Onko yleistä että ikkunat pestään jollain suihkeella? Kaveri valitteli kovaa ikkunanpesu-urakkaa ja oli pessyt SUIHKEELLA!

  • Viestiketjun aloittaja vesi+saippua!
  • Ensimmäinen viesti
minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Häh? No itse pesen sillä tavalla, että suihkuttelen aineen ikkunoihin ja kuivaan sanomalehdellä, tulee tosi kirkkaat ikkunat :)
on muuten aivan parqas keino pestä ikkunat. Kannattaa kokeilla myös peileihin ym. on helppoa, nopeeta ja ei jää yhtään rantuja.
 
Jos hänellä oli suihke jota hän suihkutti ja sitten hän pyyhki lian ja suihkeen rätillä se on PYYHKIMISTÄ. Jos hän pesi märällä rätillä suihkeen kanssa ja lastalla ja jollain kuivausrätillä siisti jäljet, silloin hän pesi ikkunat.
Ainakin näin meidän siivousfirmassa erotettaan pesu ja pyyhkiminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Häh? No itse pesen sillä tavalla, että suihkuttelen aineen ikkunoihin ja kuivaan sanomalehdellä, tulee tosi kirkkaat ikkunat :)
on muuten aivan parqas keino pestä ikkunat. Kannattaa kokeilla myös peileihin ym. on helppoa, nopeeta ja ei jää yhtään rantuja.
Niinpä :) En ymmärrä miksi pitäis tehdä se monimutkaisesti, kun helpompiakin keinoja on.
 
poikia3
Kyllä minä käytän nykyään miltei aina vain suihketta ja tulee kyllä puhtaammat kuin perinteisellä tavalla. Lisäksi mulla on olohuoneen ikkuna sellainen, joka ei aukea, ja ulkoa se pitää pestä ruusupensaiden seasta, joten ihan takuuvarmasti siihen käytetään suihketta.
 
Fairyssa on kamala kuuraaminen että saa irti. Meillä pestään niin että suihkutetaan ainetta lasiin, irrotetaan liat kunnolla märällä sienellä ja kuivataan lastalla. Kyllä se musta ihan pesemistä on ja puhdasta tulee, vaikka käytetäänkin s u i h k e t t a.

Onko tässä taas joku että pitää kynnet verillä kuurata että on oikein siivottu?
 
näin
No itse pesen suihkeella ihan siitä syystä kun se on A) helpompaa B) tehokkaampaa!
Ja tarkottaa sitä että suhkutan aineen lasiin, pesen märällä ikkunaliinalla, kuivaan mikrokuituliinalla.
Ja joka tulee sanomaan ettei se ole ikkunanpesua, voi minun puolestani olla tyhmänä siinä uskossa. Omaa tyhmyyttä kai se on tehdä sama homma tuplaten hitaammin....
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
No itse pesen suihkeella ihan siitä syystä kun se on A) helpompaa B) tehokkaampaa!
Ja tarkottaa sitä että suhkutan aineen lasiin, pesen märällä ikkunaliinalla, kuivaan mikrokuituliinalla.
Ja joka tulee sanomaan ettei se ole ikkunanpesua, voi minun puolestani olla tyhmänä siinä uskossa. Omaa tyhmyyttä kai se on tehdä sama homma tuplaten hitaammin....
Ikkunapesuvälineillä pystyy pesemään nopeasti ja tehokkaasti.
 
vieras
On meillä pesty suihkeella. Ulkopuolelta on sen verran noessa, että ensin vedellä + kevyt kuivaus ja sen jälkeen suihkeella. Tulee puhdasta, mutta jää helposti rantuja ja melko raskasta puuhaa. Mulle äiti toi aikoinaan ekan kerran ikkunanpesusuihketta pesua varten.

Te ketkä pesette vedellä + fairylla: millaiset välineet? Tavallinen rätti millä pesette? Entä kuivaus, lastallako? Niin pitääkö siinä välissä vielä huuhdellakin ne fairyt pois?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Suihkeella mä melkein aina pesen ikkunat (ja samalla suihkeella peilit, telkkariruudun, jne) :)

Helppoa, ja ennen kaikkea tehokasta.
sama täällä, ei tarvita kun rätti, lasta ja se pullo..
laiskana tyyppinä ei jaksa alkaa kikkailemaan kaikenmaailman ämpäreitten tai vatien kanssa :D
 

Yhteistyössä