Onkohan kellään

  • Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti
Sidney
auttanut pelkkä laparoskopia siihen että olisi raskaaksi tullut?
Mietimme vain isännän kanssa, että kannattaako nytten edes yrittää näin toimenpiteen jälkeen vai odotellaankos hoitoja? Siis kyllähän meillä rakastellaan, mutta että oikeen yrittämällä yritetään... :ashamed:
Meinaan tällähetkellä, olis ainakin limat sellaiset ja vetelyt munasarjojen kohalla, että voisi kokeillakin tärppiä!! :hug: =)
 
Eikös sulla nyt vielä oo ton toimenpiteen jälkeen odottelua ihan yhdynnässäkin, et malttia nyt hiukan.
Kyllä laparoskopian jälkeen voi hyvinkin olla mahdollista tulla raskaaksi, se riippuu täysin mitä on löydetty ja mitä on tehty operaatiossa.
 
Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 09:58 kirppu kirjoitti:
Eikös sulla nyt vielä oo ton toimenpiteen jälkeen odottelua ihan yhdynnässäkin, et malttia nyt hiukan.
Kyllä laparoskopian jälkeen voi hyvinkin olla mahdollista tulla raskaaksi, se riippuu täysin mitä on löydetty ja mitä on tehty operaatiossa.
Mä tuossa alempana kirjotinkin mitä oli, mutta kun sieltä ei mitään löytynyt ja leikkaava lääkäri sanoi, että seksin voi aloittaa ihan heti?! Mitään jälkitarkastuksia ei ole!! Mutta en oikeen tiiä uskooko tuota lääkäriä ollenkaan, kun sen piti tulla keskustelemaankin mun kanssa, mutta mulle tuotiin vaan lappu missä kerrottiin mitä saa tehä ja mitä ei siksi täällä hieman kyselenkin...Nosteleminen on kuulemma kielletty 2 viikon ajan sanoi hoitaja?!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 10:16 Sidney kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 09:58 kirppu kirjoitti:
Eikös sulla nyt vielä oo ton toimenpiteen jälkeen odottelua ihan yhdynnässäkin, et malttia nyt hiukan.
Kyllä laparoskopian jälkeen voi hyvinkin olla mahdollista tulla raskaaksi, se riippuu täysin mitä on löydetty ja mitä on tehty operaatiossa.
Mä tuossa alempana kirjotinkin mitä oli, mutta kun sieltä ei mitään löytynyt ja leikkaava lääkäri sanoi, että seksin voi aloittaa ihan heti?! Mitään jälkitarkastuksia ei ole!! Mutta en oikeen tiiä uskooko tuota lääkäriä ollenkaan, kun sen piti tulla keskustelemaankin mun kanssa, mutta mulle tuotiin vaan lappu missä kerrottiin mitä saa tehä ja mitä ei siksi täällä hieman kyselenkin...Nosteleminen on kuulemma kielletty 2 viikon ajan sanoi hoitaja?!

Mulla ei laparoskopialla löydetty mitään eikä myöskään tehty mitään, silti tulehduksen ennaltaehkäsemiseksi oli kahden viikon kielto yhdyntään, koska limakalvot on kuitenkin paikotellen rikki, eli tulehdus vaara on ilmeinen.
 
Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 10:57 kirppu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 10:16 Sidney kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 09:58 kirppu kirjoitti:
Eikös sulla nyt vielä oo ton toimenpiteen jälkeen odottelua ihan yhdynnässäkin, et malttia nyt hiukan.
Kyllä laparoskopian jälkeen voi hyvinkin olla mahdollista tulla raskaaksi, se riippuu täysin mitä on löydetty ja mitä on tehty operaatiossa.
Mä tuossa alempana kirjotinkin mitä oli, mutta kun sieltä ei mitään löytynyt ja leikkaava lääkäri sanoi, että seksin voi aloittaa ihan heti?! Mitään jälkitarkastuksia ei ole!! Mutta en oikeen tiiä uskooko tuota lääkäriä ollenkaan, kun sen piti tulla keskustelemaankin mun kanssa, mutta mulle tuotiin vaan lappu missä kerrottiin mitä saa tehä ja mitä ei siksi täällä hieman kyselenkin...Nosteleminen on kuulemma kielletty 2 viikon ajan sanoi hoitaja?!

Mulla ei laparoskopialla löydetty mitään eikä myöskään tehty mitään, silti tulehduksen ennaltaehkäsemiseksi oli kahden viikon kielto yhdyntään, koska limakalvot on kuitenkin paikotellen rikki, eli tulehdus vaara on ilmeinen.
Ahaa...Kiitos kun kerroit!! Ei mulle mitään tuollaista sanottu...Tai tossa lapussa vaan luki että sukupuoliyhteydessä saa olla heti ja niin se sanoi viereisellä petillä olevalle kun sitä tuli katsomaan, että heti voi aloittaa seksin, ku kotia pääsee, mikäli kykenee ja hänellä sama operaatio ollut!! Multa sieltä jotain polteltiin kyllä on erillinen avaus tuossa mitä tekivät...Mut outo tyyli tuolla lekurilla sitten!!
 

Yhteistyössä