R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Miksi olisi? Painosta riippumatta voi olla hyvin kaunis. =)
Näin mä ajattelen. Jos laihduttaa tai lihottaa, se pitää tehdä terveydellisistä syistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Miksi olisi? Painosta riippumatta voi olla hyvin kaunis. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Miksi olisi? Painosta riippumatta voi olla hyvin kaunis. =)
Näin mä ajattelen. Jos laihduttaa tai lihottaa, se pitää tehdä terveydellisistä syistä.
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:no oli minkänäkönen tahansa niin ei ole ruma mikäli pitää itsestään huolta.
Eli siis pesee hiuksensa ja muutenki itsensä ja pitää siistejä ehjiä vaatteita.
Monet ylipainoiset ei todellakaan kaikki mutta jostainsyystä useat ovat tosi epäsiistejä myös.
Rasvaiset hiukset, likaiset hampaat, vaatteet nuhjuiset ja risaisetja ennenkaikkea likaiset.
Eli ei ne kilot ja kasvot sano onko kaunis vaan se että pitääkö itsestään huolta. Ja toki se sisäinen kauneus vaikuttaa aina ulkonäköön.
Mutta jos kadulla joku tulee vastaan ei aina tiedä mitä sisällä on...
Alkuperäinen kirjoittaja neiti ja äksät:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Miksi olisi? Painosta riippumatta voi olla hyvin kaunis. =)
Niin just ja vielä ihan omasta halustaan, ei toisten käskemänä. Ex uhkaili erolla jos en laihduta enkä laihduttanut. Tosin se olin sitten minä joka jätin...
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:no oli minkänäkönen tahansa niin ei ole ruma mikäli pitää itsestään huolta.
Monet ylipainoiset ei todellakaan kaikki mutta jostainsyystä useat ovat tosi epäsiistejä myös.
Rasvaiset hiukset, likaiset hampaat, vaatteet nuhjuiset ja risaisetja ennenkaikkea likaiset.
Eli ei ne kilot ja kasvot sano onko kaunis vaan se että pitääkö itsestään huolta. Ja toki se sisäinen kauneus vaikuttaa aina ulkonäköön.
Mä oon kyllä nähnyt lihavia ja laihoja epäsiistejä ja siistejä ihmisiä. Mun käsitykseni mukaan noilla sun kuvailemillasi yök-ominaisuuksilla ei oo mitään tekemistä painon kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:no oli minkänäkönen tahansa niin ei ole ruma mikäli pitää itsestään huolta.
Mä oon kyllä nähnyt lihavia ja laihoja epäsiistejä ja siistejä ihmisiä. Mun käsitykseni mukaan noilla sun kuvailemillasi yök-ominaisuuksilla ei oo mitään tekemistä painon kanssa...
no missä kohtaa mä väitin niin?
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:No ei ole.
Ja kyllä miehet voi kiinnostua. Ainakin ne fiksut, jotka ei tuijota pelkkää ulkokuorta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:No ei ole.
Ja kyllä miehet voi kiinnostua. Ainakin ne fiksut, jotka ei tuijota pelkkää ulkokuorta.
öööhh...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ei ole.
Eikä laiha ole automaattisesti kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja plösö:Voiko miehet kiinnostua ylipainoisesta? Siis jos on 20-30kg liikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Ja tuo on mielestäni aika hassu kysymys että voiko miehet kiinnostua ylipainoisesta. Kai sitä sit voi kysyä myös että voiko mies kiinnostua laihoista??? Tai normaalipainoisista?
Miehiä on maapallo pullollaan ja heillä on paljonkin erilaisia naisihanteita. Jotkut tykkää tikusta ja jotkut pullasta![]()