Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Helppoa kuin mikä! muistat vain kostuttaa kunnolla ruisleivänkin niin on helppo leikata ja tulee mehevänmaukasta.
Alkuperäinen kirjoittaja minä-;28573779:Keskelle jäävistä paahtoleipäpaloista kannattaa leikata paksut reunat irti, niin kakku pysyy parhaiten kasassa. Mä taisin kyllä leikata kaikista reunat pois. Laita joku resepti tänne, niin voin kertoa, miten se vielä mahdollisesti yksinkertaistetaan
Jääkaappiin sitten cocktail-tikkuja tai hammastikkuja kakun päälle ja sitten kelmu, niin pysyy siistinä.
Tuorejuustoa voi notkistaa pikkasen maidolla, jotta se on helpompi levittää siihen kakun päälle.
Kurkun kuorista saa kivoja koristeita (esim. perhosia), jos on piparkakku- tai sokerimassamuotteja.
Ei ole hankalaa, liian moni arastelee turhaan.
Tee vaikka pieni kokeilukakku, saat harjoitusta täytteiden mausta ja tarvittavasta kosteudesta,
voi, mutta parempaa tulee kun käyttää tummaakin. Tosin tein taannoin taikaruisvuokaleivästä ( vai mitä se vaalea "ruisleipä" on) ja siitä tuli ihan ok. mutta pelkästä vaaleasta kun tekee täytyy muistaa taas se ettei tee liian kosteaa. Kaikkein paras tulee kun ostaa niitä voileipäkukkuvuokaleipiä (valmiiksi siivutettuja), tulee siistimpää ja on helpompaa mitä kasata paahtoleipäsiivuista. Kuoret pois niin vaaleasta kuin tummastakin leivästä.No siltä se näyttäisikin. En ole mikään tumpelo yleensä keitiössä joten luulisi onnistuvan. Kunhan ei pullaa tarvi leipoa!
Voiko sen muuten tehdä vaaleasta leivästä kokonaan?
ite leivon monesti voileipäkakkuleivät pyöreellä vuoalla, saa kivannäkösiä.Mä teen voileipäkakun usein pyöreään vuokaan. Laitan kelmua alle ja ladon leivät ja täytteet siihen , annan olla yön yli jääkaapissa,kumoan tarjoiluvadille ja teen kuorrutuksen ja koristelut.
Itse käytän täysjyvä paahtoleipää tai grahampaahtoa. Paahtoleivastä en tarvitse ottaa edes reunoja pois kun kostuttaa hyvin.
Voileipäkakku on paljon helpompi ja nopeampi tehdä kuin täytekakku
Mä teen voileipäkakun usein pyöreään vuokaan. Laitan kelmua alle ja ladon leivät ja täytteet siihen , annan olla yön yli jääkaapissa,kumoan tarjoiluvadille ja teen kuorrutuksen ja koristelut.
Itse käytän täysjyväpaahtoleipää tai grahampaahtoa. Paahtoleivastä ei tarvitse ottaa edes reunoja pois kun kostuttaa hyvin.
Voileipäkakku on paljon helpompi ja nopeampi tehdä kuin täytekakku
Alkuperäinen kirjoittaja tässä on hyvä ohje;28574288: