V
vierailija
Vieras
Enkä minä. Yöpaita on päällä.No evvarmasti nuku alasti. Suihkussa käyn nakuna ja saunassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enkä minä. Yöpaita on päällä.No evvarmasti nuku alasti. Suihkussa käyn nakuna ja saunassa.
Voi mitä asuja...Nyt on päiväasu päällä, siniset farkut ja musta paita. Yöasu oli semmonen, jota jotkut kutsuvat nimellä "jätkän nahka" siinä on paita ja housut yhdessä. Tuossa mun yöasussa on hirven kuvia, muuten se on sininen.
Enkä minä. Yöpaita on päällä.
Helteellä voi nukkua alasti.Talvella on yöpaita kun on kylmä, kesällä voi nukkua alasti
Tykkään sinusta.Miksi et ole enää ystäväni, tykkäätkin algomasta enemmän![]()
Mulla on musta kanves pusero, hupulla ja mustat kanves housut, jotka voin pukea päälleni, jos ja kun menen kylmällä ilmalla ulos.Ja viihdyt farkuissa kotona?![]()
Nukutaan vaan.Ok. Nukutaanko tänäkin yönä yhdessä ja vaikka alasti, jos haluat?
Tykkää ihmeessä kaikista ystävistäsi. Vaikka Algoma rakastaa rakkautta niin hän pärjää monta minuuttia ilman rakastelua.Tykkään sinusta.![]()
Onko ne kolitsit vai mitkä?Mulla on musta kanves pusero, hupulla ja mustat kanves housut, jotka voin pukea päälleni, jos ja kun menen kylmällä ilmalla ulos.
Onko Sinulla mustia vaatteita?
Ei oo kolitsit, ihan vain työmies vaatteita, paksua känves kudosta.Onko ne kolitsit vai mitkä?
Ja joo, on minulla mustia vaatteita. Tykkään mustista housuista.![]()
Reisitaskuiset?Ei oo kolitsit, ihan vain työmies vaatteita, paksua känves kudosta.
Joko kohta on ilta ja nukkumaan meno aika?Niin!![]()
Pieni paljastus... Nukuin ehkä noin puoli tuntia viime yönä...Joko kohta on ilta ja nukkumaan meno aika?
Ei oo reisitaskuja, ei ainakaan pusakassa.Reisitaskuiset?![]()
Nuku pois vain, herätän Sinut sitten, kun on oikea nukkumaan meno aika.Pieni paljastus... Nukuin ehkä noin puoli tuntia viime yönä...
Saanko nukkua tunnin-pari? Laittaisin kellon soimaan ja monta herätystä.![]()
Alastiko, vai laitanko mun hirviyöasun päälle?Otetaanko pienet päiväunet?![]()
Ahaa, nyt alan päästä jyvälle mitä känvesvaatteilla tarkoitetaan.Ei oo reisitaskuja, ei ainakaan pusakassa.
Ommulla pipo kans, ei se mikä yks palstalainen piti mulle kutoa, koska hän ei koskaan kutonut sitä, vaikka lupasi.
Sain tuon pipon työmaalta, se ei oo musta vaan harmaja.