Ihan sama mulle onko cheek homo vai ei, oksettava mies joka tapauksessa.

No ei oo Cheek sentään :) Ja voin vakuuttaa et se ei oo homo vaan tosiaankin naisten perään. Tää mun kiikarissa oleva mies tuntee meinaan Cheekin. Ja tuntee muutenkin suomalaisen hiphop scenen kuin omat taskunsa. Mut joo... Kyl tuo Faces huomaa että kun se laittaa jotain päivitystä, niin siellä on kaikenlaista hempukkaa heti tykkäämässä...

No en onneksi ole alkanut sekoilemaan... mutta kun pistää pikkuhousut pyörimään jaloissa toi tyyppi. Kaikki siinä on niin mahtavaa. Tarttee ny frendien kanssa jutella taktiikkaa... Ja siis ei mulla miehistä oo pulaa, ottajia riittää useempi kaikille sormille. Mut nyt vaan tuli pitkästä aikaa tämmönen tapaus.

Ja ei täs oo kysymys mistään antamisesta ja helppoudesta. Hei se on nykyaikaa, että voi sekstailla kun tykkää. Ei kaikki haluu elää nunnanelämää. Oon mäkin mennyt pari kertaa semmosenkin kanssa sänkyyn kun on itekkin ajatellut koko ajan, että tää on vaan tätä... Eikä se silti tarkoita, että koko ajan olis yhen yön juttuja.

No sekavaa, mutta niin on mun ajatuksetkin. Silti paljon hyvii vihjeitä täällä, tosin tietty suoraa vittuiluakin, mutta ne jätän omaan arvooni.

Cheekki ei ole hiphoppia nähnytkään, eikä tämä ap:n kaveri technosceneä.

Kaupallista maistreamkakkaa on voinut nähdäkki, kuten kaikki muutki tavalliset jormat ja pentit.

[QUOTE="vieras";28301269]Cheekki ei ole hiphoppia nähnytkään, eikä tämä ap:n kaveri technosceneä.

Kaupallista maistreamkakkaa on voinut nähdäkki, kuten kaikki muutki tavalliset jormat ja pentit.[/QUOTE]

Kuule hei tää tyyppi tiesi kyllä ihan kaiken noista jutuista. Tietty se tiesi myös semmosta mitä ei tavallinen porukka tiä. Kyl se oli ollu vaikka missä kuvioissa ja osas sanoo että mikä tulee olee kova juttu. Se oli kai joskus esim. ollu jossain bileissä missä oli ollut joku Eminemin levy-yhtiön tyyppi. Se tyyppi oli sanonu että tää Eminem tulee olemaan kova juttu ja tuolloin ei kukaan siitä ees tienny. Ainakaan Suomes.

[QUOTE="ap";28301373]Kuule hei tää tyyppi tiesi kyllä ihan kaiken noista jutuista. Tietty se tiesi myös semmosta mitä ei tavallinen porukka tiä. Kyl se oli ollu vaikka missä kuvioissa ja osas sanoo että mikä tulee olee kova juttu. Se oli kai joskus esim. ollu jossain bileissä missä oli ollut joku Eminemin levy-yhtiön tyyppi. Se tyyppi oli sanonu että tää Eminem tulee olemaan kova juttu ja tuolloin ei kukaan siitä ees tienny. Ainakaan Suomes.[/QUOTE]

Öööööö. No se on kyllä ollu iältään vielä ihan teini kun Eminemistä on tullu kova juttu, joten tuskin on tuommoisissa bileissä ollut :D

Ketju on ikävä todiste siitä, miten yksiulotteista voi naisen järjenjuoksu olla suhteessa miehiin. Rentut teillä on aina keskuudessanne niin kauan kuin mies pystyy hurmaamaan hetkessä tai jollain statuksella eikä miehen arvomaailmalla, periaatteilla, käytöksellä ja luonteenpiirteillä sen tarkemmin ole väliä.

Toki miehissäkin on aina heitä, jotka osaavat hyödyntää nämä tapaukset ja kierre on valmis. Mutta kosolti on myös miehiä, ehkä jopa enemmän kuin vastaavia naisia (Suomessa?), jotka miettivät naisessa arvoja, periaatteita, käytöstä ja luonteenpiirteitä.

Naisilla ykkösasia on se hetken tuntemus ja siinä kun vaan vetää oikeasta vivusta, nainen on vahaa. Turhan usein. Kun taas esim. minulla tämä hetken tuntemus vaatii ensiksi, että tulkintani naisesta _kokonaisena ihmisenä_ on miellyttävä. Eli vaikka nainen on miten ihana ulkonäöltään ja hyvä viettelijä, se ei tee minuun syvempää vaikutusta yksinään - kun taas miehen viettelytaidot ja status saattavat tehdä moneenkin naiseen vaikutuksen yksinään.

