V
vieras
Vieras
Alkaa pikkuhiljaa tuntua, ettei niitä miehiä vain oo.. Illat on melko yksinäisiä, varsinkin ne viikonloput, kun lapset ovat poissa, vaikka tyttökavereita jokunen onkin. Olen vielä raskaanakin, joten olen alkanut olla varma siitä, ettei se "unelmien mies" kävele koskaan vastaan
Käyn kyllä ulkona, olen melko nuori ja ulkonäkökin olosuhteisiin nähden ok, mutta en jaksaisi aloittaa kaikkea alusta. Pitkä parisuhde ja avioliitto kariutui viime vuonna, tuntuu ettei jaksaisi sitä enää, mutta toisaalta olisi mukava olla vähemmän yksinäinen.
Onko yh-äidillä toivoa vai pitääkö tyytyä siihen, että näin ne asiat nyt on?
Onko yh-äidillä toivoa vai pitääkö tyytyä siihen, että näin ne asiat nyt on?