Onko yleistäkin että paras ystävä pokailee selän takana miestäsi?

  • Viestiketjun aloittaja "Lounatuulia"
  • Ensimmäinen viesti
"Lounatuulia"
Oon kuullut monta juttua ihan lyhyellä aikavälillä siitä miten naisen paras/hyvä ystävä ja mies pettää keskenään.Onko tuollainen yleistäkin?Mistähän sellainen johtuu?Miehistä nyt uskoo monenlaista mutta miten ystävä voi tolleen tehdä naiselle? Nainen on naiselle susi.
 
Ken guru
Ehkä jossain teinipiireissä on yleistä? Silloin kun on tärkeää kokeilla sitä omaa vaikutusvaltaansa?

Muuten en ole törmännyt tuollaiseen pariinkymmeneen vuoteen.
 
katsos
Teinipiireissä ja pienissä piireissä taitaa olla. Jossain tuppukylässä haluttuja miehiä/naisia voi olla niin vähän, että tulee tuollainen kaverille kanssa -kuvio...

"Miehistä nyt uskoo monenlaista--" Tämä ap:n lausahdus kyllä kertoo, ettei taida olla kovin laadukkaat piirit kyseessä ;)
 
on tullut törmättyä
Olen törmännyt tuohon ilmiöön. Yksi muija lähti olkapääksi ystävänsä exälle heti eron tultua voimaan. Ystävälleen täysin yllätyksenä. Mieshän se kostomielessä sitä panikin aikansa.
Toinen oli karumpi juttu, iski ystävän miehen kun tämä oli ympäripäissään ihan siksi että halusi osoittaa että kaikki varatut "lankeaa" hänen edessään.
On niitä aikuisissakin. Jotain itsetunnon pönkitystä, varsinkin jos ystävän mies kuuma pakkaus. Pitää saada todistaa että kyllä minäkin saisin. Ihan hirveetä käytöstä ja en ikinä pysty tajuamaan miten joku voi siten toimia.
 
"Lounatuulia"
Teinipiireissä ja pienissä piireissä taitaa olla. Jossain tuppukylässä haluttuja miehiä/naisia voi olla niin vähän, että tulee tuollainen kaverille kanssa -kuvio...

"Miehistä nyt uskoo monenlaista--" Tämä ap:n lausahdus kyllä kertoo, ettei taida olla kovin laadukkaat piirit kyseessä ;)
Viimeisin tapaus, korkeakoulutettuja ja menestyviä ihmisiä ja silti tuollaista tapahtuu. Ei teinejä eikä pieniä piirejä vaan isossa kaupungissa "paremmissa piireissä".
 
Peyote
no jaa, enpä tiedä. Minä en tiedä tuttavapiiristäni yhtään sellaista tapausta. minun paras ystävä on minun mies, sitten hyviä ystäviä on muutama lapsuudenystävä ja sisko ja siskon tytär. Ei ole ilmassa mitään pokailua, eikä itse huvittas alkaa pokaileen kavereiden miehiä. niin ei vaan tehdä.
 
vier
On se valitettavan yleistä, tiedän itsekin useamman tapauksen.

Lähes aina se ei edes johdu pääasiallisesti sen miehen ihanuudesta, vaan kateudesta, tai luullaan että se kaverin elämä on niin täydellistä ja halutaan samaa.

Tai sitten halutaan todistella itselleen että on vielä haluttava, ehkä haluttavampi vielä miesten silmissä kuin kaveri.

Joskus, silloin tällöin, se on myös vaan niin että se kaverin mies on täydellisen ihana, tietäähän petturi sen kun paras ystävä kaiken miehestään kertoo, ja sitten se halutaan itselle keinoilla millä hyvänsä.
 
vieras*
Yleistä? En tiedä yhtäkään tapausta, toisaalta omassa ystäväpiirissäni on ihmisten itsetunnon kohdillaan , ei tarvitse osoittaa eikä todistella yhtään mitään kenellekään.
 
[QUOTE="Lounatuulia";29645203]Oon kuullut monta juttua ihan lyhyellä aikavälillä siitä miten naisen paras/hyvä ystävä ja mies pettää keskenään.Onko tuollainen yleistäkin?Mistähän sellainen johtuu?Miehistä nyt uskoo monenlaista mutta miten ystävä voi tolleen tehdä naiselle? Nainen on naiselle susi.[/QUOTE]

Jos nainen ei pidä miestään hyvänä ja pitää häntä itsestänselvyytenä joka jaksaa katella ja kuunnella naisen kaikki kiukuttelut ja mutinat niin äkkiä alkaa kaveri näyttämään herkulta, miehistä kun nyt vain voi uskoa monenlaista ;)
 

Yhteistyössä