Onko ystäväni käytös teistäkin vähän outoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan outo ystävä mulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan outo ystävä mulla

Vieras
Pankkiautomaatilla jos käy tai kaupan kassalla ja minä olen takana jonossa, sanoo oikein, että älä katso.. Varmistaa sitten vielä kääntämällä päätään, etten todellakaan katso hänen tunnuslukuaan. Siis mitä minä teen sillä tiedolla mikä hänen korttinsa tunnusluku on? En tätä ole ihmetellyt, ennenkuin huomasin, että tekee samaa KIRJASTOKORTIN lainaustunnusluvun kanssa. Siis oikein varmistaa sanomisensa jälkeen etten katso. Mitä hänen ystävänsä tekee hänen korttinsa tunnusluvulla :o samaa käynyt muidenkin tunnuslukujuttujen kanssa, ihan ihme käytöstä minusta. Ihan kuin hän luulisi että ystävä varastaa hänen korttinsa ja käyttää väärin sitä. Hieman olen kyllä loukkaantunut. Mikä hänellä oikein on :O

Alkuperäinen kirjoittaja Taitaa:
olla ylivarovainen...

Mikä ihmeen kirjastokortin lainaustunnusluku?
Ei meillä kun vain anneta kortti kirjastontätille

Aika monessa isossa kirjastossa on lainauskone itsepalveluna ja meillä on palautuskin sellaiseen koneeseen.

Sama juttu kaikkien sähköpostien yms kanssa. Eikai kellään ole tapana katsoa mitä toinen kirjoittaa siihen, ilman että siitä pitää erikseen mainita että älä katso ja laittaa käsi vielä eteen ja pälyillä etten vain katso. Todella noloa jossain kaupan kassallakin pyynnöstä katsoa jonnekkin muualle kun kaveri näppäilee tunnustaan, ihan kuin sieltä kassajonosta sitä kukaan näkisi muutenkaan. Tämä on mulle noloa ja loukkaavaakin. Olen yrittänyt vähän vihjaista hymähtämällä, että ihan niinkuin tekisin sillä jotain. Jotenkin ymmärrän spostin salasanan tai yleensäkkin sellaisten johon on itse pitänyt keksiä, koska se voi olla hyvin henkilökohtainenkin juttu minkä sinne on laittanut, mutta pankin tunnusluku!? Ihan kuin aikoisin varastaa hänen korttinsa. Muuten ihan normaali tyyppi tämä kaverini

Yhteistyössä