Onko vaikea ajaa ko autoa?

ghhcg
Iltiksessä oli artikkeli jossa Hyundai genefis coupe oli arvoitu arvonsa huonoimmin pitäväsi autoksi.

Meillä on ollut yksi Rellu 2000-luvun taitteessa eikä siinä ollut koskaan mitään vikaa mutta sillä olikim alle 100 000 mittarissa kunnmyytiin pois.

mies1harm.
Jotenkin epäilen, että harva suomalaisnainen kysyisi, onko jotain autoa vaikea ajaa :) Koska itsenäisyys ja pärjääminen on niin tärkeitä asioita. Tykkään milannan naisellisemmasta viestinnästä täällä ja ikävää että hän saa usein tylyä palautetta (kuten muuten muutkin "liian" erilaiset usein saavat).

Jotenkin epäilen, että harva suomalaisnainen kysyisi, onko jotain autoa vaikea ajaa :) Koska itsenäisyys ja pärjääminen on niin tärkeitä asioita. Tykkään milannan naisellisemmasta viestinnästä täällä ja ikävää että hän saa usein tylyä palautetta (kuten muuten muutkin "liian" erilaiset usein saavat).
Kiitos :D. Kun tämä auto pikkasen kun laiva minulle, tarkoitan että iso, siksi en tiedä onko vaikea ajaa vai kuitenkin helppoa. Ainakin pakeetin autojen kanssa en voi ajaa ilman että kiroilen koko matkan.

mies1harm.
Muistan muuten kun tein puhelimitse gallup-kyselyä 40+ perheellisille naisille ja eräs kysymys oli: "Kuka teillä tekee päivittäiset ruokaostokset?" Melkein aina kuin tykin suusta ja vahvalla äänellä tuli "itse!" tai "minä!". :D Vain muutama nainen lähes sadasta sanoi jotain muuta TAI jollain muulla tavalla.

"jaa"
Muistan muuten kun tein puhelimitse gallup-kyselyä 40+ perheellisille naisille ja eräs kysymys oli: "Kuka teillä tekee päivittäiset ruokaostokset?" Melkein aina kuin tykin suusta ja vahvalla äänellä tuli "itse!" tai "minä!". :D Vain muutama nainen lähes sadasta sanoi jotain muuta TAI jollain muulla tavalla.
Meillä ruokaostokset hoitaa yleensä mies.

mies1harm.
[QUOTE="jaa";30213753]Meillä ruokaostokset hoitaa yleensä mies.[/QUOTE]

Olet ehkä poikkeus tai et kuulu tuohon demografiaan.

Musta naisen _pieni_ avuttomuus on vaan viehättävää. Tiedän toki olevani vähemmistöä tässä. Ja liika on tietysti tässäkin liikaa.

Mies hoitaa päivittäiset ruokaostokset.

Ei voi tietää, millaista on ajaa jotakin autoa ennenko edes istuu sen sisään ja kokeilee näkeekö sieltä kunnolla ulos! Ja mun mielestä myytäviää autoilla on koeajomahdollisuus...

Jos parkkeeratessaan pikkuautoa kolhii aina itseään ja muita, ei kannata halata isompaa. Muutenhan on yhdentekevää ajaako isolla vai pienellä.

no joopatijoo!
mitä säkin muka tiedät autoista?
kattelet autoa kauneuden ja tilavuuden kriteereillä.
osta matkailu auto ja sisusta se.
Tiedän autoista paljon, mutta silti auton ulkonäkö ja niin ulko- kuin sisämitat on tarkeitä kriteereitä autoa valitessani. En halua ajaa autolla joka on ruma ja johon ei mahdu kaikki se mitä tarvitsen.

Joten melkoisen turhaa vittuilua esität milannalle.

"Kolo"
Se on näköjään ero ja parisuhdekriisi vaihtunut 14. auton ostamiseen. Eikö olisi kuitenkin helpompaa pyytää jamesia teidän limon rattiin ja matkustaa ihan siellä takapenkillä? Ei tarvitsisi miettiä, onko joku smurffbussi hankala ajaa... Muistelisin että sanoi teillä olevan ison tila-auton, eikö sillä voisi hoitaa noita kuljetuksia ennemmin kuin tuolla vanhalla Rellun rotiskolla? Teillähän oli myös iso Mersu, kai siihenkin porukkaa sopii? Neljä lasta sopii myös hienosti siihen sinun vaaleanpunaiseen Jukeen. Myöskin Genesis Coupeen menee taakse kolme lasta ja vauva etupenkille kaukaloon, kunhan muistat poistaa turvatyynyn käytöstä (saa poiskytkettyä virta-avaimella). Tämän lisäksi teillähän on vielä 8 autoa, joihin voit sovitella turvaistuimia.

mies1harm.
Tiedän autoista paljon, mutta silti auton ulkonäkö ja niin ulko- kuin sisämitat on tarkeitä kriteereitä autoa valitessani. En halua ajaa autolla joka on ruma ja johon ei mahdu kaikki se mitä tarvitsen.

Toi on tosi ikävää kun miehet, ilmeisesti aika usein, pilkkaavat naista naisellisesta lähestymistavasta asioihin. Näin toimimalla me miehet vaan varmistetaan, että saadaan niitä keittiöjyriä vastaamme :( Joten miestoverit, enemmän rohkaistaan milannan tapaa kuin vittuillaan siitä.

Toi on tosi ikävää kun miehet, ilmeisesti aika usein, pilkkaavat naista naisellisesta lähestymistavasta asioihin. Näin toimimalla me miehet vaan varmistetaan, että saadaan niitä keittiöjyriä vastaamme :( Joten miestoverit, enemmän rohkaistaan milannan tapaa kuin vittuillaan siitä.
en oikein jaksa uskoa että kukaan meistä palstapojuista osaa jakaa toveruuden tunnetta sun kanssas

• Tykkää
Reactions: Volmiira
Erkinool

Ilmeisesti tiedät vain että autossa on renkaat ja ratti mitä käännetään.
ihmettelen suuresti koska milana haluaisi ajaa pitkiäkin matkoja luotettavasti,silloin tollaset ranskan pommit kannattaa kiertää kaukaa! kyllä tuollainen volkkari on aivan eri luokkaa niin ajettavuudelta että luotettavuudella ja saa noitakin varmaan esim punaisina.

Kaksilitraisella Volkkarin dieselkoneella ajaa noin 500.000km., kuten sanoin. Bensakoneella 300.000. Mersun kolmelitraisella dieselkoneella ajaa 800.000km. Renaultilla vastaavat lukemat ovat dieselkoneella 200.000-400.000 ja bensakoneella 100.000-200.000km., riippuen moottorin koosta ja tyypistä.
nettiautossa on myynnissä lukuisia bensarelluja joilla on ajettu yli 300 000

onkohan niihin kaikkiin vaihdettu kone?

Yhteistyössä