onko varatun ihmisen ok seksiviesteillä muiden kuin puolisonsa kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Melkoinen parisuhde, jos täytyy seksiviestitellä toisten kanssa. Kysy itseltäsi onko sulle OK, jos miehesi lähettelee tällaisia viestejä toisen naisen kanssa..

Mulle ei tämmönen ainakaan ole okei. ylipäätään outoa jos varatut tälläistä tekee tai sitten kummallakaan ei oo kyllä "kaikki kotona".
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Niin siis tilanne on se että mieheni on tällästä harrastanut ja jäätyään kiinni ei suostu lopettamaan koska hänen mielestään kyse on vain flirtistä. Vaikka siis viesteissä puhutaan suoraan yhteisestä seksistä. Miten mä saan sen ymmärtämään että tuo ei ole ok. .
 
vierailija
Niin siis tilanne on se että mieheni on tällästä harrastanut ja jäätyään kiinni ei suostu lopettamaan koska hänen mielestään kyse on vain flirtistä. Vaikka siis viesteissä puhutaan suoraan yhteisestä seksistä. Miten mä saan sen ymmärtämään että tuo ei ole ok. .
Sanot, että sinun mielestäsi tuollainen ei kuulu parisuhteeseen, ja sitten alat etsiä uutta kämppää ja puuhaamaan eroa. Ja seuraavassa seurustelusuhteessa keskustelet nämä asiat läpi ennen kuin suhteesta tulee vakavampi.
 
vierailija
Mä en ole ikinä keskustellut oman mieheni kanssa siitä, mitä saa tehdä ja mitä ei. Onko se yleistä, että
parisuhteessa täytyy sopia jokaiseen asiaan säännöt? Eikö asioita voi ajatella omalla järjellä? Joskus olen tehnyt jotain, minkä olen tiennyt olevan siinä rajoilla (nukkunut bileissä vieraan miehen kainalossa vaatteet päällä), mutta en mä haluaiskaan että mun mies vetää mulle rajat jostain rautalangasta. Haluan määrittää itse omat rajani.

Samalla tavalla annan miehen määrittää itse omat rajansa ja jos hän joskus tekee jotain mistä miettii, että meniköhän nyt ihan oikein, niin luotan siihen, että hänen omatuntonsa kyllä muistuttaa asiasta, eikä minun tarvitse edes tietää asiasta, saati olla siitä nalkuttamassa.

Lähtökohtaisesti parisuhteessa ollessa kai halutaan, että toisella olisi hyvä olla, jolloin siihen toisen omaan harkintakykyyn voi myös luottaa.
 
vierailija
Mä en ole ikinä keskustellut oman mieheni kanssa siitä, mitä saa tehdä ja mitä ei. Onko se yleistä, että
parisuhteessa täytyy sopia jokaiseen asiaan säännöt? Eikö asioita voi ajatella omalla järjellä? Joskus olen tehnyt jotain, minkä olen tiennyt olevan siinä rajoilla (nukkunut bileissä vieraan miehen kainalossa vaatteet päällä), mutta en mä haluaiskaan että mun mies vetää mulle rajat jostain rautalangasta. Haluan määrittää itse omat rajani.

Samalla tavalla annan miehen määrittää itse omat rajansa ja jos hän joskus tekee jotain mistä miettii, että meniköhän nyt ihan oikein, niin luotan siihen, että hänen omatuntonsa kyllä muistuttaa asiasta, eikä minun tarvitse edes tietää asiasta, saati olla siitä nalkuttamassa.

Lähtökohtaisesti parisuhteessa ollessa kai halutaan, että toisella olisi hyvä olla, jolloin siihen toisen omaan harkintakykyyn voi myös luottaa.
Tuollainen lähestymistapa toimii vain silloin, kun molemmilla osapuolilla on samankaltainen arvomaailma asioiden suhteen. Mitäpä jos miehesi mielestä olisi täysin ok harrastaa seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa (ja niin hän tekisikin), kunhan heihin ei tule tunnesidettä? Kokisitko edelleen, että on hienoa antaa miehen itse määrittää omat rajansa, eikä asiasta tarvitse keskustella?
 
vierailija
Mä en ole ikinä keskustellut oman mieheni kanssa siitä, mitä saa tehdä ja mitä ei. Onko se yleistä, että
parisuhteessa täytyy sopia jokaiseen asiaan säännöt? Eikö asioita voi ajatella omalla järjellä? Joskus olen tehnyt jotain, minkä olen tiennyt olevan siinä rajoilla (nukkunut bileissä vieraan miehen kainalossa vaatteet päällä), mutta en mä haluaiskaan että mun mies vetää mulle rajat jostain rautalangasta. Haluan määrittää itse omat rajani.

Samalla tavalla annan miehen määrittää itse omat rajansa ja jos hän joskus tekee jotain mistä miettii, että meniköhän nyt ihan oikein, niin luotan siihen, että hänen omatuntonsa kyllä muistuttaa asiasta, eikä minun tarvitse edes tietää asiasta, saati olla siitä nalkuttamassa.

Lähtökohtaisesti parisuhteessa ollessa kai halutaan, että toisella olisi hyvä olla, jolloin siihen toisen omaan harkintakykyyn voi myös luottaa.
Oletko 16?
 
vierailija
Tuollainen lähestymistapa toimii vain silloin, kun molemmilla osapuolilla on samankaltainen arvomaailma asioiden suhteen. Mitäpä jos miehesi mielestä olisi täysin ok harrastaa seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa (ja niin hän tekisikin), kunhan heihin ei tule tunnesidettä? Kokisitko edelleen, että on hienoa antaa miehen itse määrittää omat rajansa, eikä asiasta tarvitse keskustella?
Mä veikkaan ettei tuon tyyppinen suhde toimi, vaikka kuinka asiasta keskustelisi. Mieluummin panostan siihen, että löydän ihmisen kenen kanssa homma toimii ilman kirjoitettuja sääntöjä, kuin säännöstelen sellaisen ihmisen tekemisiä, joka haluaa panna kaikkea vastaan tulevaa.

Mun mielestä sopimisessa ei ole mitään väärää, mä vaan ajattelin, että onko oikeasti jotenkin outoa ettemme ole tehneet tällaisia sopimuksia. Minusta olisi ahdistavaa, jos minun harkintakykyyn ei luotettaisi, vaan jotkut asiat (esim. sekasauna, toisen vieressä nukkuminen, tanssiminen jne.) olisivat lähtökohtaisesti kiellettyjä, vaikka tuon tyyppiset asiat ovat täysin tilannekohtaisia sen suhteen ovatko ok vai eivätkö.
 
vierailija
Eli puolison tulee lukea ajatuksesi rajoista, koska et halua asioista keskustella? Onnea vaan teillekin.
Kiitos. Hyvin menee, mutta menköön :) En edelleenkään aio mennä muistuttamaan siitä minkäsävyisiä tekstiviestejä hän saa lähettää, tai pitääkö se elin pitää housuissa pikkujouluissa. Eiköhän tuo osaa jatkossakin käyttäytyä ihmisiksi ilman ohjeita.
 

Yhteistyössä