Onko yleistä että ikkunat pestään jollain suihkeella? Kaveri valitteli kovaa ikkunanpesu-urakkaa ja oli pessyt SUIHKEELLA!

  • Viestiketjun aloittaja vesi+saippua!
  • Ensimmäinen viesti
HElppotus kunnon pesurista
Löysin itiksen sittarin suutarin vierestä pesurin joka pesee ilman raitoja ilman valumia ja huuhtelua.
Pesee ja kuivaa samanaikaisesti yhdellä vedolla ja kolmen vuoden takuu.
Hintakin oli sopiva 25€ sain vielä varren ja mikrokuituliinan kaupan päälle.
Markit :)
 
Löysin sen ihme pesurin
Löysin itiksen sittarin suutarin vierestä pesurin joka pesee ilman raitoja ilman valumia ja huuhtelua.
Pesee ja kuivaa samanaikaisesti yhdellä vedolla ja kolmen vuoden takuu.
Hintakin oli sopiva 25€ sain vielä varren ja mikrokuituliinan kaupan päälle.
Markit :)
 
"mmm"
Musta ne ikkunanpesusuihkeet (ei kaikki, vaan yksi tietty merkki erityisesti) on paljon parempia ikkunanpesuun kuin mikään Fairy. Meillä ainakin pk-seudulla kaupunkialueella likaantuu ikkunat tosi pahasti ja parhaiten toimii suihkutettava suihke: sitä siis ikkunaan, pestään ikkunanpesimellä (semmonen jossa on pesutyyny, pesuaine vaahtoaa) ja lastalla kuivataan. Ei jää rantuja ja lika lähtee hyvin. Fairylla ei lähde kaikki, tulee helpommin rantuja ja saa pestä kahteen kertaan ennenkuin puhdasta.
 
Sisältä pesen pelkällä suihkeella ja ulkoa ensin fairylla ja sit suihkeella ja kuivaus niin ei jää rantuja ruutuun.
Mulla on sellasta Würthin pesuvaahtoa, joka toimii loistavasti peileihin, ikkunoihin ja vähän joka paikkaan =)
 
"Lissu"
Mitä väliä miten ne pesee, onko pakko valita se hankalin tapa? :D Mä yleensä lainaan äidiltä pesuria.

Mun mielestä ikkunoiden pesussa on muutenkin helpointa se itse pesu ja raskainta se oheistoiminta (verhojen vaihto ja pesu, ikkunanpuitteiden peseminen, huonekalujen siirto pois tieltä yms.).

Minäpä nokitan ja sanon että kyllä te kaikki valitatte turhasta ja olette pilalle hemmoteltuja, kun teillä on tuollaiset nykyaikaiset kotkotukset kuten saranoilla kääntyvät ikkunat. :D Tervetuloa nostelemaan noita vanhanaikaisia isoja ruutuja pois puitteistaan.
 

Yhteistyössä