Onko yh-äidillä vielä toivoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Alkaa pikkuhiljaa tuntua, ettei niitä miehiä vain oo.. Illat on melko yksinäisiä, varsinkin ne viikonloput, kun lapset ovat poissa, vaikka tyttökavereita jokunen onkin. Olen vielä raskaanakin, joten olen alkanut olla varma siitä, ettei se "unelmien mies" kävele koskaan vastaan :( Käyn kyllä ulkona, olen melko nuori ja ulkonäkökin olosuhteisiin nähden ok, mutta en jaksaisi aloittaa kaikkea alusta. Pitkä parisuhde ja avioliitto kariutui viime vuonna, tuntuu ettei jaksaisi sitä enää, mutta toisaalta olisi mukava olla vähemmän yksinäinen.

Onko yh-äidillä toivoa vai pitääkö tyytyä siihen, että näin ne asiat nyt on? :(

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Kaikesta päätellen sulla on joku hoito ollut, jos kerta raskaanakin olet.
Totta hitossa on toivoa! Mä oli yh, ja nyt mulla on maailman ihanin mies ja meillä on yhteinenkin lapsi :heart:

Ex-miehen kanssa erottiin ja viikko siitä sain tietää olevani raskaana. Että voiko nyt sitten puhua hoidosta.. :/

Pitää jaksaa uskoa, mutta kyllä se usko alkaa hiipua kun katselee tilannetta vähän kauempaa, ei kai kolmen lapsen yh ihan halutuinta tavaraa ole tuolla baareissa jne.

No mulla ainakin riitti miehiä ihan liiaksi asti koko sen melkein 2v kun yh olin, innokkaimmat piti hätytellä pois jaloista.. Eli on noita miehiä yh´llekin! Voisi sulla huonomminkin mennä, usko mua :)

Toki on toivoa. Eron jälkeen löytyi mainiosti satunnaisempaa seuraa ;) ja kun aika tuntui siihen kypsältä, vakavampaakin - kesällä menen naimisiin maailman ihanimman mieen kanssa <3

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Toki on toivoa. Eron jälkeen löytyi mainiosti satunnaisempaa seuraa ;) ja kun aika tuntui siihen kypsältä, vakavampaakin - kesällä menen naimisiin maailman ihanimman mieen kanssa <3

Oi, ihan niinkun minäkin :) eli siinä sen tosiaan näkee, että toivoa on!

yh olen, ja oishan noita miehiä tyrkyllä, mutta ei niistä pitempään suhteeseen varmaan olis,enkä mä taas hae nyt mitään yhden yön juttua. sitä paitsi mie oon niin mahdottoman nirso miesten suhteen, ja nyt varmasti enemmän vielä lapsen takia, niin eihän näitä ole :(

Yhteistyössä