onko vielä mahdollista olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hieman epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hieman epätoivoinen

Vieras
Eli testasin tänään aamulla 29/29 pregent stick-nimisellä raskaustestillä negan. Kaksi aiempaa raskautta olen plussannut juuri samoilla päivillä. Voiko siis nega mitenkään enää muuttua plussaksi? Oireita on kaikenmoisia ja odotin kyllä kovasti että testi olisi plussaa..jotenkin itse ajattelisin että olisi pitänyt jo mahd. raskauden näyttää koska kaksi aiempaakin tasan samana päivänä apteekin omalla testillä positiivisia. ovulaatio taisi olla kp 16. Kertokaa millä kp päivillä ootte saaneet plussan..?

Noilla kans testannu vaikka menkat myöhässä enemmän ku sulla ja oikeet negat anto.

Oottele vielä ja testaa myöhemmin, vaikka olis sen pitäny jo näkyä testissä jos oisit

mulla oli vähän sama juttu,testasin samana päivänä samanmerkkisellä testillä.kun kk olis pitänyt alkaa.ja olin jo ihmeissäni,kun negan näytti(oli torstai)ja kun kk ei kuulunut testasin uudelleen (lauantaina)ja silloin näkyi himmeääkin himmeämpi plussa,jota sitten mieheni kanssa zoomailtiin melkein suurennuslasin kanssa otsalampunvalossa:)

Yhteistyössä