onko varatun ihmisen ok seksiviesteillä muiden kuin puolisonsa kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ellei asiasta oo sovittu mutta muuten ei tietenkään. Se on kyl valitettavaa mutta totta .. Ihan kuin joillekin pitäisi kaikki kertoa säännöt et saa tehdä tätä tätä ja tätä ja huomaa että luuli joku ois ilmiselvä asia ku ruvetaan oleen niin sit tyyliin mies menee jonkun vanhan kaverinsa kaa kahville? Lisäilen tuntemattomia tai kehuu niitä netissä?puhuu pervoja sun ihmetellessä asiasta?

Oon miettiny monesti et minkä takia. Ne varmaan on vaan "ruvennu " ja elää omassa maailmassaan että ei oo tarvinnu ottaa vastuuta suhteesta. Annanpa vähän vastuuta ja herätä vähän missä mennään mikä on raja kiin ehkä hän sit tajuais et oho tolla olikin munat oho eikun joo nyt seurustellaankin ja pyörittelee huuliaan ja sit miettii ainii mitäs tässä nyt ei saanu Tehäkkään ookei ja ottaa vastuuta
 
vierailija
Tiedän erään joka teki/tekee samaa ja menee vielä livenä tekeen jotain ja ihmetteli vielä kun kysyin.kertoo peittelemättä hänellä maailman ihanin tyttöystävä silti. Niin mitä vittua????. Ei ole jäänyt vieläkään tietääkseni kiinni mutta ei se kyl tajua että on ees pettäny??huoleton sielu.mitään vastuuta ei varmaan tajua että sen pitäis pitää huoli sen parisuhteesta ITTE Tää on sen eka suhde. Kai se jätkä tyytyväinen on ku ei tajua mistään mitään

Kai joskus oppii mutta huvittaa vain.
 
vierailija
Niin siis tilanne on se että mieheni on tällästä harrastanut ja jäätyään kiinni ei suostu lopettamaan koska hänen mielestään kyse on vain flirtistä. Vaikka siis viesteissä puhutaan suoraan yhteisestä seksistä. Miten mä saan sen ymmärtämään että tuo ei ole ok. .
Jätä se kusipää.
Matka sanoista tekoihin ei ole pitkä jos sitäkään.

T: Mies jonka ex-tyttöystävä jäi kiinni muustakin kuin sanailusta.
 
vierailija
Mä veikkaan ettei tuon tyyppinen suhde toimi, vaikka kuinka asiasta keskustelisi. Mieluummin panostan siihen, että löydän ihmisen kenen kanssa homma toimii ilman kirjoitettuja sääntöjä, kuin säännöstelen sellaisen ihmisen tekemisiä, joka haluaa panna kaikkea vastaan tulevaa.

Mun mielestä sopimisessa ei ole mitään väärää, mä vaan ajattelin, että onko oikeasti jotenkin outoa ettemme ole tehneet tällaisia sopimuksia. Minusta olisi ahdistavaa, jos minun harkintakykyyn ei luotettaisi, vaan jotkut asiat (esim. sekasauna, toisen vieressä nukkuminen, tanssiminen jne.) olisivat lähtökohtaisesti kiellettyjä, vaikka tuon tyyppiset asiat ovat täysin tilannekohtaisia sen suhteen ovatko ok vai eivätkö.
" vaan jotkut asiat (esim. sekasauna, toisen vieressä nukkuminen, tanssiminen jne."

Jumalauta. Vaihtoon lähtisit samantien jos minun naiseni olisit ja jäisit tuollaisesta kiinni. Täysin selvää ettei toisten miesten kanssa heiluta silloin kun mies ei ole mukana. Sama toimii kumpaankin suuntaan. Tilaisuus kun yleensä tekee varkaan. Kunnon lutka olet.
 
vierailija
Hahhah! Minä en ole elämässäni harrastanut seksiä kuin yhden miehen kanssa, en ole edes suudellut muita, mutta sekasaunassa olen ollut vaikka kuinka monta kertaa täysin tuntemattomien kanssa. Sekasaunassa ei ole mitään seksuaalista. Kenenkään kanssa en tanssi, ikinä, paitsi ehkä lasteni kanssa kun he ovat vielä pieniä.

Olen luonteeltani uskollinen, eli en edes havaitse muita miehiä, enkä kykene pettämään. Kukaan muu ei herätä minkäänlaisia haluja.
 
vierailija
Hahhah! Minä en ole elämässäni harrastanut seksiä kuin yhden miehen kanssa, en ole edes suudellut muita, mutta sekasaunassa olen ollut vaikka kuinka monta kertaa täysin tuntemattomien kanssa. Sekasaunassa ei ole mitään seksuaalista. Kenenkään kanssa en tanssi, ikinä, paitsi ehkä lasteni kanssa kun he ovat vielä pieniä.

Olen luonteeltani uskollinen, eli en edes havaitse muita miehiä, enkä kykene pettämään. Kukaan muu ei herätä minkäänlaisia haluja.
Häh? Mitä tanssi tähän liittyy? Tanssissa on ihan yhtä vähän seksuaalista kuin sekasaunassakin. Olen ollut intohimoinen tanssin harrastaja yli 20 vuotta. Siitä ajasta 7 vuotta kilpatanssia (kiihkeine lattareineen) saman parin kanssa, mutta en ole ikinä tehnyt mitään seksuaalista tanssipartnereideni kanssa.

Jos seksiä tekee mieli, niin sitä voi hakea netistä, baarista, kaupasta, työpaikalta, kotoa, saunasta tai vaikka tanssilattialta, mutta jos sitä ei halua, niin yhtälailla samoista paikoista ei tule haettua seksiä.
 

Yhteistyössä