[QUOTE="ap";28301255]No ei oo Cheek sentään :) Ja voin vakuuttaa et se ei oo homo vaan tosiaankin naisten perään. Tää mun kiikarissa oleva mies tuntee meinaan Cheekin. Ja tuntee muutenkin suomalaisen hiphop scenen kuin omat taskunsa. Mut joo... Kyl tuo Faces huomaa että kun se laittaa jotain päivitystä, niin siellä on kaikenlaista hempukkaa heti tykkäämässä...

No en onneksi ole alkanut sekoilemaan... mutta kun pistää pikkuhousut pyörimään jaloissa toi tyyppi. Kaikki siinä on niin mahtavaa. Tarttee ny frendien kanssa jutella taktiikkaa... Ja siis ei mulla miehistä oo pulaa, ottajia riittää useempi kaikille sormille. Mut nyt vaan tuli pitkästä aikaa tämmönen tapaus.

Ja ei täs oo kysymys mistään antamisesta ja helppoudesta. Hei se on nykyaikaa, että voi sekstailla kun tykkää. Ei kaikki haluu elää nunnanelämää. Oon mäkin mennyt pari kertaa semmosenkin kanssa sänkyyn kun on itekkin ajatellut koko ajan, että tää on vaan tätä... Eikä se silti tarkoita, että koko ajan olis yhen yön juttuja.

No sekavaa, mutta niin on mun ajatuksetkin. Silti paljon hyvii vihjeitä täällä, tosin tietty suoraa vittuiluakin, mutta ne jätän omaan arvooni.[/QUOTE]

Voisitko nyt kertoa miten vanha itse olet? Ulosantisi mukaan epäilen sua alaikäiseksi. Erittele nyt mikä siinä miehessä on niin mahtavaa? Jotain muita ominaisuuksia siis kuin sen tuntemat "julkkikset". Sitä paitsi suomen "räppiskene" (:laugh:) on yksi iso visti, mua ainakin hävettäis myöntää jos ketään siihen liittyvää tuntisin. "se tuntee Cheekin" uhhh, oikeasti vaan joku 14wee olis fileissä tollaisesta asiasta. :D

[QUOTE="ap";28301373]Kuule hei tää tyyppi tiesi kyllä ihan kaiken noista jutuista. Tietty se tiesi myös semmosta mitä ei tavallinen porukka tiä. Kyl se oli ollu vaikka missä kuvioissa ja osas sanoo että mikä tulee olee kova juttu. Se oli kai joskus esim. ollu jossain bileissä missä oli ollut joku Eminemin levy-yhtiön tyyppi. Se tyyppi oli sanonu että tää Eminem tulee olemaan kova juttu ja tuolloin ei kukaan siitä ees tienny. Ainakaan Suomes.[/QUOTE]

Siis kerro mulle mitä ihmettä Eminemin levy-yhtiön (the aftermath records) kukaan edustaja tekis suomessa? Varsinkaan siihen aikaan kun Eminen ei vielä ollut edes breikannut, koska siihen aikaan rap-musiikki oli suomessa hyvin suppean skenen suosiossa, eikä täällä ikinä käynyt ketään rappareita keikalla. Sori mutta mä väitän tietäväni paljon enemmän hiphopista yleensä kuin tuo sun unelmien huijaris, en ehkä suomirap-skenestä (joka on säälittävä ihan kokonaisuudessaan), mutta hiphopista, sen historiasta ja siihen liittyvistä asioista, artisteista ja ilmiöistä.

ps. se kundi ois ollut 13-vuotias silloin kun se ois tavannut tuon eminemin levy-yhtiön tyypin, koska eminemin läpimurtolevy "slim shady" julkaistiin vuonna -99. Kerropa nyt mulle miksi ihmeessä kukaan dr. dre:n tasoisen superjulkkiksen levy-yhtiön edustaja olisi halunnut keskustella 13-vuotiaan pojannassikan kanssa yhtään mistään? Kyllä sua on kuule nyt viety kuin pässiä narussa, ja edelleen nyt selvinpäinkin uskot tuollaiseen paskaan mitä sulle on syötetty.

[QUOTE="huhhuh";28301145]Ootko vähän tyhmä, on multakin kysytty oonko raskaana vaikka olin vaan lihonut? Mitä se todistaa kenenkään homoudesta tai heteroudesta että joku on kysynyt hänen naismaustaan? :laugh:[/QUOTE]

Ole hyvä ja lue tekstini AJATUKSELLA.

Vanha äijähän se on jos se oli jonkun Eminemin suosion ennakoineen ihmisen kanssa puheissa. Nyt tässä alkaa olla jo porvoolaista perinnekulttuuria parhaimmillaan.

Ja vaikka tää tarina olisi tosi, niin en ottaisi tuommoista kukasta kukkaan lentelevää äijää kesytettäväksi.

