No joopa joo . Ei se aina ihan niin menee.Tuolla volkkarin koneella ajaa 500.000km. Ranskalaisilla noin 100.000km. ja joutuu koko ajan tejkemään remonttia.
Kiitos . Kun tämä auto pikkasen kun laiva minulle, tarkoitan että iso, siksi en tiedä onko vaikea ajaa vai kuitenkin helppoa. Ainakin pakeetin autojen kanssa en voi ajaa ilman että kiroilen koko matkan.Jotenkin epäilen, että harva suomalaisnainen kysyisi, onko jotain autoa vaikea ajaa Koska itsenäisyys ja pärjääminen on niin tärkeitä asioita. Tykkään milannan naisellisemmasta viestinnästä täällä ja ikävää että hän saa usein tylyä palautetta (kuten muuten muutkin "liian" erilaiset usein saavat).
Meillä ruokaostokset hoitaa yleensä mies.Muistan muuten kun tein puhelimitse gallup-kyselyä 40+ perheellisille naisille ja eräs kysymys oli: "Kuka teillä tekee päivittäiset ruokaostokset?" Melkein aina kuin tykin suusta ja vahvalla äänellä tuli "itse!" tai "minä!". Vain muutama nainen lähes sadasta sanoi jotain muuta TAI jollain muulla tavalla.
Mies hoitaa päivittäiset ruokaostokset.Muistan muuten kun tein puhelimitse gallup-kyselyä 40+ perheellisille naisille ja eräs kysymys oli: "Kuka teillä tekee päivittäiset ruokaostokset?" Melkein aina kuin tykin suusta ja vahvalla äänellä tuli "itse!" tai "minä!". Vain muutama nainen lähes sadasta sanoi jotain muuta TAI jollain muulla tavalla.
Näin se on. Ei tila auto ole sen vaikeampi hallita kun kauppakassikaan. Molempia ajetaan yhtälailla ja ulottuvuudet oppii.Jos osaa ajaa autoa niin silloin osaa. Ei se nyt auton merkistä ja mallista ole kiinni osaako vai ei.
Ei tuo poikkea farmarista juurikaan. Kyllä sä tottusit. Pakettiauto on jo eriasia.Kiitos . Kun tämä auto pikkasen kun laiva minulle, tarkoitan että iso, siksi en tiedä onko vaikea ajaa vai kuitenkin helppoa. Ainakin pakeetin autojen kanssa en voi ajaa ilman että kiroilen koko matkan.
no joopatijoo!No joopa joo . Ei se aina ihan niin menee.
Tiedän autoista paljon, mutta silti auton ulkonäkö ja niin ulko- kuin sisämitat on tarkeitä kriteereitä autoa valitessani. En halua ajaa autolla joka on ruma ja johon ei mahdu kaikki se mitä tarvitsen.no joopatijoo!
mitä säkin muka tiedät autoista?
kattelet autoa kauneuden ja tilavuuden kriteereillä.
osta matkailu auto ja sisusta se.
Toi on tosi ikävää kun miehet, ilmeisesti aika usein, pilkkaavat naista naisellisesta lähestymistavasta asioihin. Näin toimimalla me miehet vaan varmistetaan, että saadaan niitä keittiöjyriä vastaamme Joten miestoverit, enemmän rohkaistaan milannan tapaa kuin vittuillaan siitä.Tiedän autoista paljon, mutta silti auton ulkonäkö ja niin ulko- kuin sisämitat on tarkeitä kriteereitä autoa valitessani. En halua ajaa autolla joka on ruma ja johon ei mahdu kaikki se mitä tarvitsen.
Joten melkoisen turhaa vittuilua esität milannalle.
Nuole vielä syvemmältä, paskaa jäi suoleen.Toi on tosi ikävää kun miehet, ilmeisesti aika usein, pilkkaavat naista naisellisesta lähestymistavasta asioihin. Näin toimimalla me miehet vaan varmistetaan, että saadaan niitä keittiöjyriä vastaamme Joten miestoverit, enemmän rohkaistaan milannan tapaa kuin vittuillaan siitä.
en oikein jaksa uskoa että kukaan meistä palstapojuista osaa jakaa toveruuden tunnetta sun kanssasToi on tosi ikävää kun miehet, ilmeisesti aika usein, pilkkaavat naista naisellisesta lähestymistavasta asioihin. Näin toimimalla me miehet vaan varmistetaan, että saadaan niitä keittiöjyriä vastaamme Joten miestoverit, enemmän rohkaistaan milannan tapaa kuin vittuillaan siitä.
Kaksilitraisella Volkkarin dieselkoneella ajaa noin 500.000km., kuten sanoin. Bensakoneella 300.000. Mersun kolmelitraisella dieselkoneella ajaa 800.000km. Renaultilla vastaavat lukemat ovat dieselkoneella 200.000-400.000 ja bensakoneella 100.000-200.000km., riippuen moottorin koosta ja tyypistä.No joopa joo . Ei se aina ihan niin menee.
Ilmeisesti tiedät vain että autossa on renkaat ja ratti mitä käännetään.Tiedän autoista paljon, mutta silti auton ulkonäkö ja niin ulko- kuin sisämitat on tarkeitä kriteereitä autoa valitessani. En halua ajaa autolla joka on ruma ja johon ei mahdu kaikki se mitä tarvitsen.
Joten melkoisen turhaa vittuilua esität milannalle.
nettiautossa on myynnissä lukuisia bensarelluja joilla on ajettu yli 300 000Kaksilitraisella Volkkarin dieselkoneella ajaa noin 500.000km., kuten sanoin. Bensakoneella 300.000. Mersun kolmelitraisella dieselkoneella ajaa 800.000km. Renaultilla vastaavat lukemat ovat dieselkoneella 200.000-400.000 ja bensakoneella 100.000-200.000km., riippuen moottorin koosta ja tyypistä.