V
vierailija
Vieras
haa, olet ...tönEn ole,algoma on my love.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
haa, olet ...tönEn ole,algoma on my love.
Tässä on Mr. Algoma.Missä hän on,minun love?
Sina ja mina?Ystävä...Mennään yhdessä nukkumaan, sopiiko?
![]()
Ookkonää tyttö? Minen nuku poikien kans.Joo!![]()
Tyttö. Kelpaanko unikaveriksi?Ookkonää tyttö? Minen nuku poikien kans.
Ja varmasti kelepaat! Voitais mennä nukkumaan jo, mentäiskö? Mulla on jo yöasu päällä.Tyttö. Kelpaanko unikaveriksi?![]()
Taas menit vieraitten kanssaOokkonää tyttö? Minen nuku poikien kans.
Hei taas... Oletko vielä yöasussa?Ja varmasti kelepaat! Voitais mennä nukkumaan jo, mentäiskö? Mulla on jo yöasu päällä.
Yöasu vielä päällä, heräsin hetki sitten.Hei taas... Oletko vielä yöasussa?![]()
Kotona saa olla yöasussa vaikka koko päivän.Yöasu vielä päällä, heräsin hetki sitten.
Nyt on päiväasu päällä, siniset farkut ja musta paita. Yöasu oli semmonen, jota jotkut kutsuvat nimellä "jätkän nahka" siinä on paita ja housut yhdessä. Tuossa mun yöasussa on hirven kuvia, muuten se on sininen.Kotona saa olla yöasussa vaikka koko päivän.
Millainen asu sinulla on?![]()
Nyt on päiväasu päällä, siniset farkut ja musta paita. Yöasu oli semmonen, jota jotkut kutsuvat nimellä "jätkän nahka" siinä on paita ja housut yhdessä. Tuossa mun yöasussa on hirven kuvia, muuten se on sininen.
No evvarmasti nuku alasti. Suihkussa käyn nakuna ja saunassa.Alasti Taidat nukkua![]()
No evvarmasti nuku alasti. Suihkussa käyn nakuna ja saunassa.