[QUOTE="ookoo";28301578]Ja siis tuollainen mies on Suuri Lahja naiselle???[/QUOTE]

suuri lahja hivenen yksinkertaiselle pissikselle ennemminkin? Kyllä mä nauraisin miehen suohon jos tulis mulle tuollaista soopaa syötäämään mitä tarinoita ap on saanut tältä mieheltä kuulla.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="huhhuh";28301579]Luin kolmeen kertaan, mutta edelleen musta toi oli yhtä typerä kommentti ja perustelu. Voisitko sitten vähän avata mitä oikeastaan tarkoitit niin että me tavallisetkin kuolevaiset ymmärrettäis.[/QUOTE]
Niin että häneltä kysyttyyn kyssäriin hän voi vastata ihan mitä haluaa. Ei ole välttämättä totta.

Seksiähän se halusi, kai sen nyt typeräkin tajuaa?
Ota tuo vain kokemuksena muiden joukossa, etkä rupea nolaamaan itseäsi pommittamalla häntä, sillä olet luultavasti hänen silmissään hyväuskoinen hömelö.

Mitä hienoa muuten ylipäätänsä näet siinä miehessä?
Sehän kuulostaa ihan joltain luuserilta musabisneksien ja kiireidensä kanssa.
Mä jotenkin näen tuon miestyypin silmissäni - ja kierrän kaukaa. :D

[QUOTE="mies";28301426]Ketju on ikävä todiste siitä, miten yksiulotteista voi naisen järjenjuoksu olla suhteessa miehiin. Rentut teillä on aina keskuudessanne niin kauan kuin mies pystyy hurmaamaan hetkessä tai jollain statuksella eikä miehen arvomaailmalla, periaatteilla, käytöksellä ja luonteenpiirteillä sen tarkemmin ole väliä.

Toki miehissäkin on aina heitä, jotka osaavat hyödyntää nämä tapaukset ja kierre on valmis. Mutta kosolti on myös miehiä, ehkä jopa enemmän kuin vastaavia naisia (Suomessa?), jotka miettivät naisessa arvoja, periaatteita, käytöstä ja luonteenpiirteitä.

Naisilla ykkösasia on se hetken tuntemus ja siinä kun vaan vetää oikeasta vivusta, nainen on vahaa. Turhan usein. Kun taas esim. minulla tämä hetken tuntemus vaatii ensiksi, että tulkintani naisesta _kokonaisena ihmisenä_ on miellyttävä. Eli vaikka nainen on miten ihana ulkonäöltään ja hyvä viettelijä, se ei tee minuun syvempää vaikutusta yksinään - kun taas miehen viettelytaidot ja status saattavat tehdä moneenkin naiseen vaikutuksen yksinään.[/QUOTE]

Luuletko, että pystyt sanomaan, kumpi on oikeasti yleisempää, se että naiset retkahtelevat johonkin noin paksuun pajunköyteen vai se, että esim. miehelle kelpaa kuka / mikä vaan? Veikkaan nimittäin, ettei kumpikaan ole loppupeleissä ihan kauhean yleistä.

[QUOTE="mies";28301426]Ketju on ikävä todiste siitä, miten yksiulotteista voi naisen järjenjuoksu olla suhteessa miehiin. Rentut teillä on aina keskuudessanne niin kauan kuin mies pystyy hurmaamaan hetkessä tai jollain statuksella eikä miehen arvomaailmalla, periaatteilla, käytöksellä ja luonteenpiirteillä sen tarkemmin ole väliä.

Naisilla ykkösasia on se hetken tuntemus ja siinä kun vaan vetää oikeasta vivusta, nainen on vahaa. Turhan usein. Kun taas esim. minulla tämä hetken tuntemus vaatii ensiksi, että tulkintani naisesta _kokonaisena ihmisenä_ on miellyttävä. Eli vaikka nainen on miten ihana ulkonäöltään ja hyvä viettelijä, se ei tee minuun syvempää vaikutusta yksinään - kun taas miehen viettelytaidot ja status saattavat tehdä moneenkin naiseen vaikutuksen yksinään.[/QUOTE]

Aikas potaskaa puhut. Ja mä olen sen vitun paskan heittänyt pihalle.

Niin että häneltä kysyttyyn kyssäriin hän voi vastata ihan mitä haluaa. Ei ole välttämättä totta.

Täh? Sun kommenttis "Miksi niin luulet?

Häneltä on kysytty naismakua. Tiedä sitten puhuiko totta. Mutta en ole koskaan ajatellut hänen olevan homo." vaikuttaa musta kyllä huomattavasti enemmän siltä että sä yritit todistaa Geekin heteroksi, eikä siltä että itsekin spekuloit asiaa.

Yhteistyössä