Onko ylipainoinen automaattisesti ruma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neit ja äksät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos itse olen vähänkin ylipainoinen niin olen automaattisesti ruma (olen kyllä susi ruma muutenkin, mutta läskit vain pahentaa tilannetta)... Muuten en pahemmin katsele kuka on ruma ja kuka ei. Ainoastaan järkyttävän kamalan näköiset tulee huomattua...

Ihan mielenkiinnosta kysyin kun tänään tapasin yhden tuttuni ekaa kertaa livenä ja hän sitten puuskahti ensisanoikseen: sinähän oletkin nätti! Tuli vain sellainen olo, että oletti minun olevan vähemmän nätti kun on tuota ylipainoa jonku verran...

no on tietenki automaattisesti ruma. samoin kuin alipainoinen, silmälasip'inen, punatukkainen, lestaadiolainen, vasenkätinen, ruskeasilmäinen, maripaitainen, asuntovelkainen ja moni moni muu. eiks tää ole aivan selvää kyselemättäki????

Mä oon varmaan ihan friikki (tai siis olenkin ja myös tässä asiassa), mutta oikeesti tunnen olevani viehättävämpi pyöreämpänä. Näin iso kuin nyt oon, on mullekin liikaa ja tiedän näyttäväni einiinhyvältä. Mutta oon muutaman kerran laihduttanut itseni normaalipainoiseksi ja aina silloin on niitä ulkonäkökomplekseja ollut. Isompana taas heitän piutpaut kaikelle moiselle.

Ei tarkoita sitä! Joku aika sit meillä kävi yks vanhapoika kylässä ( 52 v) ja mies painaa varmaan 170 kg, niin mä melkein ihastuin siihen mieheen kun sillä oli niin nätit silmät ja ihana suu...eli kyllä ylipainoinenkin voi oikeesti olla " nätti", jos en olis naimisissa niin ehkä yrittäsin siitä miestä itelleni!

Alkuperäinen kirjoittaja neiti ja äksät:
Ihan mielenkiinnosta kysyin kun tänään tapasin yhden tuttuni ekaa kertaa livenä ja hän sitten puuskahti ensisanoikseen: sinähän oletkin nätti! Tuli vain sellainen olo, että oletti minun olevan vähemmän nätti kun on tuota ylipainoa jonku verran...

No sehän oli vaan tyhmästi sanottu. :( Ethän ole kauheasti dissannut itseäsi etukäteen?

En kyllä ole yhtään rumaa ihmistä eläissäni nähnyt =) Ehkä vähän erikoisemman näköisiä tai jotenkin vähemmän häikäiseviä mutta en rumaa.. Mikä on ruma? Naama on kun norsun persereikä? Vai mikä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti ja äksät:

No sehän oli vaan tyhmästi sanottu. :( Ethän ole kauheasti dissannut itseäsi etukäteen?

Saa nähä ymmärsinkö sanan dissanut oikein :) Eli siis kirjeystävä on ja ihan yleisesti kuvaillut itteeni hälle, sanonut että on ylipainoa ja muutenkin kuvaillut ulkonäköä...

Moni on muuten sanonut, että olisin tosi upea vähän hoikempana, ilmeisesti nyt vain sitten upea ;)

no oli minkänäkönen tahansa niin ei ole ruma mikäli pitää itsestään huolta.
Eli siis pesee hiuksensa ja muutenki itsensä ja pitää siistejä ehjiä vaatteita.

Monet ylipainoiset ei todellakaan kaikki mutta jostainsyystä useat ovat tosi epäsiistejä myös.
Rasvaiset hiukset, likaiset hampaat, vaatteet nuhjuiset ja risaisetja ennenkaikkea likaiset.

Eli ei ne kilot ja kasvot sano onko kaunis vaan se että pitääkö itsestään huolta. Ja toki se sisäinen kauneus vaikuttaa aina ulkonäköön.
Mutta jos kadulla joku tulee vastaan ei aina tiedä mitä sisällä on...

Yhteistyössä