ylipainoinen,tunika+leggarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kirsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kirsi"

Vieras
Jos ylipainoinen käyttää tunikaa ja leggareita, niin näyttääkö hän raskaana olevalta? Itsellä kiusallinen tunne, jos on nuo vaatteet päällä. Tuntuu, että kaikki miettii, että onko tuo raskaana:(

No ei niissä vaatteissa ainakaan pienemmältä näytä. Olen itsekkin lihavina aikoina niitä käyttänyt ja kyllä ainakin sellainen tunika joka alkaa levitä heti rintonjen alta, ilman kiristyskujia, saa näyttämään isolta. Mut mitäpä siitä.

Riippuu ihan vartalosta ja tunikan mallista & helman pituudesta. Musta monet tunikat tekee entistä isomman näköisen, kun kangas lähtee isojen rintojen kohdalta leviämään, mutta toisaalta mulla on muutama tunika jotka laskeutuu todella kauniisti ja pääntie on juuri sopivan mallinen ja hihat hyvän pituiset, ne vaatteet onnistuvat saaman musta huomattavasti hoikemman näköisen.

[QUOTE="vieras";23830201]Riippuu ihan vartalosta ja tunikan mallista & helman pituudesta. Musta monet tunikat tekee entistä isomman näköisen, kun kangas lähtee isojen rintojen kohdalta leviämään, mutta toisaalta mulla on muutama tunika jotka laskeutuu todella kauniisti ja pääntie on juuri sopivan mallinen ja hihat hyvän pituiset, ne vaatteet onnistuvat saaman musta huomattavasti hoikemman näköisen.[/QUOTE]

Mistä olet löytänyt noin hyvänkuuloiset tunikat?

Itse isonpikokoisenpana ihmisenä myönnän jopa rehellisesti että olen reilusti ylipainoinen kummastelen että miksi kaikkien vaatteiden pitää OLLA telttoja ja A-linjaisia miksi sellaisia juuri jokka saavat näyttämään raskaana olevalta vaikka ei oliskaan ja olen huomannut että hoikankin ihmisen päällä ko.vaatteet paisuttaa aika paljon...miksi ei suunnitella kunnon vaatteita.Ja jos niitä on mistä niitä löytää sitten etsin mukavia ja pehmeitä vaatteita enkä ole jättikokojakaan ihan 4648 riippuu valmistajasta .

Yhteistyössä